Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Cipriancamataru

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Salutare, am un astra h 1.7 cdti dth 101 cp și am o încãrcare slabã de 13.5 în mod normal dacã dau drumul la încãlzire în scaune mai scade. Toatã iarna am avut aceastã încãrcare însã nu am rãmas nicio datã fãrã curent, probabil deoarece nu fac multe drumuri scurte. Am fãcut câteva cercetãri cu multimetru și la bornele bateriei tot cât aratã în display aratã 13.5. La borna plus a alternatorului și minusul de la caroserie îmi aratã 13.8 ceea ce am dedus cã se pierde ceva curent prin cabluri dar tot nu este suficient. Cred cã ar fi fost normal ca mãcar la borna plus de pe alternator sã am valoarea normalã a încãrcãrii alternatorului de 14.4. Anul trecut am schimbat puntea de diode dupã ce s-a ars.
Întrebarea este care ar fi cauza de nu încarcã la valoarea normalã de 14.4 fãrã consumatori mãcar.
Și încã o întrebare, acest alternator am înțeles cã are fulie cu ambreiaj, este posibil sã fie vreo problemã cu ea, care ar fi semnele când ea este defectã?


MODEL: Astra 2005
MOTOR: Z17DTH
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Din descriere ai identificat 2 cauze :
1. Puntea redresoare,
2. Fulia alternatorul.
Mai sunt și alte cauze:
3. Releu regulator,
4. Colector,
5. Perii colector,
6. Cabluri,
7. Etc.
  • Cipriancamataru

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Cum aș putea verifica fulia dacã este în regulã?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Citez de pe autovrom:
"1.1 Cum ne dam seama ca trebuie Fulia de la alternator?
Uzura cuplajelor alternatorului nu poate fi detectata totdeauna cu ochiul liber. Utilizati recomandarea specialistilor pentru a preveni o defectiune din timp a dispozitivului.
Daca incercati sa porniti masina si motorul nu reuseste sau acesta se blocheaza dupa ce in compartimentul motor apare un sunet de macinat sau de bataie, cauza poate fi deteriorarea scripetei arborelui cotit. Functionarea neuniforma a motorului sau aparitia la panoul de bord a unu martor (lampa) care indica probleme cu bateria, precum si aparitia simbolului Check Engine pot reprezenta noi indicii in acest sens.
O fulie care trebuie inlocuita de urgenta este o fulie care prezinta fisuri pe suprafata sau care produce vibratii."
Pe viitor NU te sfii sã Cauți!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR