Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
Soluție
  • BuseGaby

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Buna seara !! Va rog un ajutor pentru un Opel Astra H Z14XEP/2005. Defectul consta in faptul ca seara deconectat de la baterie pe frigurile de acum vreo 3 saptamini bateria luata in casa , a doua zi fiind pusa pe masina nu se mai aprindea nimic la bord si nici nu dadea la automat. Intrun tirziu si-a revenit. a facut asa doua zile. A treia zi nu a mai vrut sa faca nimic.(Moarta). Se aprind farurile cind pun contactul se aprinde plafoniera si ceasul in schimb aparatele de bord nimic dau la automat si nu cupleaza nimic. Am dat cimul jos refacut lipiturile dat cu spray de contacte la fel si aparatele de bord , ecu dar tot nimic.Pus Op-com si incerc sa atasez poze cu erorile.Orice ajutor este binevenit. Va multumesc !!


MODEL: OPEL ASTRA H / 2005
MOTOR: Z14XEP

Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție

Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Ar fi trebuit, dacã tot ai întrat adânc în problemã, sã refaci și lipiturile conectorului pe placa de bazã a IPC(instrumentele de bord/ceasuri) ...E boalã arhicunoscutã la feru' ãsta...dacã sãpai pe-acilea îți sãrea în ochi.
  • BuseGaby

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Am desfacut aparatele de bord si am refacut lipituri nu numai la conector ci si pe placa ce am considerat eu ca nu sint ok dar tot nimic. Nu am desfacut ECU dar in schimb l-am dat jos am curatat contacte dar tot nimic . Am dat jos si tablourile de sigurante fata spate si tot degeaba. Banuiesc totusi ca sau deteriorat flashurile si ma bate gindul sa cumpar un kit de pornire cu totul cim+aparate bord+ecu dar nu stiu daca mai trebuie sa fac ajustari si alinieri la ele.Totusi daca sint de pe aceiasi masina nu ar mai trebui facut nimic. Mentionez ca cim,aparate de bord si ecu au mai fost schimbate inainte de a lua masina. toate sint scrise cu vopsea. Orice sfat este binevenit si va multumesc pentru ajutor. O seara fromoasa !
  • BuseGaby

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua ! Nu a schimbat nimeni Kitul sa-mi spuna si mie daca mai trebuie facut ceva ?
Duminica frumoasa la toata lumea !
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Ar fi fost de ajutor sa stim pe ce modul nu s-a realizat comunicarea (prima poza).
Din ceea ce stiu eu (incercat pe cateva modele diesel, nu din auzite), Astra H porneste cu "aparate" de bord de pe alta masina. Stiu, se va rade mult ... chiar in documentatie Opel apar ca ar fi in lantul immo, dar ... ceea ce am scris, eu am testat deja.
Tu ai omis din kit, transponderul (cipul din cheie).
Ca raspuns la ultima intrebare. sfatul meu este ca, orice schimbare de un astfel de "kit pornire", trebuie facuta ca la carte. Adica, reprogramate toate componentele, cu un singur cod de securitate si cu dotarile si configuratia masinii tale.

P.S. Ceva sigurante, au fost verificate? Daca apesi pe butonul de resetat "trip", reusesti sa vezi km afisati? Daca nu ... cu mufa scoasa din "aparatele de bord", ai incercat sa pornesti?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
BuseGaby a scris:Buna ziua ! Nu a schimbat nimeni Kitul sa-mi spuna si mie daca mai trebuie facut ceva ?
Duminica frumoasa la toata lumea !

Daca schimbi tot kitul, cu altul de pe o masina identica, nu mai trebuie programat nimic.
Daca schimbi juma` de kit, asa cum e schimbat pe masina ta, va trebui sa programezi toate modulele cu acelasi cod de securitate.
  • BuseGaby

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Vã mulțumesc pentru rãspunsuri ! M-am hotãrît sã schimb tot chitul cu transporder cu tot. Sã vãd ce gãsesc si mîine o sã-l comand si vã tin la curent cu ceea ce se mai întîmplã.
O searã frumoasã vã doresc !
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Dupa parerea mea, este gresita aceasta abordare, am explicat de ce. (si acum si in alte postari)
Stiu ca raspunsul incurajator este cel mai bine primit (chiar daca, sa-mi fie iertat, nu este si cel corect), asa ca nu o sa insist, sper doar sa nu arunci, in zadar, cu bani(i).
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Eu i-am spus doar ce se va intampla daca schimba din nou componente de pe masina.
Nu e abordarea potrivita dar colegu` e hotarat deja.
Sa vedem daca ne spune ce rezolvare gaseste.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR