- cristi2015
- OP
- 18 mesaje
- din 01 Sep 2015
- Corsa 2008
- Bucuresti
cristi2015
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2015
- Mesaj Privat
Salutare,
1. ma poate ajuta cineva cu vreun manual de reparatii pentru opel corsa d 1.3 cdti z13dth an 2008, am fost pe la service-uri si nimeni nu se baga sa inlocuiasca epuratorul si furtunele, plus ca cei care zic ca da cer manopera cam cat costul pieselor, adica foarte mult !
As vrea sa incerc sa il schimb eu sau daca poate cineva sa imi zica un service in bucuresti care sa nu imi zica ca sunt plini pana in august si sa ii sun in septembrie, ca mai am multe de facut la masina si as vrea sa le fac si eu cate una pe zi ca sa zic asa , ca depind de masina si nu o pot lasa in service cu saptamanile !
2. am observat in ultima perioada ca dupa mai multe porniri si plecari scurte, cand bag contactul si vreau sa pornesc, masina nu porneste, masina face doar clik , dupa 10-30 min sau dupa incercari repetate porneste in final , aici nu stiu ce ar putea sa fie electromotor sau baterie, daca cineva stie sau cunoaste un service de electromotoare in bucuresti sa imi dea de stire !
3. astazi dupa ce am plecat am dat drumul la ac s-a cuplat compresorul, a inceput sa bage rece, cand l-am dat la maxim a inceput sa se auda un sunet din mijlocul bordului de la gurile de ventilatie ca un sasait/suierat, intrebarea era poate fi de la freon, compresorul cupleaza si baga rece doar pe setarile 1,2,3 la 4 nu prea, nu am observat scurgeri sau altceva eu personal si nici miros urat in masina !
Va multumesc, drumuri bune si sper ca nu v-am plictisit !
O seara buna !
MODEL: Corsa D 1.3 CDTI an 2008
MOTOR: Z13DTH
1. ma poate ajuta cineva cu vreun manual de reparatii pentru opel corsa d 1.3 cdti z13dth an 2008, am fost pe la service-uri si nimeni nu se baga sa inlocuiasca epuratorul si furtunele, plus ca cei care zic ca da cer manopera cam cat costul pieselor, adica foarte mult !
As vrea sa incerc sa il schimb eu sau daca poate cineva sa imi zica un service in bucuresti care sa nu imi zica ca sunt plini pana in august si sa ii sun in septembrie, ca mai am multe de facut la masina si as vrea sa le fac si eu cate una pe zi ca sa zic asa , ca depind de masina si nu o pot lasa in service cu saptamanile !
2. am observat in ultima perioada ca dupa mai multe porniri si plecari scurte, cand bag contactul si vreau sa pornesc, masina nu porneste, masina face doar clik , dupa 10-30 min sau dupa incercari repetate porneste in final , aici nu stiu ce ar putea sa fie electromotor sau baterie, daca cineva stie sau cunoaste un service de electromotoare in bucuresti sa imi dea de stire !
3. astazi dupa ce am plecat am dat drumul la ac s-a cuplat compresorul, a inceput sa bage rece, cand l-am dat la maxim a inceput sa se auda un sunet din mijlocul bordului de la gurile de ventilatie ca un sasait/suierat, intrebarea era poate fi de la freon, compresorul cupleaza si baga rece doar pe setarile 1,2,3 la 4 nu prea, nu am observat scurgeri sau altceva eu personal si nici miros urat in masina !
Va multumesc, drumuri bune si sper ca nu v-am plictisit !
O seara buna !
MODEL: Corsa D 1.3 CDTI an 2008
MOTOR: Z13DTH
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
1. o ediție celebrã, în limba lui Shakespeare, dacã te coafeazã, caz în care am nevoie de un email;
2. pare a fi demarorul...când face figuri, dacã este posibil, bate cu ceva în el, ideal ar fi ca cineva sã batã în el și altcineva sã dea o pornire: dacã își revine, problema e la perii(cãrbuni); oricum trebuie sã intervinã un tehnician, și dacã îl dai jos, o revizie generalã se impune(curãțare, verificare lagãre, eventual înlocuire, etc); nu știu sã recomand pe cineva, dar ideal ar fi sã te adresezi unora care se ocupã doar cu așa ceva, cu scule dedicate, nu unui electrician oarecare;
3. zgomotul sesizat poate fi și dela freon, dar poate fi și dela ventilatorul de habitaclu; oprește A/C-ul și joacã-te cu butonul de trepte ventilator și vezi dacã se repetã zgomotul: dacã apare, ventilatorul are o problemã(lagãre gripate, mizerie, frunze, etc), dacã nu mai face, poate fi zgomot produs de curgerea freonului prin conducte, ar trebui vãzutã de tehnicianul aferent, e posibil sã fie în legãturã cu cantitatea din instalație.
2. pare a fi demarorul...când face figuri, dacã este posibil, bate cu ceva în el, ideal ar fi ca cineva sã batã în el și altcineva sã dea o pornire: dacã își revine, problema e la perii(cãrbuni); oricum trebuie sã intervinã un tehnician, și dacã îl dai jos, o revizie generalã se impune(curãțare, verificare lagãre, eventual înlocuire, etc); nu știu sã recomand pe cineva, dar ideal ar fi sã te adresezi unora care se ocupã doar cu așa ceva, cu scule dedicate, nu unui electrician oarecare;
3. zgomotul sesizat poate fi și dela freon, dar poate fi și dela ventilatorul de habitaclu; oprește A/C-ul și joacã-te cu butonul de trepte ventilator și vezi dacã se repetã zgomotul: dacã apare, ventilatorul are o problemã(lagãre gripate, mizerie, frunze, etc), dacã nu mai face, poate fi zgomot produs de curgerea freonului prin conducte, ar trebui vãzutã de tehnicianul aferent, e posibil sã fie în legãturã cu cantitatea din instalație.
- cristi2015
- OP
- 18 mesaje
- din 01 Sep 2015
- Corsa 2008
- Bucuresti
cristi2015
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2015
- Mesaj Privat
Salutare Bibu16v , ms de raspuns,
la problema 1 ti-am trimis msg privat,
2. cred ca este de la ce ai spus tu, ca masina porneste dupa un timp , poate ar fi de la carbuni merg astazi sa vad ma costa 150 lei D/M + piese ce o fi de schimbat !
3. ventilatorul cand nu e pornit ac functioneaza fara zgomot, cand [pornesc ac-ul culpeaza compresorul si dupa 1 min si dau in treapta 2, 3 incepe sa se auda sunetul , am sa vad ce fac cu el , pana atunci nu il mai folosesc merg cu geamurile lasate )
la problema 1 ti-am trimis msg privat,
2. cred ca este de la ce ai spus tu, ca masina porneste dupa un timp , poate ar fi de la carbuni merg astazi sa vad ma costa 150 lei D/M + piese ce o fi de schimbat !
3. ventilatorul cand nu e pornit ac functioneaza fara zgomot, cand [pornesc ac-ul culpeaza compresorul si dupa 1 min si dau in treapta 2, 3 incepe sa se auda sunetul , am sa vad ce fac cu el , pana atunci nu il mai folosesc merg cu geamurile lasate )
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Salut ,
Electromotor e prima problema mai exact bobina sau solenoid, nu e de la cãrbuni,asa am pãțit eu si am inlocuit electromotorul .
În curând o sa iti intre in scurt si ti se va opri masina in mers iti spun din proprie experienta ca acei cãrbuni sunt buni , eu si acum am vechiul electromotor, la care am schimbat de la bendix pana la bucse platou cãrbuni si intr-un final era bobina. Pornea cand se racea si culmea la sfert , sau cand dadeam la cheie de mai multe ori. Nu gãsisem la vremea aceea solenoid sau nu am cautat eu bine.
Cat tine de AEROTERMA desfãcut torpedoul si inceput sa demontezi AEROTERMA curatata mufele la fel . Freonul se aude in momentul cand cupleazã atât, daca rãmâi fãrã freon nu pleacã compresorul sau cupleazã si decupleaza daca ai cantitate mica.
Epuratorul nu are nimic doar acel furtunel mic trebue inlocuit
Electromotor e prima problema mai exact bobina sau solenoid, nu e de la cãrbuni,asa am pãțit eu si am inlocuit electromotorul .
În curând o sa iti intre in scurt si ti se va opri masina in mers iti spun din proprie experienta ca acei cãrbuni sunt buni , eu si acum am vechiul electromotor, la care am schimbat de la bendix pana la bucse platou cãrbuni si intr-un final era bobina. Pornea cand se racea si culmea la sfert , sau cand dadeam la cheie de mai multe ori. Nu gãsisem la vremea aceea solenoid sau nu am cautat eu bine.
Cat tine de AEROTERMA desfãcut torpedoul si inceput sa demontezi AEROTERMA curatata mufele la fel . Freonul se aude in momentul cand cupleazã atât, daca rãmâi fãrã freon nu pleacã compresorul sau cupleazã si decupleaza daca ai cantitate mica.
Epuratorul nu are nimic doar acel furtunel mic trebue inlocuit
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Domnu Bibu, eu am expus propria si personala problema întâmpinate de mine, am specificat ca am schimbat platou cãrbuni, curãțat gresat , dar fiecare cu ale lui întâmplãri.
Domnul cu problema poate sa schimbe ce vrea, eu doar i-am împãrtãșit întâmplarea.
Ca sfat sa meargã la un servis specific sa isi rezolve problema.
Sa auzim de bine!
Domnul cu problema poate sa schimbe ce vrea, eu doar i-am împãrtãșit întâmplarea.
Ca sfat sa meargã la un servis specific sa isi rezolve problema.
Sa auzim de bine!
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
marius3113 a scris:Salut ,
Electromotor e prima problema mai exact bobina sau solenoid, nu e de la cãrbuni,asa am pãțit eu si am inlocuit electromotorul .
În curând o sa iti intre in scurt si ti se va opri masina in mers iti spun din proprie experienta ca acei cãrbuni sunt buni , eu si acum am vechiul electromotor, la care am schimbat de la bendix pana la bucse platou cãrbuni si intr-un final era bobina. Pornea cand se racea si culmea la sfert , sau cand dadeam la cheie de mai multe ori. Nu gãsisem la vremea aceea solenoid sau nu am cautat eu bine.
Cat tine de AEROTERMA desfãcut torpedoul si inceput sa demontezi AEROTERMA curatata mufele la fel . Freonul se aude in momentul cand cupleazã atât, daca rãmâi fãrã freon nu pleacã compresorul sau cupleazã si decupleaza daca ai cantitate mica.
Epuratorul nu are nimic doar acel furtunel mic trebue inlocuit
depuratorul di imagine nu crede cã are legãturã cu aerul condiționat sau cu aeroterma e depuratorul de gaze
Electromotor e prima problema mai exact bobina sau solenoid, nu e de la cãrbuni,asa am pãțit eu si am inlocuit electromotorul .
În curând o sa iti intre in scurt si ti se va opri masina in mers iti spun din proprie experienta ca acei cãrbuni sunt buni , eu si acum am vechiul electromotor, la care am schimbat de la bendix pana la bucse platou cãrbuni si intr-un final era bobina. Pornea cand se racea si culmea la sfert , sau cand dadeam la cheie de mai multe ori. Nu gãsisem la vremea aceea solenoid sau nu am cautat eu bine.
Cat tine de AEROTERMA desfãcut torpedoul si inceput sa demontezi AEROTERMA curatata mufele la fel . Freonul se aude in momentul cand cupleazã atât, daca rãmâi fãrã freon nu pleacã compresorul sau cupleazã si decupleaza daca ai cantitate mica.
Epuratorul nu are nimic doar acel furtunel mic trebue inlocuit
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- cristi2015
- OP
- 18 mesaje
- din 01 Sep 2015
- Corsa 2008
- Bucuresti
cristi2015
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2015
- Mesaj Privat
marius3113 a scris:Salut ,
Electromotor e prima problema mai exact bobina sau solenoid, nu e de la cãrbuni,asa am pãtit eu si am inlocuit electromotorul .
În curând o sa iti intre in scurt si ti se va opri masina in mers iti spun din proprie experienta ca acei cãrbuni sunt buni , eu si acum am vechiul electromotor, la care am schimbat de la bendix pana la bucse platou cãrbuni si intr-un final era bobina. Pornea cand se racea si culmea la sfert , sau cand dadeam la cheie de mai multe ori. Nu gãsisem la vremea aceea solenoid sau nu am cautat eu bine.
Cat tine de AEROTERMA desfãcut torpedoul si inceput sa demontezi AEROTERMA curatata mufele la fel . Freonul se aude in momentul cand cupleazã atât, daca rãmâi fãrã freon nu pleacã compresorul sau cupleazã si decupleaza daca ai cantitate mica.
Epuratorul nu are nimic doar acel furtunel mic trebue inlocuit
Electromotor e prima problema mai exact bobina sau solenoid, nu e de la cãrbuni,asa am pãtit eu si am inlocuit electromotorul .
În curând o sa iti intre in scurt si ti se va opri masina in mers iti spun din proprie experienta ca acei cãrbuni sunt buni , eu si acum am vechiul electromotor, la care am schimbat de la bendix pana la bucse platou cãrbuni si intr-un final era bobina. Pornea cand se racea si culmea la sfert , sau cand dadeam la cheie de mai multe ori. Nu gãsisem la vremea aceea solenoid sau nu am cautat eu bine.
Cat tine de AEROTERMA desfãcut torpedoul si inceput sa demontezi AEROTERMA curatata mufele la fel . Freonul se aude in momentul cand cupleazã atât, daca rãmâi fãrã freon nu pleacã compresorul sau cupleazã si decupleaza daca ai cantitate mica.
Epuratorul nu are nimic doar acel furtunel mic trebue inlocuit
Salutare, ieri am fost la un service cu problema nr. 1 si am inlocuit epuratorul si toate furtunele, masina s-a simtit bine un timp pana am ajuns la alt service cu problema nr. 2 specializati in electromotoare, cu chiu cu vai si cu plangeri ca iese greu si cu putin flex sa taie un surub de la un contact de la bobina ca se invartea in gol, au demontat electromotorul s-a constatat la bobina contactele din interior erau cam terminate si am schimbat doar capacelul cu contactele alea din interiot si capsat la loc uns cu wd si vaselina restul componentelor, carbunii au zis ca inca mai au viata , total reparatie electromotor 300 lei piesa aia ( kit de contacte electromotor care era ieftin daca il luam eu separat pana in 50 lei ) si manopera, cam scump.....
Dupa ce am plecat de acolo, aproape de casa pedala de frana a devenit mai moale decat era cand am plecat , si masina a inceput sa fie ca inainte de schimbarea epuratoruluui, respectiv mai nepromta si lenesa... am deschis capota si capacul de la vasul de antigel era desfacut.....
Nu mai inteleg nimic, ma gandesc acum ca poate au umblat pe jos pacolo la ceva sau au tras de ceva, sau a atins cu flexul ceva pacolo, am sunat si ei domne ei au umblat doar la electromotor, dar ma gandesc ca or fi tras de ceva cand au scos bateria ca e aproape de rezervorul de lichid de frana..... sincer mi s-a cam luat, pe unde am fost cu masina , toti s-au plans ca car, ca mar, ca e greu, ca xxx , merg cu masina sa o repar si dau din una in alta .... nu am gasit in tot bucuresti un service cu mecanici care chiar sa te ajute...... sa plec cu masina facuta fara probleme dupa !
Ca sfat , omul bun si de buna credinta e luat de prost doar pentru niste lei, s-a dus omenia, asa ca solicitati din start costul total piese si manopera, daca dati bani pentru ceva stati pe capul lor, eu de acum nu mai las masina, fara sa supraveghez cum lucreaza mecanicii, pana o-i gasi un mecanic care sa trateze clientii cu respect si sa lucreze la masina ca si cum ar fi a lui , din cate am vazut nu mai sunt mecanicii 'mecanici", doar inlocuitori de piese, asa am ajuns sa fiu de parere, ca pana acuma am fost la peste 10 service-uri si merg cu masina cu copii in ea cu teama sa nu raman in drum cu ei in masina ....
Mai fac o precizare, la service-ul la care am inlocuit epuratorul, era un mecanic tanar care mi-a dat un pic speranta, acesta fiind deschis si detaliand etapele reparatiei si chiar raspunzandu-mi la toate intrebarile mele in timp ce lucra la masina, mentalitatile comuniste ale mecanicilor batrani sa le zic asa se vor pierde, nu generalizez , sigur exista exceptii, insa eu nu am intalnit !
Imi cer scuze daca am deranjat pe cineva cu cele spuse mai sus si v-am plictisit, va multumesc pentru raspunsuri si ma bucur totusi ca mai sunt oameni aici pe forum care isi rup din timpul lor sa ajute macar cu un sfat sau o idee pe cineva
Revenind la problema nou aparuta s-a mai intalnit cineva cu ceva de genu, sa repare electromotorul si dupa aia sa aiba pedala de frana moale si masina sa fie mai inceata , sa fie de la faptul ca a scos bateria ... ?!
Va multumesc inca odata !
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat