ARus457
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2023
- Mesaj Privat
Salutare.
Am o serie de probleme la un Opel Astra G 1.7 CDTI.
1. Este imposibil de pornit fãrã spray de pornire.
2. De 3 zile îmi moare motorul în mers. Dacã încerc sã-l pornesc cu spray de pornire, nu pornește. Dacã iau borna de la baterie jos și o pun înapoi dupã 10 secunde, pornește, dar doar cu spray.
Trebuie luat în considerare faptul cã cu câteva zile în urmã am schimbat filtrul de motorinã. Dupã care l-am pornit și timp de 2 zile am pornit mașina fãrã spray. Dupã care nu a mai fost posibil sã o pornesc fãrã spray.
Doar sper cã cineva mã va putea ajuta sã identific problema. Asta ca o ultimã soluție înainte de a ajunge la tester. Mersi anticipat.
MODEL: Opel Astra G
MOTOR: 1.7 CDTI
Am o serie de probleme la un Opel Astra G 1.7 CDTI.
1. Este imposibil de pornit fãrã spray de pornire.
2. De 3 zile îmi moare motorul în mers. Dacã încerc sã-l pornesc cu spray de pornire, nu pornește. Dacã iau borna de la baterie jos și o pun înapoi dupã 10 secunde, pornește, dar doar cu spray.
Trebuie luat în considerare faptul cã cu câteva zile în urmã am schimbat filtrul de motorinã. Dupã care l-am pornit și timp de 2 zile am pornit mașina fãrã spray. Dupã care nu a mai fost posibil sã o pornesc fãrã spray.
Doar sper cã cineva mã va putea ajuta sã identific problema. Asta ca o ultimã soluție înainte de a ajunge la tester. Mersi anticipat.
MODEL: Opel Astra G
MOTOR: 1.7 CDTI
- bruttus
- **
- 236 mesaje
- din 29 Jan 2013
- Astra 2001 y20dth
- Alta tara
bruttus
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat
Prima data tester,apoi restul,ca doar nu luam pastile sa vedem daca ne trece boala,si in caz ca nu mergem la medic.In alta ordine de idei,presupunind ca nu ai tester,si nu vrei sa cheltui pe asa ceva,trebuie sa verifici sistemul de combustibil de la un capat la altul.
Cind ai schimbat filtrul,probabil,ca nu ai amorsat cum trebuie,eu cred ca deloc,sistemul,pur si simplu ai dat la cheie sa porneasca.
Acuma e posibil,dar trebuie verificat,daca nu cumva ti-a produs pilitura pompa de injectie si ti-a lasat vreun injector deschis pe retur.
Eu as face in felul urmator:
As pune un bidon de motorina curata si diferita de cea din rezervor,cu doua furtune,unul de tur si altul de retur,conectate direct la bomba de injectie.Daca porneste cum trebuie,ai o problema intre rezervor si pompa de injectie.
Daca nu porneste cum trebuie ai o problema intre pompa de injectie si injectoare.
Daca pompa are pe ea montat vreun regulator de presiune ori de debit,trebuie scos si verificat daca are mizerie,ca sa nu se blocheze si sa nu lase sa intre,sau sa iasa motorina din pompa asa cum ar trebui.Eu chiar as paria pe chestia asta.
Daca pompa este ok,sigur ai avut mizerie pe tevi,si/sau pompa a bagato in injectoare si posibil ca vreunul dintre ele sa aiba returul blocat pe deschis,pierzind asa presiunea din sistem.
Toata vorbaria asta este doar opinia mea,plecind de la informatia pe care o oferi,dar pot fi si alte N mii de alte chestii care pot sa iti dea aceasta prolema.
Cind ai schimbat filtrul,probabil,ca nu ai amorsat cum trebuie,eu cred ca deloc,sistemul,pur si simplu ai dat la cheie sa porneasca.
Acuma e posibil,dar trebuie verificat,daca nu cumva ti-a produs pilitura pompa de injectie si ti-a lasat vreun injector deschis pe retur.
Eu as face in felul urmator:
As pune un bidon de motorina curata si diferita de cea din rezervor,cu doua furtune,unul de tur si altul de retur,conectate direct la bomba de injectie.Daca porneste cum trebuie,ai o problema intre rezervor si pompa de injectie.
Daca nu porneste cum trebuie ai o problema intre pompa de injectie si injectoare.
Daca pompa are pe ea montat vreun regulator de presiune ori de debit,trebuie scos si verificat daca are mizerie,ca sa nu se blocheze si sa nu lase sa intre,sau sa iasa motorina din pompa asa cum ar trebui.Eu chiar as paria pe chestia asta.
Daca pompa este ok,sigur ai avut mizerie pe tevi,si/sau pompa a bagato in injectoare si posibil ca vreunul dintre ele sa aiba returul blocat pe deschis,pierzind asa presiunea din sistem.
Toata vorbaria asta este doar opinia mea,plecind de la informatia pe care o oferi,dar pot fi si alte N mii de alte chestii care pot sa iti dea aceasta prolema.
ARus457
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2023
- Mesaj Privat
- bruttus
- **
- 236 mesaje
- din 29 Jan 2013
- Astra 2001 y20dth
- Alta tara
bruttus
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat
In cazul asta,sa mai intimplat ceva,poate fi orice,si tu crezi ca este relationat cu sistemul de combustibil din cauza ca acolo ai umblat ultima data..Mai bine mergi la tester.Daca se opreste in mers,si daca este din sistemul de combustibil,este posibil sa nu fi pus bine ceva,tuburi,furtune,capac filtru daca are,si sa traga aer pe undeva.Fara tester nu facem decit sa ne dam cu parerea.
ARus457
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2023
- Mesaj Privat