- razvan.aa01
- OP
- 2 mesaje
- din 14 Aug 2022
- Corsa 2011 .
- Iasi
razvan.aa01
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2011 .
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2022
- Mesaj Privat
marius-opel- Suspendat
- 515 mesaje
- din 26 Nov 2016
- Astra 2001 z16xe
- Cluj
marius-opel- Mesaje scrise: 515
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
- Mihai.P
- **
- 339 mesaje
- din 05 Feb 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
Mihai.P
- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2015
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Ehe, cineva si-a cam pierdut ceva timp cu partea de audio, stie ce vorbeste
Foarte de acord cu cele scrise de colegul @Mihai.P si acestea ar trebui verificate atent!
As mai adauga si eu cate ceva, dar nu stim despre ce "scula" vorbim, nu stim daca este instalata original sau de curand, nu stim daca sunt facute ceva modificari prin acel echipament, nu stim daca asa s-a auzit mereu sau este o manifestare mai recenta ... si as mai putea continua.
Arunc si eu cateva idei, repet, care pot fi nereale, pentru ca nu stim despre ce vorbim, dar care pot fi luate in calcul, in functie de situatia reala.
Ar putea avea acelasi rezultat:
- O eventuala atingere a firului de masa (masa semnalului), la caroserie, undeva mai catre sursa de semnal;
- O lipsa de filtrare pe partea de preamplificare a intrarii de aux;
- O rejectie slaba a circuitului preamplificator, (pentru intrarile de aux, se folosesc CI cu rejectii foarte mari);
- O intrare aux "facuta" ulterior si care nu a fost facuta cum trebuie;
- O oscilatie cauzata de alimentarea sursei de semnal tot din instalatia masinii, aici deja vorbim de decuplari specifice.
Foarte de acord cu cele scrise de colegul @Mihai.P si acestea ar trebui verificate atent!
As mai adauga si eu cate ceva, dar nu stim despre ce "scula" vorbim, nu stim daca este instalata original sau de curand, nu stim daca sunt facute ceva modificari prin acel echipament, nu stim daca asa s-a auzit mereu sau este o manifestare mai recenta ... si as mai putea continua.
Arunc si eu cateva idei, repet, care pot fi nereale, pentru ca nu stim despre ce vorbim, dar care pot fi luate in calcul, in functie de situatia reala.
Ar putea avea acelasi rezultat:
- O eventuala atingere a firului de masa (masa semnalului), la caroserie, undeva mai catre sursa de semnal;
- O lipsa de filtrare pe partea de preamplificare a intrarii de aux;
- O rejectie slaba a circuitului preamplificator, (pentru intrarile de aux, se folosesc CI cu rejectii foarte mari);
- O intrare aux "facuta" ulterior si care nu a fost facuta cum trebuie;
- O oscilatie cauzata de alimentarea sursei de semnal tot din instalatia masinii, aici deja vorbim de decuplari specifice.
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
- razvan.aa01
- OP
- 2 mesaje
- din 14 Aug 2022
- Corsa 2011 .
- Iasi
razvan.aa01
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2011 .
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2022
- Mesaj Privat
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
Posibil sa fie si contact rece la lipiturile pe pinii ( pinul ) de masa din mufa . A-si face in felul urmator : daca sursa de semnal e telefonul si semnalul prin mufa de la casti a-si pune si incarcatorul ce se pune in mufa brichetei si telefon cuplat pe incarcare pentru a avea masa ( - ) comuna , sursa de semnal cu cea de pe masina . Daca interferentele dispar , sigur e o problema de masa pe ecranajul cablului . Sau poate sa mai fie scurt in mufa telefonului cu a-l 4-lea contact , cel de microfon . Asta in cazul in care sursa semnalului este telefonul .