- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Mircea KDT
- **
- 336 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Bucuresti
Mircea KDT
- Mesaje scrise: 336
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- ron
- **
- 297 mesaje
- din 18 Jun 2004
- Astra 2003 Z16SE
- Constanta
ron
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2004
- Mesaj Privat
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- ron
- **
- 297 mesaje
- din 18 Jun 2004
- Astra 2003 Z16SE
- Constanta
ron
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
tot ce tine de ecu imi e strain asa ca s-ar putea sa fie ecu suficient de destept si sa faca si asta sau sa nu se fi gindit nimeni la asa ceva.
daca bateria e moarta si ai consumatori porniti, probabil ca se aprinde putin, conform tensiunii bateriei. daca e moarta de tot, atunci nu ar avea ce sa aprinda.
daca bateria e moarta si ai consumatori porniti, probabil ca se aprinde putin, conform tensiunii bateriei. daca e moarta de tot, atunci nu ar avea ce sa aprinda.
- ron
- **
- 297 mesaje
- din 18 Jun 2004
- Astra 2003 Z16SE
- Constanta
ron
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2004
- Mesaj Privat
- cosminsideras
- *
- 6 mesaje
- din 04 Mai 2005
- Sibiu
cosminsideras
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2005
- Mesaj Privat
- virgil
- **
- 273 mesaje
- din 12 Mar 2005
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
virgil
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2005
- Mesaj Privat
- pratmin
- **
- 401 mesaje
- din 21 Sep 2004
- Agila 2002 Z12XE
- Comanesti
pratmin
- Mesaje scrise: 401
- Locatie: Comanesti
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Florin c
- **
- 235 mesaje
- din 14 Dec 2004
- Astra 2007 Z17DTH
- Constanta
Florin c
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2004
- Mesaj Privat
Hombre! Eu zic ca acel bec se aprinde numai cand ai probleme cu alternatorul, nicidecum daca este sau nu descarcata bateria. Deci din punctul meu de vedere atata timp cat se stinge martorul dupa pornirea motorului totul este in regula. Nu-ti face griji ca nu ai probleme.
Am avut un Astra din '93 si dupa ce am dat-o ma intalnesc cu noul proprietar si-mi spune ca se aprinde becul portocaliu. Dupa ce am vazut ce era m-a umflat rasul... Becul isi facea ca si ceilalti martori isi facea verificarea. L-am inteles; omul venea de la Dacie. Bafta!
Am avut un Astra din '93 si dupa ce am dat-o ma intalnesc cu noul proprietar si-mi spune ca se aprinde becul portocaliu. Dupa ce am vazut ce era m-a umflat rasul... Becul isi facea ca si ceilalti martori isi facea verificarea. L-am inteles; omul venea de la Dacie. Bafta!
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
CatalinE a scris:daca voi spuneti ca-i normal...atunci asa sa fie...
PS: totusi...la un service mi-au zis ca se aude un ushor fashait de la rulmentul de la alternator si poate ar trebui schimbat. cat e unul si cat de greu se schimba?
PS: totusi...la un service mi-au zis ca se aude un ushor fashait de la rulmentul de la alternator si poate ar trebui schimbat. cat e unul si cat de greu se schimba?
*
Rulmentul e vreo 7 Euro "afara" (dar nu cunosc disponibilitatea acestuia in Mioritika...) in schimb de munca e in prostie si mai trebuie sa te mai si pricepi nu pic (dar nu enorm)
Eu l-asi schimba cat mai repede, sa nu faca joc, caz in care se pot duce periiile (ieftin...) sau inelele colectorului (scump...)
- go
- **
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
ron
ECU stie cit este tensiunea bateriei dar nu comanda aprinderea martorului"baterie".
Acest indicator se aprinde la functionarea defectoasa a alternatorului(una-doua diode arse ,contacte proaste.
Luni 9 poate am sa pun si o poza cu schema de functionare a alternatorului si a martorului luminos
eu zic ca ecu stie cand "tai motorul". si stiam ca martorul de baterie e comandat tot de ecu. asta inseamna ca are un bug si il aprinde si dupa ce "tai motorul" ?
totusi banuiesc ca nu-l aprinde daca ai motorul oprit (nu in regim tranzitoriu de oprire) si bateria moarta.
.
totusi banuiesc ca nu-l aprinde daca ai motorul oprit (nu in regim tranzitoriu de oprire) si bateria moarta.
ECU stie cit este tensiunea bateriei dar nu comanda aprinderea martorului"baterie".
Acest indicator se aprinde la functionarea defectoasa a alternatorului(una-doua diode arse ,contacte proaste.
Luni 9 poate am sa pun si o poza cu schema de functionare a alternatorului si a martorului luminos
- go
- **
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
ron
ECU stie cit este tensiunea bateriei dar nu comanda aprinderea martorului"baterie".
Acest indicator se aprinde la functionarea defectoasa a alternatorului(una-doua diode arse ,contacte proaste.
Luni 9 poate am sa pun si o poza cu schema de functionare a alternatorului si a martorului luminos
eu zic ca ecu stie cand "tai motorul". si stiam ca martorul de baterie e comandat tot de ecu. asta inseamna ca are un bug si il aprinde si dupa ce "tai motorul" ?
totusi banuiesc ca nu-l aprinde daca ai motorul oprit (nu in regim tranzitoriu de oprire) si bateria moarta.
.
totusi banuiesc ca nu-l aprinde daca ai motorul oprit (nu in regim tranzitoriu de oprire) si bateria moarta.
ECU stie cit este tensiunea bateriei dar nu comanda aprinderea martorului"baterie".
Acest indicator se aprinde la functionarea defectoasa a alternatorului(una-doua diode arse ,contacte proaste.
Luni 9 poate am sa pun si o poza cu schema de functionare a alternatorului si a martorului luminos
- ron
- **
- 297 mesaje
- din 18 Jun 2004
- Astra 2003 Z16SE
- Constanta
ron
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2004
- Mesaj Privat
pai de unde stie ECU ca alternatorul e defectuos, sau sa zicem nu se mai invarte de loc? nu citind tensiunea generala de alimentare data de alternator cand e motorul pornit?
parerea mea: ECU stie cat este tensiunea bateriei si comanda aprinderea martorului "baterie" cand sunt indeplinite conditiile: motor pornit si tensiunea nu se ridica peste un anumit nivel. daca ai alte informatii, explica-ne principiul pana pui poza
parerea mea: ECU stie cat este tensiunea bateriei si comanda aprinderea martorului "baterie" cand sunt indeplinite conditiile: motor pornit si tensiunea nu se ridica peste un anumit nivel. daca ai alte informatii, explica-ne principiul pana pui poza