Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua, masina este un Opel Astra H, cu motorul A17DTR (care e si pe J). De cand am luat-o din 2014 avea mici oscilatii la relantiv. La sfatul d-lui Adam din Cluj nu am schimbat atunci regulatorul de presiune, zicandu-mi ca cel mai probabil o va duce mai mult decat un regulator after market. De ceva vreme au inceput sa fie chiar enervante oscilatile la relantiv. Osicleaza intre 70-100 rpm. Stiu ca intre timp au aparut ceva regulatoare after market mai accesibile la pret si fiabile, chiar un coleg din Cluj am inteles ca se ocupa. De asemenea am inteles si ca dl. Adam ar aduce regulatoare de presiune fiabile. Intrebarea mea este: Inainte sa il schimb, nu s-ar merita sa incerc sa il curat? Este un tutorial pe Youtube un om il desface si il curata in sub 30m. Ce ii trebuie sunt un imbus de 5, o cheie de 10 (parca) si putina dexteritate. Oare nu s-ar merita incercarea? Trebuie reprogramat dupa? Din cate am inteles de la un coleg intr-un post gasit pe aici pe forum lui nu i-a trebuit reprogramat https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1933006 . Atasez de asemenea filmuletul cu omuletul care il curata. Este pt Astra J dar amplasarea, forma si totul sunt exact la fel ca la mine http://www.youtube.com/watch?v=NNYo3QbqHlA . Multumesc pt raspuns



MODEL: Astra 2009
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu pune alt regulator ca nu o sa rezolvi , pune unul inbunatatit si o sa iti mearga masina altfel , vad ca esti din Cluj , ia legatura cu Matei Andrei si te indruma el ce sa faci , este administrator Club opel astra j si este un om super ....
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
I-am scris d-lui Matei Andrei pe fb, nu raspunde o fi plecat sau ocupat. In fine maine daca e cãlduț afara dau jos valva si incerc sa o curãț. Daca merge e bine daca nu asta e o voi schimba.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu va merge daca pistonasul este uzat si sigur este , iar daca montezi unul normal , iti garantez ca nu va ,tine ai lasat mesaj lui Matei ca ai nevoie de regulator inbunatatit , ca asa poate iti raspunde .Daca nu iti pot da un nr. de telefon la cineva , un baiat din buc. care se ocupa numai de motorul 1,7 cdti opel si el este cel care este asociat cu Matei din Cluj si de la el Matei are regulatoare inbunatatite, Octavian Danciu se numeste , il poti suna si el il poate contacta pe Matei pt. tine.
Eu am regulator inbunatatit de la Octavian si este alta masina de acum 1 an si ceva de cand mi la montat.
Daca esti interesat iti dau nr. tel. l lui Octavian.
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Da-mi te rog numãrul, incerc sa curãț prima data, din cate am vazut nu e complicat de loc, 3 suruburi. Daca nu merge o sa îl sun. Dl Matei a vazut pe fb tot ce am scris dar nu rãspunde 🙄
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Poti incerca sa il cureti , dar nu o sa tina , am facut si eu asta pana am ajuns sa il schimb , am si unul nou de rezerva dar normal nu inbunatatit , desi nu cred ca mai ajung sa il folosesc vreodata.
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Mersi, am comandat si eu unul de la dl Octavian. In 3 saptamani a zis ca vine,... ma mai enerveaza masina pana atunci dar asta e Smile)) . Cele aftermarket nu tin asta a fost unul dintre motivele pt care nu l-am schimbat (pe langa ca nu a mai facut figuri mari de cam 1 an)
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Iti garantez ca nu o sa iti para rau , am si stiu cum e , mi-am recuperat si din magarușii pierduti in timp , e alta masina si nu mai stiu cum e sa fluctueze relantiul.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,607
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Off topic:
Putin in gluma si total pe langa subiectul initial, deci chiar se poate sterge daca se considera necesar, dar, asta este, cand te mananca si trebuie sa o spui ... o spui, indiferent ce.
Atat de laudat este acest regulator minune, incat o sa imi cumpar unul doar ca sa imi fac poza cu el.
Si tot atat de laudatul regulator, atat de mult este el folosit si atatea persoane aleg sa si-l monteze incat stocurile sunt 0 (zero) si trebuie adus pe comanda (ca sa nu tinem banii inchisi aiurea) din Australia (banuiesc), ca din Europa ar ajunge macar pana la Dragobete si de China sa nu aud, nu are cum sa vina de acolo.
Am citit si eu multele cuvinte scrise pe paginile de prezentare, cam prea agresiva si imperativa promovarea, cam prea multe cuvinte pompoase (multe si povestile), pentru ceva ce ar trebui sa-si faca reclama singur. Avand in vedere faptul ca pe alte sisteme, fix aceeasi functie, este indeplinita de elemente care isi fac treaba cu brio (deci, apa calda fusese inventata deja).

