Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Dimineata, cand pornesc motorul la rece, lumina fluctueaza putin si cea din bord si la faruri, in sensul ca palpaie, cand mai tare cand mai slabut, cu o frecventa de aproximativ 1 data pe secunda.
Dupa ce se mai incalzeste motorul (2-3 minute) fluctuatia este aproape insesizabila, dar totusi daca sunt f. atent, se simte.
Am observat ca atunci cand accelerez fluctuatia este mai rapida, insa nu cu mult, si nu dispare definitiv aproape niciodata.
Nici chiar dimineata la faruri nu este deranjant, nu fluctueaza puternic, dar cel mai bine se vede la MID care este iluminat puternic.
Are cineva vre-o idee despre ce este vorba? Nu ma deranjeaza f. tare, dar totusi e ciudat.
PS: Masina din semnatura.
Skip ads

  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
ieri am vazut si eu treaba asta, doar in MID. inca nu mi'am facut probleme, dar sunt convins ca de acum numai la asta ma uit.
  • malex

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2004

  • Mesaj Privat
...si la mine face la fel ... si n-are o luna masina Shocked
Eu banuiesc ca are simptomele astea pana incepe alternatorul sa "bage" la capacitate...

Eu am remarcat alta chestie ... la relanti... daca aprinzi vreun consumator, turatia fluctueaza putin. La asta nu mi-am gasit explicatie Shocked
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
In timpul zilei, adica dupa prima pornire din zi la rece, fluctuatia este aproape insesizabila.
E interesant ca la mai multa lume face asa, la Vectra A veche sin '92 nu facea, si nici la Espero tatalui meu.
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Acelasi lucru mi se intampla si mie cand pornesc masina dimineata. Se opreste chiar si radio CD-ul pentru o secunda.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
sandumbogdan a scris:In timpul zilei, adica dupa prima pornire din zi la rece, fluctuatia este aproape insesizabila.
E interesant ca la mai multa lume face asa, la Vectra A veche sin '92 nu facea, si nici la Espero tatalui meu.

*
Felicitari, in curand o sa trebuiasca sa schimbi bateria... Laughing
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
sa-ti cumperi din timp cabluri sa ai sa-ti dea cineva curent Wink
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
La mine problema e putin mai grava, cand pornesc dezabureirea sau misc de volan, se pierde asa mult curent, incat turatia ajunge pana la 500 ture, revine si se stabilizeaza dupa cateva secunde. Sa fie de la alternator? Ce e mai importanta, tensiunea sau intensitatea? Alternatorul meu trebuie sa scoata 100 A.
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
cind s-a intimplat asta la mine (pilpiirea) a trebuit sa schimb releul de la alternator. baga pina la 17 volti!!!

dezaburirea maninca si la mine f mult curent. se aprinde usor becul de la baterie. interesant e ca la bornele alternatorului tensiunea e intre limitele normale, dar la bornele bateriei scade rau.

edit: mi se pare normal ca mi se opreste radioul pentru o fractiune de secunda la pornirea motorului starterul halestge ceva curent.
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
care ar fi cauza scaderii de tensiune la bornele bateriei? Alternator defect? Masa fara contact corect? Scurtcircuit? Cine stie sau are ceva experienta, poate ne ajuta!!!
  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Salut,
Daca e cu motorul 17 de isuzu,este releul regulator din alternatorul Hitachi. Boala cunoscuta la ele,costa la reprezentanta 370 de euroi placa cu diodele carbunii si releul.(Afara un alternator e cam 266 euroi)

De masurat tensiunea la bornele bateriei.Variatia respectiva se vede cel mai bine daca pornesti lumina de la plafoniera sau pe lcd-uri (palpaie).Am si eu o variatie de 0,5v a tensiunii,dar partea proasta e ca variaza si relantiul cam cu 50-100ture lucru care se poate observa pe tester (indiferent de turatie).Am rezolvat-o temporar schimband releul dar a tinut 1,5 ani si acum a inceput sa varieze iar (0,2v).
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
nu e isuzu (17dr, nu 17td) dar boala cu regulatoarele o are si asta. noroc ca sint mai ieftine si nu trebuie inlocuite si diodele.
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Eu am aceasta problema de cand am cumparat masina, SH. Apoi am schimbat releul regulator din alternator pentru ca s-a stricat. Din pacate, face la fel si dupa aceasta schimbare. Sa fie oare din rotor sau stator? E foarte ciudat!!!
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
cre ca atunci cind alternatorul o ia razna rau mai bine e sa il aruncati si sa luati unul nou. la al meu a luat foc statorul in mers. nu am aflat niciodata de ce (fara flacara deschisa, ca nu a stricat nimic in jur, dar mult fum si miros).
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Motorul este 1.7dti, deci Isuzu.
Pai daca este doare releul, de ce sa nu schimb doar aceasta piesa si sa schimb toata placa? Nu se gaseste separat? La dacie stiu ca este f. ieftina aceasta piesa, desi nu se poate face o analogie intre piesele de dacie si cele de opel, insa 370 euro este enorm.
Cam in cat timp va ceda detot acest releu? Ce se mai poate strica odata cu el? La drum mai lung nu mai face aceasta figura, deci isi revine cat de cat, dar probabil va face din ce in ce mai des si mai constant aceasca problema.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Eu am gasit un electrician auta care sa-mi reconditioneze alternatorul de la "vechea" Astra F, a schimbat si diodele (acolo era problema) si carbunii, si rulmentii (care costa ridicol de putin fata de manopera-in Franta vreau sa zic...)
Si mi-a luat pe tot nici macar 100 Euro, cu piese si TVA cu tot...
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Am masurat astazi tensiunea in bornele bateriei - spre stupoarea mea, am aflat ca alternatorul baga 17 Volti in baterie. Dupa ce opresc motorul, bateria arata 14 volti. Ori aparatul meu de masura e prost, ori chiar s-a stricat iar alternatorul. Am schimbat releul regulator in luna decembrie anul trecut. Palpaie bordul, dar si turatia de relanti se duce undeva la 500 ture cand bag un consumator puternic (servodirectie, dezaburire). Nu inteleg o chestie - am mai multa tensiune decat e normal, dar de fapt nu am cat imi trebuie ... ma poate lamuri cineva?!!? Multzam!
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Dupa parerea mea e stricat din nou, nu ar trebui sa bage mai mult de 14.4 V
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
La concluzia aceasta am ajuns si eu, maine ma duc la un atelier specializat pe electrica auto sa ma lamureasca. DAR DE CE SE CONSUMA MULT CURENT cand intra in functiune un consumator mare?
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Am sa pun si eu aparatul de masura azi pe masina, insa am observat ca daca turez peste 1500 ture, lumina este constanta, nu mai palpaie nici cu farurile aprinse, si cu farurile stinse nu palpaie deloc..
Deci defapt palpairea se intampla numai la turatii de sub 1500 ture cu fafurile aprinse.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR