- Cipriancamataru
- OP
- 10 mesaje
- din 25 Nov 2019
- Astra 2005 Z17DTH
- Olt
Cipriancamataru
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2019
- Mesaj Privat
Salutare, am un astra h 1.7 cdti dth 101 cp și am o încãrcare slabã de 13.5 în mod normal dacã dau drumul la încãlzire în scaune mai scade. Toatã iarna am avut aceastã încãrcare însã nu am rãmas nicio datã fãrã curent, probabil deoarece nu fac multe drumuri scurte. Am fãcut câteva cercetãri cu multimetru și la bornele bateriei tot cât aratã în display aratã 13.5. La borna plus a alternatorului și minusul de la caroserie îmi aratã 13.8 ceea ce am dedus cã se pierde ceva curent prin cabluri dar tot nu este suficient. Cred cã ar fi fost normal ca mãcar la borna plus de pe alternator sã am valoarea normalã a încãrcãrii alternatorului de 14.4. Anul trecut am schimbat puntea de diode dupã ce s-a ars.
Întrebarea este care ar fi cauza de nu încarcã la valoarea normalã de 14.4 fãrã consumatori mãcar.
Și încã o întrebare, acest alternator am înțeles cã are fulie cu ambreiaj, este posibil sã fie vreo problemã cu ea, care ar fi semnele când ea este defectã?
MODEL: Astra 2005
MOTOR: Z17DTH
Întrebarea este care ar fi cauza de nu încarcã la valoarea normalã de 14.4 fãrã consumatori mãcar.
Și încã o întrebare, acest alternator am înțeles cã are fulie cu ambreiaj, este posibil sã fie vreo problemã cu ea, care ar fi semnele când ea este defectã?
MODEL: Astra 2005
MOTOR: Z17DTH
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Cipriancamataru
- OP
- 10 mesaje
- din 25 Nov 2019
- Astra 2005 Z17DTH
- Olt
Cipriancamataru
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2019
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Citez de pe autovrom:
"1.1 Cum ne dam seama ca trebuie Fulia de la alternator?
Uzura cuplajelor alternatorului nu poate fi detectata totdeauna cu ochiul liber. Utilizati recomandarea specialistilor pentru a preveni o defectiune din timp a dispozitivului.
Daca incercati sa porniti masina si motorul nu reuseste sau acesta se blocheaza dupa ce in compartimentul motor apare un sunet de macinat sau de bataie, cauza poate fi deteriorarea scripetei arborelui cotit. Functionarea neuniforma a motorului sau aparitia la panoul de bord a unu martor (lampa) care indica probleme cu bateria, precum si aparitia simbolului Check Engine pot reprezenta noi indicii in acest sens.
O fulie care trebuie inlocuita de urgenta este o fulie care prezinta fisuri pe suprafata sau care produce vibratii."
Pe viitor NU te sfii sã Cauți!
"1.1 Cum ne dam seama ca trebuie Fulia de la alternator?
Uzura cuplajelor alternatorului nu poate fi detectata totdeauna cu ochiul liber. Utilizati recomandarea specialistilor pentru a preveni o defectiune din timp a dispozitivului.
Daca incercati sa porniti masina si motorul nu reuseste sau acesta se blocheaza dupa ce in compartimentul motor apare un sunet de macinat sau de bataie, cauza poate fi deteriorarea scripetei arborelui cotit. Functionarea neuniforma a motorului sau aparitia la panoul de bord a unu martor (lampa) care indica probleme cu bateria, precum si aparitia simbolului Check Engine pot reprezenta noi indicii in acest sens.
O fulie care trebuie inlocuita de urgenta este o fulie care prezinta fisuri pe suprafata sau care produce vibratii."
Pe viitor NU te sfii sã Cauți!