Acum, lasand gluma, desigur ca panarama aia de regulator care a fost montat initial, a fost un mare esec. Si asta nu neaparat pentru ca a fost el (regulatorul) execrabil de prost proiectat/executat, ci pentru ca implementarea a permis folosirea in sisteme inadecvate.
Un sistem de alimentare perfect curat si fara impuritati, cu un filtru corespunzator nevoilor, au dus la foarte multi Km, fara probleme si pentru acel regulator (initial/original).
Folosind filtre necorespunzatoare, mai ales cele mai laudate pe la noi (care sunt si cele mai pocnitori), combinat cu motorine foarte "bune" si cu schimburi de filtre facute din dorinta de a nu pierde un pahar de motorina (ca este scumpa), ajungem la un rezoltat grozav, dar in sensul negativ.

Ca sa nu se inteleaga cumva gresit, clar regulatorul acela model mai nou, a fost revizuit, tinand cont de situatiile reale si deci clar este un mare + (plus).

P.S. Nu spun sa nu, nu spun sa da, spun doar ca, prea multa lauda.
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pe mine ma intereseazã sa meargã si sa ținã. Stiu ca astea fantomã aftermarket nu țin, nici denso cica nu ține prea mult,....bosch parca ar fi mai bun dar diferența de pret e nesemnificativã. E prima problema mai mare care o am cu mașina,... prin o am a se înțelege din 2014 încoace (in timp ce scriu realizez ca nu-s 6 ci 8 ani). Daca stiam de vreun regulator care sa tina il schimbam de când am luat-o dar at nu se stia de nici o varianta de lunga duratã. Cel putin cei cu care am vb eu nu știau sau nu au vrut sã spunã. Cred ca e de la temperatura iarasi oscilatiile mai mari + poate nu ii place ceva la combustibil. Cam in aceeași conditii a facut figuri mai tare și in anul trecut. Acum am zis ca n-o mai las il schimb sa nu se afecteze alte componente mai tare daca cumva nu s-o fi afectat deja.
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
RADU FLORIAN a scris:Iti garantez ca nu o sa iti para rau , am si stiu cum e , mi-am recuperat si din magarușii pierduti in timp , e alta masina si nu mai stiu cum e sa fluctueze relantiul.

Da sa știi ca si eu am simțit in timp o scadere a puterii,... masina a prins 220km/h pe autostradã pe loc drept cand am luat-o,... pe GPS nu in bord, in bord erau 227 (parcã). Acum nu cred ca ar mai prinde atât, simt si accelerația nu la fel de nervoasã cu toate ca i-am anulat prostia aia de dpf care cred ca s-a dus tot datorita valvei. E prima problema mai mare care o am cu masina de cand o am 2014, am zis ca merita si ea piese de calitate. 😊
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Se zice ca acolo unde nu stii sa nu te bagi si respectiv acolo unde nu stii sa nu vorbesti , deci repet inca o data , am regulator inbunatatit de 1 an jumate , iar de atunci nu mai stiu ce sunt alea fluctuatii la relanti si masina trage in mintile ei, inainte aveam cand iti era lumea mai draga fluctuatii ale relantiului si nu mai tragea cum trebuia , la rece dupa pornire nu tragea aproape deloc pt. 2...3 min. dupa care isi revenea , acum rupe si la cald si la rece si se simte in demaraj cum trage , deci nu imi pare rau dupa investitiea asta , cine nu crede este strict problema lui , nu fac reclama , nu ma laud , dar asta e adevarul si nu am de ce minti , nu am nimic de castigat, doar vreau sa ajut pe cine doreste .Bafta si drumuri bune.
Apropo @CountPorcula , dupa ce schimbi scv-ul sa revii cu un feedback ,dar ai rabdare un timp dupa schimbare sa il invete ecu , la mine asa a fost , initial imi venea sa il dau jos si sa il schimb , dar si-a revenit si merge cum trebuie.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,747
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca nu mergeti cu filtre bune si motorina de la statii PECO care au motorina curata si buna.. noul regulator nu va tine semnificativ mai mult.

Filtrul de motorina MANN la care face referire indirect colegul @sebage nu e cea mai buna alegere in ceea ce priveste filtrarea motorinei românesti, iar schimbarea filtrului anual la intrarea in iarna eu as zice ca e un ,,must-made,, (in opinia mea).
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,854
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cum am mai spus, eu am de multa vreme un regulator din ala vechi și merge masina fãrã fluctuații .
Filtrul se schimba la 10 k km, motorina de la mol și merge fãrã probleme.
Regulator denso scurt, montat de mine în curte, fãrã invatari din tester sau alte aberații.
Nu filtrare superspeciala, nu regulator minune, nimic.
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
RADU FLORIAN a scris:Se zice ca acolo unde nu stii sa nu te bagi si respectiv acolo unde nu stii sa nu vorbesti , deci repet inca o data , am regulator inbunatatit de 1 an jumate , iar de atunci nu mai stiu ce sunt alea fluctuatii la relanti si masina trage in mintile ei, inainte aveam cand iti era lumea mai draga fluctuatii ale relantiului si nu mai tragea cum trebuia , la rece dupa pornire nu tragea aproape deloc pt. 2...3 min. dupa care isi revenea , acum rupe si la cald si la rece si se simte in demaraj cum trage , deci nu imi pare rau dupa investitiea asta , cine nu crede este strict problema lui , nu fac reclama , nu ma laud , dar asta e adevarul si nu am de ce minti , nu am nimic de castigat, doar vreau sa ajut pe cine doreste .Bafta si drumuri bune.
Apropo @CountPorcula , dupa ce schimbi scv-ul sa revii cu un feedback ,dar ai rabdare un timp dupa schimbare sa il invete ecu , la mine asa a fost , initial imi venea sa il dau jos si sa il schimb , dar si-a revenit si merge cum trebuie.

In cât timp il învațã? Nu stiam ca si calculatoarelor le ia mai mult de cateva secunde sa învețe ceva mai ales daca sunt programate. Nu a intervenit oare efectul placebo, zic asta pt ca chiar ma îndoiesc ca ECU de la opel sa aiba soft AI (inteligenta artificialã) cu autoinvatare. Mai degrabã pompa sa se calibreze dupa noul regulator si eventual injectoarele,... computerul chiar nu vad cum. Mersi oricum sunt curios cum va fi cu el.
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:Cum am mai spus, eu am de multa vreme un regulator din ala vechi și merge masina fãrã fluctuații .
Filtrul se schimba la 10 k km, motorina de la mol și merge fãrã probleme.
Regulator denso scurt, montat de mine în curte, fãrã invatari din tester sau alte aberații.
Nu filtrare superspeciala, nu regulator minune, nimic.

De cand o am doar motorina premium bag in ea, de la moll, omv-petrom si de cateva ori de la Rompetrol (cand n-am gãsit restul) si 1x de la Lukoil cand efectiv n-am gasit numai benzinarii fantoma in drum.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,854
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu bag premium: varianta mai ieftina.
Iar filtrul l-am pus de fiecare data pe original.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,607
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
"Se zice ca acolo unde nu stii sa nu te bagi si respectiv acolo unde nu stii sa nu vorbesti", uau ... era sa cad de pe scaun. Desi nu am fost nominalizat, presupun ca mie mi-au fost adresate aceste cuvinte.
Chiar si fara semne de punctuatie corespunzatoare si fara nominalizare explicita, am inteles si o sa fac intocmai si pe viitor.
Spun pe viitor, pentru ca in cazul de fațã, nu "se necesitã". Smile Absolut tot ceea ce este scris acolo, este bine cântãrit si scris cu simț de rãspundere!

In general, stiam ca se combat idei, pareri, argumente, nu persoane, dar in fine.
Am asteptat putin pana sa dau un raspuns, pentru ca nu voiam sa scriu sub influenta emotiei. Mai am si eu unele rataciri si la cald, cine stie ce cuvinte mai ies.
Tu chiar pari un om de treaba, care se implica atat cat poate si nu am absolut nici un motiv sa raspund pe acelasi ton, nu vad ce ar putea iesi constructiv din asta.
Personal sunt convins ca intentiile tale au fost corecte, asa ca (fara ironie), sa fim sanatosi!
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Domnu profesor , scuze , dar nu stiam ca suntem la ora de limba romana , deci pe langa apropourile la adresa mea ca sunt laudaros , ca nu e chiar asa ce zic , acum sunt si analfabet, ce sa zic , multumesc pt. feedback , dar ce nu inteleg eu este ce te deranjeaza pe dumneata ca eu ajut cu sfaturi pe un coleg mai ales ca nu ai regulator tip nou si nu stii nimc despre el , desi ma comentezi pe mine .Dumneata ai inceput , nu eu si se pare ca tot dumneata te simti jignit , ai sa fim seriosi. Regulatoarele se duc de la motorina de calitate de la noi , nu din alte cauze cum ai sugerat , eu stiu ce am scos de pe masini , erau uzate pistonasele si este normal sa nu mai lucreze corespunzator , o sa iti fac poze cu pistnonasul uzat , daca am timp si daca mai gasesc vreun regulator vechi .Oricum , scuze daca te-am deranjat cu ceva , desi nu am avut si nu am intentia asta , toate cele bune.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,883
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
CountPorcula a scris:
RADU FLORIAN a scris:...dar ai rabdare un timp dupa schimbare sa il invete ecu , la mine asa a fost , initial imi venea sa il dau jos si sa il schimb , dar si-a revenit si merge cum trebuie.

In cât timp il învațã? Nu stiam ca si calculatoarelor le ia mai mult de cateva secunde sa învețe ceva mai ales daca sunt programate. Nu a intervenit oare efectul placebo, zic asta pt ca chiar ma îndoiesc ca ECU de la opel sa aiba soft AI (inteligenta artificialã) cu autoinvatare. Mai degrabã pompa sa se calibreze dupa noul regulator si eventual injectoarele,... computerul chiar nu vad cum. Mersi oricum sunt curios cum va fi cu el.

Ai fi mirat, sunt ECU de prin anii ”90 care învațã anumite chestii și, deși nu sunt specialist, nu, nu e vorba de AI, decât poate de vreo formã primitivã/rudimentarã...și probabil cã fiind mai rudimentare, da, procesul de învãțare (mã refer acum la gestionarea funcționãrii unui motor în anumite regimuri de exploatere, ex. reprize, plaje de turație vs. putere/cuplu) este mai lent, cumva logic, zic.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR