- NClaudiu662
- OP
- 4 mesaje
- din 21 Dec 2022
- Corsa 2008
- Bucuresti
NClaudiu662
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2022
- Mesaj Privat
Buna seara lume, am un opel corsa D din 2008, cumparat recent de la o gagica iar usor, usor am descoprit ca ii mai trebuie cate ceva schimbat, ulei, filtre chiar si clapeta de acceleratie curatata bec ).
In mers masina e destul de ok pentru un motor 1.0 dar cand o scot pe liber sa incetinesc ca vreau sa ies dupa autostrada sau chiar sa fac dreapta pe o strada motorul se balbaie si se opreste, care ar putea fi cauza? Multumesc frumos si sarbatori fericite!
MODEL: Opel corsa D 2008
MOTOR: 1.0
LOCATIE: Bucuresti
In mers masina e destul de ok pentru un motor 1.0 dar cand o scot pe liber sa incetinesc ca vreau sa ies dupa autostrada sau chiar sa fac dreapta pe o strada motorul se balbaie si se opreste, care ar putea fi cauza? Multumesc frumos si sarbatori fericite!
MODEL: Opel corsa D 2008
MOTOR: 1.0
LOCATIE: Bucuresti
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- NClaudiu662
- OP
- 4 mesaje
- din 21 Dec 2022
- Corsa 2008
- Bucuresti
NClaudiu662
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2022
- Mesaj Privat
- mariocove
- **
- 329 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Vectra 2007 Z18XER
- Bucuresti
mariocove
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
Salut ! Se aprinde și vreun martor în bord uneori, cum ar fi Check Engine ? Nu ar strica și o diagnoza cu un tester,posibil sã ai ceva erori stocate. Opritul motorului ar putea fi din mai multe cauze, aprindere, alimentare cu combustibil, admisie aer etc . Posibil sã mai ai de schimbat piese, unele dintre ele se pot trece la consumabile, bujii, bobina inducție,pompa benzina, debitmetru aer, diverse futunase, distribuție etc
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
NClaudiu662 a scris:Probabil, dar nu bag mana in foc, un raspuns cat de fat mai ok gasim? )
Claudiule, nu te supara, da' raspunsul s-a potrivit cu intrebarea.
Pe viitor, daca vrei raspunsuri mai complete, tine cont de cateva reguli:
- cand cauti o solutie pentru o problema, mai intai .... cauti. Adica te pui sa citesti. Sunt mii de topice pe forum, si nici nu ai o masina scoasa pe piata ieri dupa-masa - e un model de acum 15 ani, deci probabilitatea ca altii sa fi intampinat probleme similare e mare
- daca chiar nu gasesti nimica relevant, oricum ai invatat niste pasi de bun simt - cum ar fi ca o diagnoza (nu cetire de erori, si la cat te-ai documentat pana acuma, stii care e diferenta) nu strica niciodata.
- si cand chiar ajungi sa postezi, postezi o descriere completa, si cu investigatiile facute, si niste observatii. Adica depasesti cu mult nivelul de "masina are o problema, care o fi solutia?"
Sau, mai pe scurt, pana nu pricepi care-i jmecheria cu cheia de 13 pe stanga, te rezumi la a ceti, si pentru probleme urgente mergi la mecanic. Nu e din rautate, si da, forumul e gandit sa te ajute, sa inveti, insa trebuie sa ai mai intai o baza. Altfel riscul e sa incepi sa repari la masina, si sa o strici mai rau.
- NClaudiu662
- OP
- 4 mesaje
- din 21 Dec 2022
- Corsa 2008
- Bucuresti
NClaudiu662
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2022
- Mesaj Privat
mariocove a scris:Salut ! Se aprinde și vreun martor în bord uneori, cum ar fi Check Engine ? Nu ar strica și o diagnoza cu un tester,posibil sã ai ceva erori stocate. Opritul motorului ar putea fi din mai multe cauze, aprindere, alimentare cu combustibil, admisie aer etc . Posibil sã mai ai de schimbat piese, unele dintre ele se pot trece la consumabile, bujii, bobina inducție,pompa benzina, debitmetru aer, diverse futunase, distribuție etc
Salut, n am nici un martor aprins in bord, am avut check engine dar dupa ce am schimbat sonda de dupa catalizator s a stins singur…doar cand o scot pe liber si scad turatiile atunci se opreste dar nu mereu, facea destul de des pana sa i curat clapeta de acceleratie, oare trebuie sa i schimb sonda lambda inainte de catalizator?
- NClaudiu662
- OP
- 4 mesaje
- din 21 Dec 2022
- Corsa 2008
- Bucuresti
NClaudiu662
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2022
- Mesaj Privat
jE a scris:
Claudiule, nu te supara, da' raspunsul s-a potrivit cu intrebarea.
Pe viitor, daca vrei raspunsuri mai complete, tine cont de cateva reguli:
- cand cauti o solutie pentru o problema, mai intai .... cauti. Adica te pui sa citesti. Sunt mii de topice pe forum, si nici nu ai o masina scoasa pe piata ieri dupa-masa - e un model de acum 15 ani, deci probabilitatea ca altii sa fi intampinat probleme similare e mare
- daca chiar nu gasesti nimica relevant, oricum ai invatat niste pasi de bun simt - cum ar fi ca o diagnoza (nu cetire de erori, si la cat te-ai documentat pana acuma, stii care e diferenta) nu strica niciodata.
- si cand chiar ajungi sa postezi, postezi o descriere completa, si cu investigatiile facute, si niste observatii. Adica depasesti cu mult nivelul de "masina are o problema, care o fi solutia?"
Sau, mai pe scurt, pana nu pricepi care-i jmecheria cu cheia de 13 pe stanga, te rezumi la a ceti, si pentru probleme urgente mergi la mecanic. Nu e din rautate, si da, forumul e gandit sa te ajute, sa inveti, insa trebuie sa ai mai intai o baza. Altfel riscul e sa incepi sa repari la masina, si sa o strici mai rau.
NClaudiu662 a scris:Probabil, dar nu bag mana in foc, un raspuns cat de fat mai ok gasim? )
Claudiule, nu te supara, da' raspunsul s-a potrivit cu intrebarea.
Pe viitor, daca vrei raspunsuri mai complete, tine cont de cateva reguli:
- cand cauti o solutie pentru o problema, mai intai .... cauti. Adica te pui sa citesti. Sunt mii de topice pe forum, si nici nu ai o masina scoasa pe piata ieri dupa-masa - e un model de acum 15 ani, deci probabilitatea ca altii sa fi intampinat probleme similare e mare
- daca chiar nu gasesti nimica relevant, oricum ai invatat niste pasi de bun simt - cum ar fi ca o diagnoza (nu cetire de erori, si la cat te-ai documentat pana acuma, stii care e diferenta) nu strica niciodata.
- si cand chiar ajungi sa postezi, postezi o descriere completa, si cu investigatiile facute, si niste observatii. Adica depasesti cu mult nivelul de "masina are o problema, care o fi solutia?"
Sau, mai pe scurt, pana nu pricepi care-i jmecheria cu cheia de 13 pe stanga, te rezumi la a ceti, si pentru probleme urgente mergi la mecanic. Nu e din rautate, si da, forumul e gandit sa te ajute, sa inveti, insa trebuie sa ai mai intai o baza. Altfel riscul e sa incepi sa repari la masina, si sa o strici mai rau.
Nu e cu suparare, multumesc pentru sfaturi, dar am cautat problema chiar aici pe forum dar nu am gasit solutii complete, sunt topicuri de acum ani de zile si nimic concret, am zis sa intreb si eu, poate, poate gasesc vreun raspuns cat de cat ok, raspunsul dat de tine inainte chiar a fost caraghios, m a amuzat, sincer, multumesc mult!