Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
Soluție
  • Undooo

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2022

  • Mesaj Privat
Salutare ma framanta o situatie care se intampla la Opelul meu Astra J cu 1.4 turbo benzina A14NET si anume:
Dupa ce iau contactul, chiar scot cheia din contact (acest fenomen dureaza chiar si 20sec.uneori) motorul continua sa mearga (autoaprindere cine a avut dacie stie). Acest lucru se intampla indeosebi dupa drumurile scurte motorul fiind cald/temperatura de lucru normala dat fiind faptul caldurile de afara. A mai inatalnit cineva asa ceva? pot fi injectoarele? sau o problema electrica?

Va multumesc frumos
Cu stima,
Alex


MODEL: Astra 2011
MOTOR: A14NET

CODURI EROARE: Fara erori pe motor

Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție

Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cât ulei consumã?
Cautã Nr de tel și mã suni, e cam mult de povestit.
  • Undooo

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2022

  • Mesaj Privat
Salutare!
Multumesc mult pentru raspuns si amabilitate ulei nu consuma nici o picatura
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
De ars sunt doua variante, ulei sau benzina.
Fa un experiment, dupã clasicul drum scurt prin orașul aglomerat cu medie orarã de mai bine îți cumperi bicicletã, tureazã motorul 1-2 minute cat te suportã vecinii, sã disparã din admisie sau furtune, radiatoare resturile combustibile, vezi cum se oprește și mai vorbim.
  • Undooo

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2022

  • Mesaj Privat
Da, au perfecta logica cele spuse de tine, in alta ordine de idei, cand spun drumuri scurte de oras, ma refer la drumuri de 10/30min. Cu toate acestea, ar trebui sa fie si o solutie de raparatie/inlocuire a vreunei piese care cu siguranta nu isi mai face serviciul corespunzator.
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut !
Exista posibilitatea ca releul principal sa fie perlat la contacte si ramane cuplat pana ce din trepidatii sa se desprinda si astfel se ia contactul si se opreste motorul?
Sau se descarca presiunea din rampa si asta inseamna injectoare defecte ,care scapa benzina si cand nu sunt alimentate.
Presupun
  • Undooo

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2022

  • Mesaj Privat
Salut!
M-am gandit si la inectoare, recunosc! dar asta ar fi insemnat sa mearga destul de prost si in alte conditii, eventual o pornire greoaie, udarea bujiilor cand motorul e rece...
In varianta cu releul...parca nu as crede dar nu o excludem stii cumva care este? ai un grafic/ceva sa il pot identifica?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Exista posibilitatea de contacte perlate care raman "sudate" dar la drumuri scurte și ocazional deja nu se leagã .
Am discutat cu el la tel și dupã investigații criminale dar de aceeași parte am baricadei am gãsit altã posibilitate sau sursa.
Rãmâne sã facã ce am stabilit și dacã nu el posteazã îmi aduceți aminte voi.
Asta este diferența între un forum și o rețea de socializare pe care eu o consider .... mã abțin. Și pe un forum intrã cine vrea dar ca ieșean și nu mai sunt june rãmân la vorba junimiștilor.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Poate fi și dela ulei ajuns în admisie...rãmas prin intercooler, de ex.
  • Undooo

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2022

  • Mesaj Privat
Ramane sa va tin la curent cu starea/simptomele dupa ce ii schimb tipul uleiului
Va multumesc tuturor pentru interesul acordat
  • Georgius

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salut,

Ai rezolvat?
  • Undooo

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2022

  • Mesaj Privat
Salutare!
Am rezolvat problema chiar acum 2 zile dupa inlocuirea supapei de suprapresiune rezervor (cea care aduce gazele din canistra de gaze) este supapa cu codul GM55566387 sau Bosch 0280142489
dat fiind faptul ca supapa nu isi facea serviciul logica era urmatoarea, turbina umplea cu presiune canistra de gaze iar dupa luarea contactului, motorul fiind fierbinte, gazele ajungeau in galeria de admisie implicit in capul pistonului si se aprindeau faptul ca initial facea acest lucru doar dupa trumurile scurte a fost doar o coincidenta in ultima perioada se acutizase foarte tare si facea acest lucru la fiecare oprire a motorului
Cum am ajuns sa schimb aceasta piesa in conditiile in care nimeni nu a stiut sa imi spuna ceva concret? am observat ca in momentul in care rezervorul era plin (full-full) acest simptom nu aparea cu cat scadea nivelul combustibilului din rezervor cu atat dura mai mult perioada de autoaprindere si atunci am demontat tot ansamblul electrovalva-supapa si am suflat prin el am observat ca puteam respira lejer prin el si atunci am comandat piesa.
Cost reparatie: 125 ron electrovalva comandata de la autokarma.ro era pe ston national a venit de pe o zi pe alta(in Constanta), 2 lei 10 cm de futun, 2 lei colierul cel urat. Nu m-a costat manopera deoarece am efectuat singur inlocuirea.
Pozitionarea lui si foto piesa, gasiti in continuare.
P.S. Piesa noua (pe Bosch) vine cu ultima cifra schimbata "8" in loc de "9".
P.P.S. Conducta de plastic dintre supapa de sens si electrovalva nu poate fi scoasa pentru ca este conectata "la cald" de producator si a trebuit sa fac o adaptare dintr-un furtun de combustibil prins cu un colier nu este estetic dar functioneaza pana voi gasi o alta solutie.
P.P.P.S intentionez sa schimb si supapa de sens pentru ca nu isi face serviciul foarte bine si probabil din acest motiv s-a stricat si electovalva.

Va multumesc tuturor pentru sprijin


[color=Culoare text] [/color][color=Culoare text] [/color]
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Aceasta supapa nu s a stricat dintr o data.
Sigur ai avut simptome de mers neregulat la pornire la rece sau cand reveneai din turatie in relanti
Un istoric de defecte cred ca v a confirma prin aparitia unui p171, adica un amestec bogat
Supapa unisens este defecta sigur ,altfel nu aveai presiune in canistra, si probabil ia a contribuit cel mai mult si la defectarea supapei evap,...asta daca nu ai obiceiul sa umpli pana in gura rezervorul de benzina.
E bine ca avem totusi un raspuns la problema asta
Bafta !
  • turmol

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Citat:
"Supapa unisens este defecta sigur ,altfel nu aveai presiune in canistra, si probabil ia a contribuit cel mai mult si la defectarea supapei evap,...asta daca nu ai obiceiul sa umpli pana in gura rezervorul de benzina."

Inteleg ca nu este ok sa faci plinul la combustibil?
Sau doar sa nu insisti la pompa pana da pe afara?
Eventual sa nu lasi masina in stationare indelungata cu rezervorul plin.

Posibil sa-mi fi scapat ceva
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Se referã sã nu îndeși combustibil în rezervor: când s-a oprit caneaua din pompat, nu mai insiști sã mai bagi 2-3 litri de combustibil pânã dã pe-afarã.
  • turmol

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR