Anndrei
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2022
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Anndrei
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2022
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- deleted-150550
- *
- 3 mesaje
- din 22 Aug 2022
deleted-150550
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2022
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- deleted-150550
- *
- 3 mesaje
- din 22 Aug 2022
deleted-150550
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2022
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Ce radiou a fost pe masina si in ce mod "s-a ars", ce s-a intamplat sau ce nu mai face?
Daca ai avut to acest mode, deci esti sigur ca nu a umblat nimeni la mufe/fire/pini, trebuie sa te asiguri ca ai alimentare pe amandoi pinii (si +12V permanent si +12V prin contact), sa te asiguri ca siguranta de pe radiou este buna si face contact bine (sa nu fie contacte oxidate).
Daca dupa toate acestea, situatia ramane la fel, din ceea ce imi amintesc eu, continut eeprom compromis/alterat sau au fost introduse coduri gresite de prea multe ori si au fost epuizate toate cele 10 incercari.
Daca este asa, atunci, in functie de producatorul aparatului, se rezolva doar prin metoda invaziva (demontat, desfacut, citit/modificat/scris eeprom.
Arunca si tu o locatie, poate se gaseste vreun coleg binevoitor sau macar unul care sta la "pescuit".
Daca ai avut to acest mode, deci esti sigur ca nu a umblat nimeni la mufe/fire/pini, trebuie sa te asiguri ca ai alimentare pe amandoi pinii (si +12V permanent si +12V prin contact), sa te asiguri ca siguranta de pe radiou este buna si face contact bine (sa nu fie contacte oxidate).
Daca dupa toate acestea, situatia ramane la fel, din ceea ce imi amintesc eu, continut eeprom compromis/alterat sau au fost introduse coduri gresite de prea multe ori si au fost epuizate toate cele 10 incercari.
Daca este asa, atunci, in functie de producatorul aparatului, se rezolva doar prin metoda invaziva (demontat, desfacut, citit/modificat/scris eeprom.
Arunca si tu o locatie, poate se gaseste vreun coleg binevoitor sau macar unul care sta la "pescuit".
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
SCalcan a scris:L-am lãsat o noapte și nimic.tot așa îmi arata
Prin alimentat, am vrut sã zic pornit,adicã în funcțiune.
Introducerea codului dupã cum urmeazã:
Opriți unitatea.
Puneți contactul (nu este nevoie sã porniți motorul).
Apãsați și mențineți apãsat presetarea „AS” și porniți radioul - Afișajul aratã „SAFE” și apoi aratã „10 - - - - ".
Apãsați în mod repetat presetarea „1” pentru prima cifrã.
Apãsați în mod repetat presetarea „2” pentru a doua cifrã.
Apãsați în mod repetat presetarea „3” pentru a treia cifrã.
Apãsați în mod repetat presetarea „4” pentru a 4-a cifrã.
Dacã acum este afișat numãrul de cod corect, apãsați și mențineți apãsat presetarea „ AS ” pânã când unitatea emite un bip.
Dupã fiecare încercare de introducere a codului eșueazã, timpul dintre încercãri crește:
Încercarea 1 - așteptați 10 secunde. (Afișajul aratã 10SAFE)
Încercarea 2 - așteptați 10 secunde. (Afișajul aratã 9SAFE)
Încercarea 3 - așteptați 10 minute. (Afișajul aratã 8SAFE)
Încercarea 4 - așteptați 20 de minute. (Afișajul aratã 7SAFE)
Încercarea 5 - așteptați 40 de minute. (Afișajul aratã 6SAFE)
Încercarea 6 - așteptați 80 de minute. (1 orã 20 de minute) (Afișajul aratã 5SAFE)
Încercarea 7 - așteptați 160 de minute. (2 ore și 40 de minute) (Afișajul aratã 4SAFE)
Încercarea 8 - așteptați 320 de minute. (5 ore și 20 de minute) (Afișajul aratã 3SAFE)
Încercarea 9 - așteptați 640 de minute. (10 ore și 40 de minute) (Afișajul aratã 2SAFE)
Încercarea 10 - E timpul ca un profesionist sã arunce o privire. (Afișajul aratã 1SAFE)
Dupã 10 încercãri, este timpul ptr un specialist.
Sunteți sigur cã țineți apãsat butonul AS suficient de mult pânã când „emite un bip” când porniți?
Ultima modificare făcută de bibu16v la Lun 22 Aug, 2022 1:51 pm
- deleted-150550
- *
- 3 mesaje
- din 22 Aug 2022
deleted-150550
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2022
- Mesaj Privat
Sau ars finalele la cel vechi.am pus altul se aprinde dar problema este cã nu pot sa bag codul.cu contactul pus țin apãsat AS 3 secunde și dupã îl pornesc.imi apare 10 SAFE și atâta.trebuia sa vioaie și sã disparã SAFE sa aparã niste liniuțe sa pot sa bag codul.la.mine nu apare și rãmâne așa 10 SAFE.lam lãsat și o noapte întreagã și tot degeaba.eu cred cã este blocat el