Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • AKidu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Salutare dragi prieteni, intru direct in problema ce ma macina de ceva vreme legata de un Opel Frontera B, an 2001, motor 2.2. diesel 116cp. As dori sa primesc lamuriri DOAR de la cei care au trecut prin asa ceva sau cei care au o idee despre ceea ce se intampla, eventual legatura cu vreun service care sa se ocupe de problema asta!

Simptome: Pornire grea la rece, peste noapte AM IMPRESIA ca pompa se dezamorseaza, exista o pompita pe care daca o apesi constant si altcineva da la cheie masina porneste instant fara apasarea pedalei de acceleratie! O data pornita va porni oricand "la sfert". Plecam cu masina "la rece" insa nu accelereaza in mod normal, parca ar merge fara turbina! Cum se incalzeste putin temperatura, sa spunem de la 75-80grade in sus, masina accelereaza FOARTE BINE, insa cum se incalzeste daca trecem de 3000rpm din viteza a 3a in sus masina se plafoneaza si se aprinde martorul motor CHECK ENGINE. Deci la cald mai sus de 3000-3300rpm nu trece. Se opreste masina, se reporneste, martorul de motor dispare, masina merge in parametrii normali insa cand atinge plaja de turatie de 3000-3300rpm apare aceeasi problema!
Nu da cu fum, turbina se aude normal, nu intrerupe nici la relanti nici in sarcina, este totul normal sa spun asa, insa cu exceptiile de mai sus! Au fost schimbate filtrele, bujiile, releu bujii, senzor MAP si cam atat.

Cod(uri) eroare: Legat de codurile de eroare, NU CRED ca au vreo relevanta...parerea mea!
----
Model: Frontera B
An fabricatie: 2001
Cod motor:
Skip ads

  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Cred ca de la codurile de eroare trebuie pornita cautarea defectului,altfel te duci la ghicitoare,ca asta mai ramane de facut.Sigur nu o sa te ajute nimeni doar cu descrierea ta pentru ca sunt prea multe posibilitati.Ca de exemplu,atunci cand iti aprinde check engine-ul la peste 3000 rpm,presiunea livrata de turbina poate fi prea mica sau prea mare,dar de unde sa stii fara acele dtc-uri..
  • AKidu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2018

  • Mesaj Privat
codurile de eroare sunt aceleasi de fiecare data, respectiv senzorul MAP care a fost schimbat nou pe original si air mass metere, asta banuiesc ca e debitmetrul .... din "calculele" mele nu e niciun furtun sau ceva de genul sa traga aer sau sa piarda motorina pe undeva, mizez pe ECU sau pompa de injectie. s-a mai confruntat cineva cu asa ceva? eventual un service care sa stie cu ce se mananca problema asta!
si inca o intrebare pt cine se pricepe: alta pompa de injectie trebuie cumva codata pe masina?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
AKidu a scris:

Cod(uri) eroare: Legat de codurile de eroare, NU CRED ca au vreo relevanta...parerea mea!
Ce discutam fara codurile de eroare...?! Crezi ca intereseaza pe cineva parerile dumneata si problemele expuse fara ceva precis...?
  • AKidu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Nu prea am inteles tonalitatea ta dar in fine, daca citeai mai sus explicasem ca imi genereaza doua coduri de eroare de fiecare data si mai exact imi da senzorul MAP si debitmetrul
P0105 si P1100
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Urmareste valorile reale date de acesti senzori pe op-com si vezi daca sunt credibile sau nu.Verifica si presiunea ceruta pe turbo si cea obtinuta.Poate fi de vina instalatia electrica a motorului,poate fi de vina ECU,e de investigat..
  • AKidu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Tot ma bate la cap cu debitmetru asta asa ca l-am comandat si astept sa vina azi dupa-masa, din cate m-am documentat cu senzorul MAP ar fi posibil sa sa fie vreun fir intrerupt ceva ... asta in conditia in care am schimbat senzorul cu unu nou Bosch pe original ... sunt maxim de curios ce se va intampla dupa ce schimb debitmetrul nou azi .. tot Bosch
p0105 manifold absolute pressure/barometric pressure Circuit malfunction
p1100 air mass meter/values out of calculated limit
Sincer sper sa scap cu astea sa nu ma apuc de reparat pompe de injectie sau de schimbat ...
  • DIonutz144

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Regulatorul de preaiune al turbinei am avut aceias problema la astra h 1.7 diesel
  • AKidu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Ce este, unde se afla, ce trebuie schimbat mai exact? La mine are loc problema cand e cald motorul, cand e rece nu face nimic, se tureaza pana in limita fara a se aprinde vreun bec sau sa se limiteze cumva, insa nu trage foarte bine, cand se incalzeste trage foarte bine insa apare problema de la treapta a3a in sus cand atinge pragul de 3000rpm
  • AKidu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Gata am rezolvat problema cu debitmetru nou, trage Frontera de zici ca are soft, urca frumos in ture, zero erori pe tester!
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Ma bucur ca ai rezolvat problema!Si ca ne-ai spus cum.Smile.Toate bune!
  • AKidu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Da pai cam asta e ideea cat de cat, cand se loveste de cineva de o problema si o rezolva sa posteze sa stii si altii ... multam fain!
  • Laurentiucarla

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Frontera 2002 Gsjej
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2022

  • Mesaj Privat
Salut! Am un Opel frontera din 2002 2.2 diesel și am o problema. Nu trage mai mult de 2500 și nu știu de ce. Pornește perfect doar ca nu trece de 2500. Mi s-a spus la service ca ar fi pompa de injecție.
  • Laurentiucarla

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Frontera 2002 Gsjej
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2022

  • Mesaj Privat
Salut! Am un Opel frontera din 2002 2.2 diesel și am o problema. Nu trage mai mult de 2500 și nu știu de ce. Pornește perfect doar ca nu trece de 2500. Mi s-a spus la service ca ar fi pompa de injecție.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
fara o diagnoza cu valori in mers nu se poate vedea si stii unde sa se caute defectul...
  • Laurentiucarla

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Frontera 2002 Gsjej
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2022

  • Mesaj Privat
Am fãcut diagnoza în mers și îmi da un vacuum și ceva de igr. Le-am schimbat dar tot aceleasi erori le da. Mulțumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR