Dum 21 Aug, 2022 3:18 pm
Ce stiu eu ...
Din ceea ce spui tu ca ai masurat, pare lipsa de masa (minus) si daca iti lipseste masa, este absolut normal ceea ce ai masurat acolo.
Ar fi mai fost de masurat daca atunci cand decuplezi AC sau opresti motorul (dar lasi contactul pus), iti dispare tensiunea aceea de 13.8V (cu motor oprit ≈ 12.5V)
Masina fiind din 2004:
- daca are AC cu comenzi manuale, atunci firul de culoare Maro, ar trebui sa treaca printr-o mufa (dupa carenaj roata stanga) si sa ajunga fix la masa (caroserie), pe lonjeronul din stanga, undeva intre far si UEC:
- daca are climatizare automata (impropriu spus climatronic), atunci firul Maro, trece prin 3 mufe si ajunge in panoul electronic de reglaj pentru climatizare. O mufa am spus-o deja, alta mufa ar fi deasupra lonjeronului stanga si cealalta este o mufa mare (care creaza destule probleme din cauza umezelii si oxidarii), pe stalpul de la piciorul stang al soferului, in spatele plasticului.
Ca o curiozitate, ce s-a intamplat cu firele acelei mufe, par lucrari mai multe acolo si la diferente de timp.
P.S. Revii cu detalii si mai incercam sa te indrumam.