- nediu.constantin
- OP
- 1 mesaje
- din 29 Apr 2023
- Insignia Sports Tourer 2011 A20DTH
- Timisoara
nediu.constantin
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Timisoara
- Masina: Insignia Sports Tourer 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2023
- Mesaj Privat
Salutare!
Am un Opel insignia automat 2.0 cdti 118 kw din 2011 cod motor A20dth.
A cedat motorul acum ceva timp (vibrochen rupt)și am pus alt motor, pe lângã asta am calibrat și reparat și injectoarele plus altele precum pompa de ulei noua etc.
Acum 3 zile am dat într-o groapã teribilã și mi-a sãrit un semering de la planetara și a trebuit înlocuit, pe lângã asta a ieșit și furtunul de la intercooler, prin urmare din cauza cã nu circula aerul prin intercooler mașina mergea "in șuturi". Am mers la un service cu mașina pe platforma pentru cã nu se mai putea conduce. S-a rezolvat totul. Ieri seara am luat-o și a fost totul normal. Azi dimineațã am plecat la muncã și a fost totul ok pânã am pornit la un alt drum. Am mers puțin cu ea și a început sã scuture cand era în drive atunci când trecea mai mult de 2000 de ture. Am oprit de urgențã și am repornit-o si se manifesta in felul urmãtor ( se poate vedea și în video)
O accelerez și nu trece de 2000 de ture plus un țãcãnit la motor, daca apãs pedala mai tare, moare motorul.
Pânã acum am fãcut urmãtoarele:
Schimbat senzor vibrochen
Schimbat senzor ax came
Schimbat senzor egr
Am desfãcut filtru de particule (pe unele forumuri zicea cã e de la dpf)
Am verificat ax turbina
Diagnosticare cu opcom
Schimbat senzor de pe admisie
Verificat alternator încãrcare corectã
Verificare sonda temperatura motor
Cu testerul apãrea un singur cod de eroare doar atunci când murea motorul. P0336 crankshaft position sensor care a fost și înlocuit.
https://youtube.com/watch?v=jtgrpAOED3A
MODEL: Insignia Sports Tourer 2011
MOTOR: A20DTH
Am un Opel insignia automat 2.0 cdti 118 kw din 2011 cod motor A20dth.
A cedat motorul acum ceva timp (vibrochen rupt)și am pus alt motor, pe lângã asta am calibrat și reparat și injectoarele plus altele precum pompa de ulei noua etc.
Acum 3 zile am dat într-o groapã teribilã și mi-a sãrit un semering de la planetara și a trebuit înlocuit, pe lângã asta a ieșit și furtunul de la intercooler, prin urmare din cauza cã nu circula aerul prin intercooler mașina mergea "in șuturi". Am mers la un service cu mașina pe platforma pentru cã nu se mai putea conduce. S-a rezolvat totul. Ieri seara am luat-o și a fost totul normal. Azi dimineațã am plecat la muncã și a fost totul ok pânã am pornit la un alt drum. Am mers puțin cu ea și a început sã scuture cand era în drive atunci când trecea mai mult de 2000 de ture. Am oprit de urgențã și am repornit-o si se manifesta in felul urmãtor ( se poate vedea și în video)
O accelerez și nu trece de 2000 de ture plus un țãcãnit la motor, daca apãs pedala mai tare, moare motorul.
Pânã acum am fãcut urmãtoarele:
Schimbat senzor vibrochen
Schimbat senzor ax came
Schimbat senzor egr
Am desfãcut filtru de particule (pe unele forumuri zicea cã e de la dpf)
Am verificat ax turbina
Diagnosticare cu opcom
Schimbat senzor de pe admisie
Verificat alternator încãrcare corectã
Verificare sonda temperatura motor
Cu testerul apãrea un singur cod de eroare doar atunci când murea motorul. P0336 crankshaft position sensor care a fost și înlocuit.
https://youtube.com/watch?v=jtgrpAOED3A
MODEL: Insignia Sports Tourer 2011
MOTOR: A20DTH