badrian30
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2022
- Mesaj Privat
Salutare…mașina in cauza Insignia a20dt 2.o diesel 131 cp DPF Off fostul proprietar
Eu nu am avut probleme cu mașina pana ce de curând a început sa disparã antigel din vas și sa îmi dea fum ceea ce pana acum nu am avut probleme!și eu ma miram ca fiind dpff Off nu da fum și nu am probleme cu ea
Mașina de 3 ani merge regulat Italia România
INTR o zi cãutând pe unde pierde antigel am descoperit ca pe acest furtun este lichid de rãcire in loc de ulei
Sau poate greșesc eu și așa e corect
Ideea e ca nu gasesc cauza de ce da fum pe accelerare indiferent de rotație bã chiar și in marșarier
Mașina are modificãri și la oring fiind fãcute de fost proprietar odatã cu dpff Off dar nu cunosc detalii
Ce pãrere aveți?
Eu nu am avut probleme cu mașina pana ce de curând a început sa disparã antigel din vas și sa îmi dea fum ceea ce pana acum nu am avut probleme!și eu ma miram ca fiind dpff Off nu da fum și nu am probleme cu ea
Mașina de 3 ani merge regulat Italia România
INTR o zi cãutând pe unde pierde antigel am descoperit ca pe acest furtun este lichid de rãcire in loc de ulei
Sau poate greșesc eu și așa e corect
Ideea e ca nu gasesc cauza de ce da fum pe accelerare indiferent de rotație bã chiar și in marșarier
Mașina are modificãri și la oring fiind fãcute de fost proprietar odatã cu dpff Off dar nu cunosc detalii
Ce pãrere aveți?
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
Posibil sa sufle pe acel " furtun " antigelul de la racitorul de gaze EGR , problema cunoscuta la Insignia A ( capac crapat sau garnituri , oringuri ) .
http://www.youtube.com/watch?v=1y1VvjrQFc8
Pe aici sunt introduse gazele de recirculare de catre EGR si racite cu antigel .
http://www.youtube.com/watch?v=1y1VvjrQFc8
Pe aici sunt introduse gazele de recirculare de catre EGR si racite cu antigel .
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
badrian30
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2022
- Mesaj Privat
Salutare….problema cu antigelul am rezolvat-o
Se pare ca pompa de apa a cedat și a fost schimbatã de service pe garanție
Am rãmas cu problema fumului
Aceasta problema a apãrut dupã schimbul Distribuției
Cei de la service spun ca distribuția la Insignia este pusã cu anumiți parametrii și nu influenteazã avansul Pompei
Se poate ca distribuția decalatã sa influențeze injecția de motorina și de acolo sa apãra fum excesiv ?
Se pare ca pompa de apa a cedat și a fost schimbatã de service pe garanție
Am rãmas cu problema fumului
Aceasta problema a apãrut dupã schimbul Distribuției
Cei de la service spun ca distribuția la Insignia este pusã cu anumiți parametrii și nu influenteazã avansul Pompei
Se poate ca distribuția decalatã sa influențeze injecția de motorina și de acolo sa apãra fum excesiv ?
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Aiurea. Sa iti dea in scris ca e asa. Apoi mergi la o reprezentanta Opel..o pui la punct, ii rogi sa iti dea in scris si te duci la OPC cu ambele hartii, sa recuperezi manopera si cheltuielile suplimentare adiacente, de la primul service. De exemplu, daca e decalat un dinte la pinionul arborelui cu came, se deschid supapele prea devreme sau prea tarziu..
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
badrian30 a scris:Salutare….problema cu antigelul am rezolvat-o
Se pare ca pompa de apa a cedat și a fost schimbatã de service pe garanție
Am rãmas cu problema fumului
Aceasta problema a apãrut dupã schimbul Distribuției
Cei de la service spun ca distribuția la Insignia este pusã cu anumiți parametrii și nu influenteazã avansul Pompei
Se poate ca distribuția decalatã sa influențeze injecția de motorina și de acolo sa apãra fum excesiv ?
Se pare ca pompa de apa a cedat și a fost schimbatã de service pe garanție
Am rãmas cu problema fumului
Aceasta problema a apãrut dupã schimbul Distribuției
Cei de la service spun ca distribuția la Insignia este pusã cu anumiți parametrii și nu influenteazã avansul Pompei
Se poate ca distribuția decalatã sa influențeze injecția de motorina și de acolo sa apãra fum excesiv ?
La cum pare acolo a fost o problema de montaj...
Ca idee pompa de inalta presiune de la acest motor nu are nici o pozitie speciala si nu are nici avans pentru simplu fapt ca ea face doar presiune care ajunge in rampa comuna si de acolo fiecare injector isi ia cat ii trebuie (cat primeste comanda) comandat de ECU care citeste parametrii de pe senzori.
Deci distributia decalata influenteaza injectia de motorina indirect prin faptul ca nu este la momentul potrivit (asa cum spunea si @livcro). Deci daca este decalata cu 1 dinte fie deschide prea devreme fie prea tarziu si poate rezulta o ardere incompleta deci fum