Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • catalin mac

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 2003 1,8
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2006

  • Mesaj Privat
plec pe vreo luna din tara si am bagat masina in garaj ca orice om ma gandesc ca am facut sau nu bine daca am luat borna de plus jos de pe baterie oare nu se intampla nimic senzori etc?
intrebam si eu ca ..... Laughing va multumesc
Skip ads

  • ovidium

  • Mesaje scrise: 1,016
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai codul de la cass/CD, nu-i problema.
  • catalin mac

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 2003 1,8
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2006

  • Mesaj Privat
pai nu pre il am ce ai de facut?
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,577
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Ramai fara radio si cas...cica o decodare costa in jur de 50 RON...unde...nu stiu...mai rascoleste pe forum...nu imi amintesc in ce topic am citit. Smile
  • NT-26-LEX

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2004 z10Xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
daca vrei sa dai borna bateriei jos ,asigurate ca ai toate codurile posibile ale masini,si eu am dat-o si am avut probleme doar cu radioul ma costat 50 RON aflare celor 2 coduri ale lui.
  • mariush

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2006

  • Mesaj Privat
e 25 ron la opel erebus si dureaza vreo 3 zile sa obtii codul radio
  • Tiby

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salutare !Cum scort si eu bateria de la un ople corsa din 94?Bateria e pusa sub o masca de plastic.M-am gandit sa intreb aici mai intai ca sa nu stric eu ceva pe acolo.Astept un ajuto k trebuie sa schimb bateria!!!!
  • Tiby

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Luni seara am vazut ca ledul de la alarma masinii nu era aprins.Ma duc jos sa vad despre ce e vb si..culmea murise bateria. Sad Si nu are decat o luna de zile!!Ati mai avut careva probleme deastea?Am montat un TID(https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12865) dar nu consuma mult asa.La fel am patit si cu cealata baterie.Cand am montat la service bateria noua aveam un consum mare dar provenea de la inchiderea centalizata,asa k am scos inchiderea.Era legata pe prima siguranta de pe primul rand de sus al blocului(acolo mai e legata si avaria,plafoniera casetofonul si inchiderea).La service daca scoteam siguranta se micsora consumul.De la ce sa fie??De la electomotor nu e k daca era de la el trebuia sa consume ceva de ordinul amperilor!!E cumva problema generala la corsa...Va rog daca stiti.....
  • lucian

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
nu e in regula
sigur ai consumatori
sau "fura curent"
dar cred ca tre la un electrician auto
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pune mina pe un aparat de masura si vezi consumul. Cauta mai ales :
alternator-regulator
in bord la cass si pe unde s-au mai facut modificari
la compartiment motor, cauta toate modificarile si interventiile

Daca nu te pricepi, te duci la un electrician.
  • Tiby

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
AM gasit buba.Mai trebuie rezolvata!!!
Beleaua era ca imi atingea de minusul de la baterie capota...cu toate ca mufa de la minus era luata.Se si vede unde a atins capota de baterie.Acum sunt 2 probleme:de ce a atins ca nu are voie si problema no1:daca borna minus era luata atunci am un consumator care da o intoarcere pe undeva... care nu e normala.Cred ca totul tine de acea siguranta din bloc.O sa verific ce se alimenteaza de acolo si sa vad dak gasesc buba.Pentru moment am scos borna minus de la baterie si am pus capacele cu care vine bateria din fabrica(protectie) ca sa nu mai atinga de capota.Oricum am reusit sa pornesc masina,am luat curent de la cineva de la baterie.Masina e pe carburator si scanteia e automata la ea iar fara baterie nu pornea k nu ii dadea scanteie.O sa postez cand pot si pozele cu locul unde atinge capota..Mersi mult celor care m-au ajutat iar daca mai stiti ceva...
  • apachée

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1994 C14SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Ca sa scoti bateria la Corsa B, trebuie sa desfaci cele doua plastice care se gasesc intre capota de la motor si parbriz. Ele sunt prinse unul intr-altul la mijloc, si de aceea trebuie sa le dai pe amandoua jos (adica sa desfaci cateva suruburi: 2 sau 4, nu mai tin minte...).

Sfat: cauta o bucata de cauciuc, de la vreo camera de bicicleta/motocicleta sau vreun covoras vechi din masina, si acopera bateria cu el, sa nu mai atinga nimic. Si vezi sa nu cumva sa stea pe ceva si de accea sa atinga (sa fie mai sus decat trebuie).
  • Cyclops

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Manta 1977 16N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Eu ma intreb altceva... de regula minusul (masa) se leaga de caroserie.. asa ca nu ar trebui sa fie nici o buba sa atinga minusul pe capota.. problema ar fi daca ar atinge plusul...
  • apachée

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1994 C14SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Toti consumatorii isi iau masa de pe caroserie, dar nu de oriunde (!!!) sunt anumite puncte stabilite de constructor care sunt "puncte de masa" si de unde se leaga firele consumatorilor... Da, daca s-ar atinge borna + ar avea loc un mare scurt pe masina ta (toti consumatorii sunt deja legati la caroserie si daca s-ar atinge si +ul, s-ar inchide circuitul prin caroserie) ceea ce nu cred ca face bine...

Teoretic nu ar fi asa de grav daca ar atinge borna - caroseria, dar fiindca bateria e in paralel cu alternatorul, daca atinge ar fi ca si cum ar fi o rezistenta in plus si s-ar putea sa nu mai incarce ca lumea...

Parerea mea e ca cel mai bine e sa faci cumva sa eviti orice situatie de genul asta.
  • adriancean

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut! Azi am aspirat interiorul cu un aspirator cuplat la bricheta! Cand am terminat,nu mai pornea! Se aude un tacanit sub bord iar cand pun contactul se aude un bazait,inchiderea nu mai merge,muzika daca o dau mai tare se opreste casetofonul! Ce are,ce sa-i fac? Sunt disperat!
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Ori ai o baterie pe duca ori aspiratorul tau a supt serios pana a descarcat-o.Masoara tensiunea la bornele bateriei cu un voltmetru.Trebuie sa ai cel putin 12v.Altfel trebuie sa scoti bateria si sa o incarci la un incarcator.
  • sMESE

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Ai stat cu motorul pornit cand ai dat cu aspiratorul? Sau era oprit?
  • adriancean

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
sMESE a scris:Ai stat cu motorul pornit cand ai dat cu aspiratorul? Sau era oprit?
motorul era oprit.
  • sMESE

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Atunci tre' incarci bateria (cum zicea si petrecila).

Prin manualul de la aspiratorul ala nu zicea sa il folosesti numai cu motorul pornit si maxim 10 minute continuu? (la mine asa zice... desi partea cu 10 min cred ca e pt protectia - racirea aspiratorului)
  • adriancean

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
sMESE a scris:Atunci tre' incarci bateria (cum zicea si petrecila).

Prin manualul de la aspiratorul ala nu zicea sa il folosesti numai cu motorul pornit si maxim 10 minute continuu? (la mine asa zice... desi partea cu 10 min cred ca e pt protectia - racirea aspiratorului)
multumesc mult! Imi sunteti de mare ajutor! Incã o data mersi!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR