- FAlexandru5
- OP
- 2 mesaje
- din 21 Oct 2021
FAlexandru5
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2021
- Mesaj Privat
Va salut colegi,va pun urmatoarea intrebare:
Joi seara am plecat la drum intins,mai exact,bihor-constanta,pe drum incolo dupa niste urcari si pe autostrada mers constant cu tempomatul-120km/h apare cheita in bord,puterea fiind limitata nu se mai tureaza mai mult de 3000 rpm.Cheita disparea din senin si pana in Constanta nici o problema,nici o eroare la testul agrafei,pe drum inapoi aceeasi problema doar ca acum nu a mai disparut cheita,oprisem pentru a alimenta si pe cand pornesc observ ca este check ul aprins,aceleasi simptome ca si in cazul cheitei,fac testul agrafei si observ acolo 2 erori ecn 023456 si 112502,am inteles ca primul este electrovalva turbo si al doilea ar fi clapeta de acceleratie,mentionez ca si turbo ul este reconditionat si clapeta schimbata.
Ce pot face in acest caz?Schimbata electrovalva si clapeta sau doar sa comand un op-com sa sterg erorile?
MODEL: Opel Astra H
MOTOR: 1.7 101 cp Z17DTH
CODURI EROARE: ecn 023456 & ecn 112502
Joi seara am plecat la drum intins,mai exact,bihor-constanta,pe drum incolo dupa niste urcari si pe autostrada mers constant cu tempomatul-120km/h apare cheita in bord,puterea fiind limitata nu se mai tureaza mai mult de 3000 rpm.Cheita disparea din senin si pana in Constanta nici o problema,nici o eroare la testul agrafei,pe drum inapoi aceeasi problema doar ca acum nu a mai disparut cheita,oprisem pentru a alimenta si pe cand pornesc observ ca este check ul aprins,aceleasi simptome ca si in cazul cheitei,fac testul agrafei si observ acolo 2 erori ecn 023456 si 112502,am inteles ca primul este electrovalva turbo si al doilea ar fi clapeta de acceleratie,mentionez ca si turbo ul este reconditionat si clapeta schimbata.
Ce pot face in acest caz?Schimbata electrovalva si clapeta sau doar sa comand un op-com sa sterg erorile?
MODEL: Opel Astra H
MOTOR: 1.7 101 cp Z17DTH
CODURI EROARE: ecn 023456 & ecn 112502
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Pareri personale:
Ambele erori sunt cu dichis.
Faptul ca "turbo ul este reconditionat", nu inseamna ca este si in perfecta stare, asta se stabileste dupa verificari.
La fel si cu "clapeta schimbata", nu inseamna absolut nimic.
Repet, trebuie facuta o inspectie cel putin vizuala, la tot ceea ce inseamna furtun, mufa, fire.
Dupa aceasta inspectie, ar trebui vazut ce se intampla in mers, atunci cand apar erorile. Comparate valorile parametrilor legati de aceste elemente. (valori cerute si valori masurate)
P.S. Colegi zici?
Ambele erori sunt cu dichis.
Faptul ca "turbo ul este reconditionat", nu inseamna ca este si in perfecta stare, asta se stabileste dupa verificari.
La fel si cu "clapeta schimbata", nu inseamna absolut nimic.
Repet, trebuie facuta o inspectie cel putin vizuala, la tot ceea ce inseamna furtun, mufa, fire.
Dupa aceasta inspectie, ar trebui vazut ce se intampla in mers, atunci cand apar erorile. Comparate valorile parametrilor legati de aceste elemente. (valori cerute si valori masurate)
P.S. Colegi zici?