H7090
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Giurgiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2020
- Mesaj Privat
MODEL: Opel Insignia 2014
MOTOR: 2.0 140CP A20DTE
CODURI EROARE: P0193
- sebage
- ****
- 2,628 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,628
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
In acest caz, senzorul tau de presiune, transpune valoarea presiunii motorinei din rampa comuna, intr-o tensiune electrica, direct proportionala cu valoarea presiunii.
Senzorul declara ca ai o anumita valoare a presiunii, apoi ECU analizeaza aceasta valoare si ia decizii (incearca sa o regleze). Daca presiunea declarata de catre senzor este iesita din plaja de valori pe care se asteapta ECU sa o primeasca, acesta (ECU), iti spune ca ai presiune prea mica sau prea mare.
Motivele ar fi:
- senzore defect si deci, declara valori incorecte;
- senzor bun dar informatia de la el nu ajunge pana la ECU;
- senzor bun dar chiar ai presiunea in rampa prea mica sau prea mare.
Ei, aici intervine rolul mecanicului, sa determine motivul deviatiei prea mari a presiunii.
In mod normal, abordarea trebuia sa fie putin altfel, in sensul ca, trebuia un test in mers si vazut comportamentul presiunii in rampa in dinamica mersului.
P.S. Daca pui mâna pe un cuptor (functional) si simti ca te arde (temperatura prea mare), nu inseamna ca ai mâna defectã.
- corsablue
- ****
- 2,900 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,900
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat