Btm2252
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2022
- Mesaj Privat
Salutare și la multi ani pe 2023 🙂
Am ceva probleme cu Vectra mea, de vreo jumãtate de an.
Problema este cã îmi tot pierde antigelul.
De-a lungul timpului asta am schimbat furtune plesnite, rãcitor egr plesnit, termostat cu tot cu carcasa (carcasa plesnita), termoflotul plesnit...
Vad cã ce tine de rãcire motor plesnește și nu știu ce sã mai fac.
Acum mã gândesc cã poate este de la bușonul de reumplere cu antigel. Fiindca la desfacere, rãmân cu capacul galben în mânã și miezul bușonului rãmâne în gura vasului.
Dupã ce s-au stricat 2 bușoane, am cumpãrat vas cu totul și bineînțeles un buson nou.
Miezul acela are 2 oringuri care cumva fac sã rãmânã înțepenit acolo. Deci la suprapresiune mã gândesc cã nu se duce in sus și nu poate sã dea afara din antigel prin canalul gândit pentru asta și automat bufnește prima piesa slabã.
Poate greșesc și e altceva.. dar ce? Pompa sã facã prea multa presiune? Sa fie ceva semi-infundat prin motor... Nu știu ziceți și voi ce sa mai verific?
MODEL: Vectra 2005
MOTOR: Z19DTH
Am ceva probleme cu Vectra mea, de vreo jumãtate de an.
Problema este cã îmi tot pierde antigelul.
De-a lungul timpului asta am schimbat furtune plesnite, rãcitor egr plesnit, termostat cu tot cu carcasa (carcasa plesnita), termoflotul plesnit...
Vad cã ce tine de rãcire motor plesnește și nu știu ce sã mai fac.
Acum mã gândesc cã poate este de la bușonul de reumplere cu antigel. Fiindca la desfacere, rãmân cu capacul galben în mânã și miezul bușonului rãmâne în gura vasului.
Dupã ce s-au stricat 2 bușoane, am cumpãrat vas cu totul și bineînțeles un buson nou.
Miezul acela are 2 oringuri care cumva fac sã rãmânã înțepenit acolo. Deci la suprapresiune mã gândesc cã nu se duce in sus și nu poate sã dea afara din antigel prin canalul gândit pentru asta și automat bufnește prima piesa slabã.
Poate greșesc și e altceva.. dar ce? Pompa sã facã prea multa presiune? Sa fie ceva semi-infundat prin motor... Nu știu ziceți și voi ce sa mai verific?
MODEL: Vectra 2005
MOTOR: Z19DTH
- ney
- ****
- 1,060 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,060
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Btm2252
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2022
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,060 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,060
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
In continuare zic numai de radiator pt. ca dieselul nu se incalzeste sa urce temperatura decat forjat vara si daca ai avea radiatorul infundat sau partial infundat s ar crea o presiune pe circuitul mic ,care iti creaza fostele " bufnituri"
Ca sa nu zic ca poate si caloriferul poate fi partial infundat ,,,, si poate putin de colo si de coli motorul nu are unde sa plimbe apa si face presiune si poate o scoate si pe esapament putin cate putin,,,,,,daca esti sigur ca garnitura nu e ciupita( probabil ai facut testul si nu stim noi)
Bafta!
Ca sa nu zic ca poate si caloriferul poate fi partial infundat ,,,, si poate putin de colo si de coli motorul nu are unde sa plimbe apa si face presiune si poate o scoate si pe esapament putin cate putin,,,,,,daca esti sigur ca garnitura nu e ciupita( probabil ai facut testul si nu stim noi)
Bafta!
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat