C518
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2022
- Mesaj Privat
Salutare,
Ma poate ajuta si pe mine ,cu o recomamdare,trimitere,catre un electronist in Sibiu.
Sotia a mers cu masina la un service auto pentru o diagnoza,si cei de acolo dupa lungi incercari de citire a unei eroari fara titlu,cu 2 testere diferite au ajuns la concluzia ca,computerul nu mai citeste bine parametrii la pornire si generaza eroare de presiune combustibil,si ceva de un injector.Mentionez ca masina se opreste imediat dupa ce porneste,cum s-ar dezamorsa pompa,iar apoi porneste la a 3-a cheie.Au fost verificate injectoarele,filtru de combustibil,schimbat regulator de presiune.
O idee?
Multumesc.
MODEL: OPEL ASTRA H
MOTOR: Z17DTH
Ma poate ajuta si pe mine ,cu o recomamdare,trimitere,catre un electronist in Sibiu.
Sotia a mers cu masina la un service auto pentru o diagnoza,si cei de acolo dupa lungi incercari de citire a unei eroari fara titlu,cu 2 testere diferite au ajuns la concluzia ca,computerul nu mai citeste bine parametrii la pornire si generaza eroare de presiune combustibil,si ceva de un injector.Mentionez ca masina se opreste imediat dupa ce porneste,cum s-ar dezamorsa pompa,iar apoi porneste la a 3-a cheie.Au fost verificate injectoarele,filtru de combustibil,schimbat regulator de presiune.
O idee?
Multumesc.
MODEL: OPEL ASTRA H
MOTOR: Z17DTH
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
Salut , din poza cu codul de eroare reiese caci nu e prezent , deci posibil doar la pornire ( posibil dezamorsare ) . Verifica mai intai si retur combustibil incepand de la retur injectoare pina la rezervor sa nu prinda aer pe undeva . Codurile de eroare generate de obicei sunt generice ( adica un senzor citeste valori iesite din valorile prescrise dar asta nu inseamna caci el e defect ) .
La erorile care sunt prezente permanent se schimba situatia .
Verifica atent si carcasa filtrului de combustibil ( etansare ) .
La erorile care sunt prezente permanent se schimba situatia .
Verifica atent si carcasa filtrului de combustibil ( etansare ) .
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Luand in calcul strict ceea ce se vede in poza, pare un defect electric pe circuitul de comanda a regulatorului.
ECU, doua fire intre ECU si regulator, mufe, regulator.
Static, totul pare in regula iar in dinamica functionarii motorului, poate sa apara acel contact imperfect.
S-au intalnit cazuri de probleme exact in mufa regulatorului. Cineva care stie unde este, poate sa tina cu mana de mufa si altcineva sa porneasca, ar fi o diagnosticare mai empirica asa.
ECU, doua fire intre ECU si regulator, mufe, regulator.
Static, totul pare in regula iar in dinamica functionarii motorului, poate sa apara acel contact imperfect.
S-au intalnit cazuri de probleme exact in mufa regulatorului. Cineva care stie unde este, poate sa tina cu mana de mufa si altcineva sa porneasca, ar fi o diagnosticare mai empirica asa.
C518
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2022
- Mesaj Privat
Salutare,am schimbat regulatorul cu unul bosch,pare ca eroarea cu regulatorul sa nu mai fie prezenta,dar cateodata dupa pornire parc ceva i-ar taia alimrntarea de curent si se opreste instant.Ca eroare ar fi cea de cheie(wrong key 1640-50).Din spusele a 2 mecanici,ar fi CIM-ul.
Oare acel cim poate sa taie alimentarea dupa pornire,citind alta cheie in contact?
MS
Oare acel cim poate sa taie alimentarea dupa pornire,citind alta cheie in contact?
MS