Doamne, ce incoerenta descriere..... a trebuit sa citesc de 3 ori ca sa pricep jumate.
Dragule, daca iti clipeste masina cu cheie, cel mai probabil Immo nu iti recunoaste cheia.
Hai sa incerc sa iti explic. Sistemul antifurt al masinii are 2 componente, una mecanica, si una electronica.
Aia mecanica e reprezentata de contact, si potrivirea acestuia cu lama cheii. Nu potriveste lama cu contactul? Nu poti invarti cheia, deci nu poti porni masina
Aia electronica e reprezentata de cipul din cheie, si imperecherea lui cu imobilizatorul masinii. Nu vede / recunoaste cipul din cheie? Taie injectia, nu ai benzina, deci nu porneste motorul.
Acuma, partea mecanica inteleg ca e OK, ca zici ca poti roti cheia. Mai ramane partea electronica. Uite
aici ai poze cum arata imobilizatorul - adica piesa care citeste cipul din cheie. Ca pozitionare, prin inelul ala trece contactul.
Tu cand ai schimbat contactul ai pastrat imo-ul vechi de pe masina, sau ce ai mesterit? Contactul nou de unde l-ai luat?
Daca chiar iti prinzi urechile, esti din Iasi - cauta-l pe dancuciureanu. O sa te besteleasca nitel daca ai facut prostii, da' altfel e baiat de omenie, si se pricepe - sigur te descalceste.