- MCostache834
- OP
- 1 mesaje
- din 17 Nov 2022
MCostache834
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2022
- Mesaj Privat
Salutare.
Mi-a aparut de curand un sunet la motor. Un fel de scartait, cel mai sesizabil la accelerare dar prezent si la decelelare sau relanti.
La reprezentanta mi s-a spus ca trebuie schimbat "capac culbutori. Am mai facut niste research si am aflat ca adevarata problema este la un corp de plastic de sub capac si mai exact membrana din el ( Poza atasata cu acel corp de plastic)
Am dat jos capacul, am dat jos corpul de plastic, desfacut in 2 pe lungimea lui cu o lama incinsa ( Tot corpul este capsulat nu poate fi desfacut). Am ajuns la membrana care devenise intarita si era ciupita intr-un loc. Am jumulit membrana veche de acolo si am pus-o pe cea noua apoi am sigilat acel corp la loc cu un adezic rezistent la temperaturi foarte inalte.
Las un clip in care se observa procesul de "decapsulare" la minutul 24.
http://www.youtube.com/watc...D0%BB%D0%B5%D0%B9
Problema este ca sunteul de la motor s-a diminuat considerabil dar tot exista. Adezivul a fost lasat sa se usuce si s-a facut si un test de presiune si nu pierde aer pe nicaieri pe unde nu ar trebui.
Ma poate ajuta cineva cu un sfat/idee? Corpul acela nu am reusit sa il gasesc nicaieri sa il cumpar de nou. Doar capacul de la culbutori cu totul care este foarte scump. Mai atasez o poza care descrie problema
P.S. Operatiunea a fost facuta de un mecanic, nu de mine, dar am asistat la unii dintre pasi.
Opel Astra J GTC 2013
Cod motor: A16XHT
1.6 benzina, turbo, 170 de cai
~ 99.800 Km
MODEL: Astra J GTC
MOTOR: A16XHT - 1.6 benzina SIDI 170 cai
Mi-a aparut de curand un sunet la motor. Un fel de scartait, cel mai sesizabil la accelerare dar prezent si la decelelare sau relanti.
La reprezentanta mi s-a spus ca trebuie schimbat "capac culbutori. Am mai facut niste research si am aflat ca adevarata problema este la un corp de plastic de sub capac si mai exact membrana din el ( Poza atasata cu acel corp de plastic)
Am dat jos capacul, am dat jos corpul de plastic, desfacut in 2 pe lungimea lui cu o lama incinsa ( Tot corpul este capsulat nu poate fi desfacut). Am ajuns la membrana care devenise intarita si era ciupita intr-un loc. Am jumulit membrana veche de acolo si am pus-o pe cea noua apoi am sigilat acel corp la loc cu un adezic rezistent la temperaturi foarte inalte.
Las un clip in care se observa procesul de "decapsulare" la minutul 24.
http://www.youtube.com/watc...D0%BB%D0%B5%D0%B9
Problema este ca sunteul de la motor s-a diminuat considerabil dar tot exista. Adezivul a fost lasat sa se usuce si s-a facut si un test de presiune si nu pierde aer pe nicaieri pe unde nu ar trebui.
Ma poate ajuta cineva cu un sfat/idee? Corpul acela nu am reusit sa il gasesc nicaieri sa il cumpar de nou. Doar capacul de la culbutori cu totul care este foarte scump. Mai atasez o poza care descrie problema
P.S. Operatiunea a fost facuta de un mecanic, nu de mine, dar am asistat la unii dintre pasi.
Opel Astra J GTC 2013
Cod motor: A16XHT
1.6 benzina, turbo, 170 de cai
~ 99.800 Km
MODEL: Astra J GTC
MOTOR: A16XHT - 1.6 benzina SIDI 170 cai