Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
cand opresc motorul se aprinde becul de la bord pentru baterie (ala rosu cu o baterie pe el) dupa care se stinge in cateva secunde.

e normal asa? (bateria am schimbat-o de curand)
Skip ads

  • Mircea KDT

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Eu zic ca este normal. Si la mine este la fel.


Ultima modificare făcută de Mircea KDT la Vin 21 Jan, 2005 4:10 pm
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
face mereu sau uneori ?
daca e frecvent poate e ceva, puntea de diode Laughing
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
eu zic ca nu e normal, mie nu tin minte sa-mi fi facut asa vreodata. ce sens ar avea ca ecu sa aprinda martorul de baterie dupa ce i s-a comandat sa opreasca motorul?
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
dureaza exact cat rotesc de cheie sau ma rog cu aproximatie.

la pornire se aprind si se sting toti indicatorii. dar la oprire numai asta face.

intreb si eu ca parca nu facea inainte.....
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
e normal. in clipa in care tai motorul, alternatorul nu mai da curent, totusi o secunda motorul (si ce mai ai pe acolo) mai consuma. de aia se aprinde martorul de la baterie. si la mine e la fel.
nu trebuie sa iti faci griji din cauza asta. doar daca se aprinde cu motorul pornit.
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
eu zic ca ecu stie cand "tai motorul". si stiam ca martorul de baterie e comandat tot de ecu. asta inseamna ca are un bug si il aprinde si dupa ce "tai motorul" ?
totusi banuiesc ca nu-l aprinde daca ai motorul oprit (nu in regim tranzitoriu de oprire) si bateria moarta.
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
tot ce tine de ecu imi e strain asa ca s-ar putea sa fie ecu suficient de destept si sa faca si asta sau sa nu se fi gindit nimeni la asa ceva.
daca bateria e moarta si ai consumatori porniti, probabil ca se aprinde putin, conform tensiunii bateriei. daca e moarta de tot, atunci nu ar avea ce sa aprinda.
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
la mine, avand bateria moarta, nu se aprindea martorul, claxonul se auzea slab, electromotorul nu reusea decat sa invarta o data...
oricum parerile mele se datoreaza faptului ca mie nu-mi face asa. iar martorul e bun, se aprinde imediat daca pornesc fara cureaua de alternator.
  • cosminsideras

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2005

  • Mesaj Privat
salut,

la mine ramane tot timpul aprins putin .. cu cat pornesc mai multi consumatori cu atat se aprinde mai tare... aveti vreo idee ??

Multumesc
  • virgil

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2005

  • Mesaj Privat
e bateria
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
La mine se aprinde exact cat a spus si catalinE: una-doua secunde, pana se opreste inertia motorului... si asta pentru ca inca exista consum.
Imi face asa de 1 an de cand am masina si bateria este OK, led-ul de pe ea este inca verde...
Nu cred ca martorul de la baterie are legatura cu ECU...
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
cosminsideras a scris:salut,

la mine ramane tot timpul aprins putin .. cu cat pornesc mai multi consumatori cu atat se aprinde mai tare... aveti vreo idee ??

Multumesc



verifica intii daca alternatorul incarca bine.
  • Florin c

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Hombre! Eu zic ca acel bec se aprinde numai cand ai probleme cu alternatorul, nicidecum daca este sau nu descarcata bateria. Deci din punctul meu de vedere atata timp cat se stinge martorul dupa pornirea motorului totul este in regula. Nu-ti face griji ca nu ai probleme.
Am avut un Astra din '93 si dupa ce am dat-o ma intalnesc cu noul proprietar si-mi spune ca se aprinde becul portocaliu. Dupa ce am vazut ce era m-a umflat rasul... Becul isi facea ca si ceilalti martori isi facea verificarea. L-am inteles; omul venea de la Dacie. Bafta!
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
E normal sa mai ramana o fractune de secunda dupa ce opresti motorul. Asta asa, ca sa te linistesti Smile
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
daca voi spuneti ca-i normal...atunci asa sa fie... Very Happy

PS: totusi...la un service mi-au zis ca se aude un ushor fashait de la rulmentul de la alternator si poate ar trebui schimbat. cat e unul si cat de greu se schimba?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
CatalinE a scris:daca voi spuneti ca-i normal...atunci asa sa fie... Very Happy

PS: totusi...la un service mi-au zis ca se aude un ushor fashait de la rulmentul de la alternator si poate ar trebui schimbat. cat e unul si cat de greu se schimba?

*
Rulmentul e vreo 7 Euro "afara" (dar nu cunosc disponibilitatea acestuia in Mioritika...) in schimb de munca e in prostie si mai trebuie sa te mai si pricepi nu pic (dar nu enorm)
Eu l-asi schimba cat mai repede, sa nu faca joc, caz in care se pot duce periiile (ieftin...) sau inelele colectorului (scump...)
  • go

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2004

  • Mesaj Privat
ron
eu zic ca ecu stie cand "tai motorul". si stiam ca martorul de baterie e comandat tot de ecu. asta inseamna ca are un bug si il aprinde si dupa ce "tai motorul" ?
totusi banuiesc ca nu-l aprinde daca ai motorul oprit (nu in regim tranzitoriu de oprire) si bateria moarta.
.

ECU stie cit este tensiunea bateriei dar nu comanda aprinderea martorului"baterie".
Acest indicator se aprinde la functionarea defectoasa a alternatorului(una-doua diode arse ,contacte proaste.
Luni 9 poate am sa pun si o poza cu schema de functionare a alternatorului si a martorului luminos
  • go

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2004

  • Mesaj Privat
ron
eu zic ca ecu stie cand "tai motorul". si stiam ca martorul de baterie e comandat tot de ecu. asta inseamna ca are un bug si il aprinde si dupa ce "tai motorul" ?
totusi banuiesc ca nu-l aprinde daca ai motorul oprit (nu in regim tranzitoriu de oprire) si bateria moarta.
.

ECU stie cit este tensiunea bateriei dar nu comanda aprinderea martorului"baterie".
Acest indicator se aprinde la functionarea defectoasa a alternatorului(una-doua diode arse ,contacte proaste.
Luni 9 poate am sa pun si o poza cu schema de functionare a alternatorului si a martorului luminos
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
pai de unde stie ECU ca alternatorul e defectuos, sau sa zicem nu se mai invarte de loc? nu citind tensiunea generala de alimentare data de alternator cand e motorul pornit?

parerea mea: ECU stie cat este tensiunea bateriei si comanda aprinderea martorului "baterie" cand sunt indeplinite conditiile: motor pornit si tensiunea nu se ridica peste un anumit nivel. daca ai alte informatii, explica-ne principiul pana pui poza
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR