ETamirjan
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2022
- Mesaj Privat
Salutare. Am o problema cu Opelul meu. De vreo 4 luni raman fara apa constant. Am fost de multe ori la service. Am schimbat dopul de la vas sa vedem daca problema era ca la tensiune mare nu lasa sa iese aerul. Mi s-a schimbat termostatul ca era sparta, mi s-a pus un furtun nou cu coliere noi. Furtunul sare jos la tensiuni mari, temperatura apei ajunge pana la 120 de grade. Ultima data am ramas fara apa dupa 15 km cu o temperature de 100 grade. Nici cel de la service nu mai stie ce sa faca sa nu raman fara apa. Ma poate ajuta cineva?
MODEL: Opel Astra H 2010
MOTOR: 1.7 CDTI 110CP
LOCATIE: Miercurea Ciuc
MODEL: Opel Astra H 2010
MOTOR: 1.7 CDTI 110CP
LOCATIE: Miercurea Ciuc
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Cand spui ca ramai fara apa, te referi la faptul ca "sare" acel furtun si arunca apa pe acolo?
Presiunea in sistemul de racire trebuie sa fie undeva la 1.2 - 1.4 Bar. De treaba asta, se ocupa supapa de presiune din capacul vasului de exmansiune.
Sau ramai fara apa si cand nu "sare" acel furtun si nu se vede pe unde s-ar pierde apa?
P.S. Despre "cel de la service", daca chiar nu stie ... mai bine te adresezi altcuiva, care chiar cunoaste cum lucreaza un astfel de sistem.
Presiunea in sistemul de racire trebuie sa fie undeva la 1.2 - 1.4 Bar. De treaba asta, se ocupa supapa de presiune din capacul vasului de exmansiune.
Sau ramai fara apa si cand nu "sare" acel furtun si nu se vede pe unde s-ar pierde apa?
P.S. Despre "cel de la service", daca chiar nu stie ... mai bine te adresezi altcuiva, care chiar cunoaste cum lucreaza un astfel de sistem.
ETamirjan
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2022
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ce numesti tu apa ar trebui sa fie de fapt antigel...
Si antigelul nu dispare, ca nu se volatilieaza. Ori se duce in motor (garnitura chiulasa, in caz extrem bloc motor fisurat) ori in afara (furtun / racord fisurat, in caz extrem circuit infundat, face presiune si il scuipa pe la supapa de suprapresiune de la rezervorul de antigel)
Si antigelul nu dispare, ca nu se volatilieaza. Ori se duce in motor (garnitura chiulasa, in caz extrem bloc motor fisurat) ori in afara (furtun / racord fisurat, in caz extrem circuit infundat, face presiune si il scuipa pe la supapa de suprapresiune de la rezervorul de antigel)
ETamirjan
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2022
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
ETamirjan
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2022
- Mesaj Privat
- Mr.Opel
- Admin
- 2,373 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,373
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat