L9346
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2019
- Mesaj Privat
Salut
De ceva vreme mi s-a defectat sistemul de asistenta la schimbarea benzii (sau unghi mort). Nefiind asa important pt mine si fiind extrem de scump de inlocuit nu i-am dat importanta si l-am lasat asa cu eroarea din bord...
De cateva sãptãmâni insa am intampinat probleme cu erori aparute in mers cel mai probabil cauzate de un scurt pe un modul care comunica cu BCM-ul. De la service mi-au spus ca de la acesti senzori ar fi problema fiind oxidati.
O sa incerc sa ii dau jos si sa ii curat; am citit pe un forum de aici din Germania ca se mai pot salva, nu stiu insa daca e cazul si la mine.
In cazul in care sunt complet distruși:
1. Se pot demonta de tot de pe masina si izola stecherele? Masina va functiona normal si fara, chiar daca voi primi in continuare eroarea in bord?
2. Se pot dezactiva/deprograma din sistemul masinii astfel incat sa nu ii mai controleze? Si daca da, prin ce modalitate?
Mulțumesc anticipat!
MODEL: Insignia A Sports Tourer
MOTOR: 120 HP CDTI Ecoflex
LOCATIE: Germania
De ceva vreme mi s-a defectat sistemul de asistenta la schimbarea benzii (sau unghi mort). Nefiind asa important pt mine si fiind extrem de scump de inlocuit nu i-am dat importanta si l-am lasat asa cu eroarea din bord...
De cateva sãptãmâni insa am intampinat probleme cu erori aparute in mers cel mai probabil cauzate de un scurt pe un modul care comunica cu BCM-ul. De la service mi-au spus ca de la acesti senzori ar fi problema fiind oxidati.
O sa incerc sa ii dau jos si sa ii curat; am citit pe un forum de aici din Germania ca se mai pot salva, nu stiu insa daca e cazul si la mine.
In cazul in care sunt complet distruși:
1. Se pot demonta de tot de pe masina si izola stecherele? Masina va functiona normal si fara, chiar daca voi primi in continuare eroarea in bord?
2. Se pot dezactiva/deprograma din sistemul masinii astfel incat sa nu ii mai controleze? Si daca da, prin ce modalitate?
Mulțumesc anticipat!
MODEL: Insignia A Sports Tourer
MOTOR: 120 HP CDTI Ecoflex
LOCATIE: Germania
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Bagã un ochi pe-acilea, o sã te mai lãmuresti asupra chestiunii:
https://www.clubopel.com/vie...75&highlight=
Edit by Mr.Opel: update in caz ca se arhiveaza anuntul linkat
https://www.clubopel.com/vie...75&highlight=
Edit by Mr.Opel: update in caz ca se arhiveaza anuntul linkat
G.B. a scris:Cumpar senzorii pentru "unghi mort"
Codurile pieselor sunt 23173663 si 23173664.
Fotografia atasata exemplifica modul in care arata componentele.
Codurile pieselor sunt 23173663 si 23173664.
Fotografia atasata exemplifica modul in care arata componentele.
mikyboy a scris:ti s-au ars amandoua sau ce s-a intamplat? stiu ca sunt foarte scumpe, cam 4000 ron a dat un coleg pe ele plus reprogramarea si tot ce mai trebuie a ajuns cred ca la 1000 euro cu totul...
G.B. a scris:Adevizul capacelor a cedat si apa a intrat in ECU.
Atasat este foto cu interiorul ECU-ului.
Atasat este foto cu interiorul ECU-ului.
bibu16v a scris:Astea stau expuse la intemperii? Cã dacã e asa, zici cã intentionat au fost fabricate sã intre apa în ele...la halul în care aratã dupã doar 6 ani(tehnologie de secol 21 cu executie de secol 20 timpuriu).
mikyboy a scris:@bibu16v - sunt expuse chiar direct fiind pozitionate in bara spate pe colturi si toata mizeria de la cauciucuri si nu numai ajunge pe ele adica nisip si apa cat incape. Nu au facut nici o protectie la ele (eu vreau sa imi fac la Insignia anul acesta una) si sunt scumpe de numa (vezi ce am scris mai sus)... Adezivul este prost la etansare si daca intra apa sunt de aruncat
bibu16v a scris:Da, bãnuiam cã sunt expuse, dar e mult mai rãu decât credeam eu, ...nu stiu încotro se îndreaptã industria auto, dar bine nu e.
ahappyuser a scris:E chiar mai rau ca la ECU de Astra H 1.7cdti, care este pozitionat in spatele aparatorii de noroi a rotii fata-stanga.
Eu as desface capacele preventiv, apoi curatare completa adeziv vechi, ulterior reetansare cu adeziv nou, si daca se vrea extra-protectie o ideie buna ar fi sa-l sigilezi cumva cu o folie de plastic lipita la cald.
Cel din pozele colegului de mai sus este compromis, nu suporta reparatie.
Eu as desface capacele preventiv, apoi curatare completa adeziv vechi, ulterior reetansare cu adeziv nou, si daca se vrea extra-protectie o ideie buna ar fi sa-l sigilezi cumva cu o folie de plastic lipita la cald.
Cel din pozele colegului de mai sus este compromis, nu suporta reparatie.
G.B. a scris:Am gasit perechea de senzori si daca se dovedesc a fi functionali ii voi etansa cu spray pe bazat de bitum. Astfel sper sa nu mai am probleme cu intemperiile (apa, pietris).
Ca informatie, pretul unui ECU nou la Opel costa 3200 RON.
Ca informatie, pretul unui ECU nou la Opel costa 3200 RON.
L9346
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2019
- Mesaj Privat
Citisem thread-ul respectiv, insa nu raspunde la intrebarile mele. Solutii pt curãțare, etansare etc am gasit destule pe un forum german, insa ma intereseaza sa stiu daca pot sa le demontez de tot de pe masina si cum se comporta aceasta fara ele. Adica doar eroarea respectiva sau duce si la alte complicatii...
Mersi
Mersi
L9346
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2019
- Mesaj Privat