JDavid
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2023
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Desi nu am schimbat, eu personal sunt convins ca se potriveste. Neajunsurile ulterioare ar fi urmatoarele doua:
- trebuie schimbata si timoneria pentru actionarea cutiei F23 (timonerie care e pe cabluri) fata de timoneria cu tija metalica pentru cutia de viteze F17
- vei avea un demaraj ceva mai slab in toate treptele de viteza dupa montarea cutiei F23. Un mic avantaj va fi in viteza a 5-a, unde mai castigi vre-o 5...8km/h in plus la o turatie de 3.000rpm.
Ce as face eu in cazul tau:
- daca as vrea sa ies ieftin la bani, as cumpara o cutie de viteze F17+WR de Astra G 1.7dti pe care le gasesti acum la dezmembrari pe bani de nimic si care cutii de viteza sunt rezistente, inca in stare buna si mai duc mult si bine dupa o schimbare de ulei in cutie
- daca as avea rabdare si as putea plati un pic mai mult, as cauta (folosindu-mi rabdarea si determinarea) o cutie de viteze de Astra G 1.7dti ECO, aceste cutii F17WR.V1 au pinioanele de a 4-a si a 5-a mai mici si deci permit un consum mai bun (ex. intr-a 5-a la 3.000rpm viteza de croaziera este undeva intre 140-150km/h, imi amintesc ca a postat un coleg ce a facut schimbarea asta la Astra G 1.7dti de doua ori aici pe forum, uite de ex. un top-speed facut la doar 3.750rpm aici).
Am avut in familie o Astra G 1.7cdti din 2004 la care i-am marit puterea la 105cp si ulterior a aparut nevoia unei cutii de viteze ceva mai lunga, am tintit sa cumpar o astfel de cutie doar ca intre timp lucrurile s-au dezechilibrat in viata mea si a trebuit sa pun punct acestui proiect, pe care as fi vrut sa-l vad incheiat ca sa traiesc aceasta experienta. Momentan, pe Astra H am cutia F23WR si la aceasta cutie dupa marirea puterii motorului nu poti sa-i schimbi pinionul de a 5-a cu unul mai mic, nici sa pui alta cutie ECO pentru flote care sa fi fost gandita din start pentru a facilita un consum redus si implicit un coeficient de poluare CO2 mai mic, de 118g/100km asa cum avea Astra G 1.7DTI ECO/Astra G 1.7cdti ECO.
DA, o optiune tehnica superioara este sa-mi pun cutia de viteze M32 in 6 viteze, dar asta ar presupune sa cumpar varianta de cutie M32 revizuita care se fabrica incepand cu 2012 si se monteaza din acelasi an pe Astra J si Astra H Classic3, cutie de viteze care inca isi mentine pretul de 1.500lei la un parc de dezmembrari care stie ce vinde, iar pe langa asta mai trebuie schimbata si timoneria cu una pentru 6 viteze pe cabluri (pret total impreuna cu manopera undeva la 500EUR). Financiar nu se merita schimbarea asta la un fier de 19ani care nu a fost de la inceput al tau ca sa-i stii tot istoricul (deci daca se merita sa mai investesti in el).
Punând in lumina toate aceste aspecte, alegerea este a ta... desigur in functie de situatia ta particulara in care te afli. Daca alegi sa continui cu o cutie F17+WR sau F17WR.V1 atunci iti pastrezi timoneria pe care o ai si schimbarea cutiei este una de tip ,,direct swap,, (alegi intre a cumpara o cutie F17+WR ce se gaseste oriunde se dezmembreaza Astra G cu motor ISUZU, sau una F17WR.V1 de Astra G 1.7DTI/CDTI ECO despre care cel ce o vinde are habar ce vinde si cere mai mult... sau nu are habar ce vinde si o da la acelasi pret de 50EUR).
Mai multe detalii despre ce am scris eu mai sus cu privire la cutia de viteze F17 gasesti aici.
- trebuie schimbata si timoneria pentru actionarea cutiei F23 (timonerie care e pe cabluri) fata de timoneria cu tija metalica pentru cutia de viteze F17
- vei avea un demaraj ceva mai slab in toate treptele de viteza dupa montarea cutiei F23. Un mic avantaj va fi in viteza a 5-a, unde mai castigi vre-o 5...8km/h in plus la o turatie de 3.000rpm.
Ce as face eu in cazul tau:
- daca as vrea sa ies ieftin la bani, as cumpara o cutie de viteze F17+WR de Astra G 1.7dti pe care le gasesti acum la dezmembrari pe bani de nimic si care cutii de viteza sunt rezistente, inca in stare buna si mai duc mult si bine dupa o schimbare de ulei in cutie
- daca as avea rabdare si as putea plati un pic mai mult, as cauta (folosindu-mi rabdarea si determinarea) o cutie de viteze de Astra G 1.7dti ECO, aceste cutii F17WR.V1 au pinioanele de a 4-a si a 5-a mai mici si deci permit un consum mai bun (ex. intr-a 5-a la 3.000rpm viteza de croaziera este undeva intre 140-150km/h, imi amintesc ca a postat un coleg ce a facut schimbarea asta la Astra G 1.7dti de doua ori aici pe forum, uite de ex. un top-speed facut la doar 3.750rpm aici).
Am avut in familie o Astra G 1.7cdti din 2004 la care i-am marit puterea la 105cp si ulterior a aparut nevoia unei cutii de viteze ceva mai lunga, am tintit sa cumpar o astfel de cutie doar ca intre timp lucrurile s-au dezechilibrat in viata mea si a trebuit sa pun punct acestui proiect, pe care as fi vrut sa-l vad incheiat ca sa traiesc aceasta experienta. Momentan, pe Astra H am cutia F23WR si la aceasta cutie dupa marirea puterii motorului nu poti sa-i schimbi pinionul de a 5-a cu unul mai mic, nici sa pui alta cutie ECO pentru flote care sa fi fost gandita din start pentru a facilita un consum redus si implicit un coeficient de poluare CO2 mai mic, de 118g/100km asa cum avea Astra G 1.7DTI ECO/Astra G 1.7cdti ECO.
DA, o optiune tehnica superioara este sa-mi pun cutia de viteze M32 in 6 viteze, dar asta ar presupune sa cumpar varianta de cutie M32 revizuita care se fabrica incepand cu 2012 si se monteaza din acelasi an pe Astra J si Astra H Classic3, cutie de viteze care inca isi mentine pretul de 1.500lei la un parc de dezmembrari care stie ce vinde, iar pe langa asta mai trebuie schimbata si timoneria cu una pentru 6 viteze pe cabluri (pret total impreuna cu manopera undeva la 500EUR). Financiar nu se merita schimbarea asta la un fier de 19ani care nu a fost de la inceput al tau ca sa-i stii tot istoricul (deci daca se merita sa mai investesti in el).
Punând in lumina toate aceste aspecte, alegerea este a ta... desigur in functie de situatia ta particulara in care te afli. Daca alegi sa continui cu o cutie F17+WR sau F17WR.V1 atunci iti pastrezi timoneria pe care o ai si schimbarea cutiei este una de tip ,,direct swap,, (alegi intre a cumpara o cutie F17+WR ce se gaseste oriunde se dezmembreaza Astra G cu motor ISUZU, sau una F17WR.V1 de Astra G 1.7DTI/CDTI ECO despre care cel ce o vinde are habar ce vinde si cere mai mult... sau nu are habar ce vinde si o da la acelasi pret de 50EUR).
Mai multe detalii despre ce am scris eu mai sus cu privire la cutia de viteze F17 gasesti aici.
JDavid
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2023
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat