- diablo46
- OP
- 174 mesaje
- din 09 Jan 2015
- Astra 2011 A14XER
- Bucuresti
diablo46
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2015
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- diablo46
- OP
- 174 mesaje
- din 09 Jan 2015
- Astra 2011 A14XER
- Bucuresti
diablo46
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2015
- Mesaj Privat
- alex_mih
- **
- 118 mesaje
- din 13 Jul 2014
- Astra 2011 Z16XER
- Olt
alex_mih
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2011 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2014
- Mesaj Privat
dedey3
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2014
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
dedey3
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2014
- Mesaj Privat
Robert01
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2015
- Mesaj Privat
- AAndy22
- **
- 355 mesaje
- din 26 Jun 2009
- Astra 2011 A20DTH
- Buzau
AAndy22
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2009
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Respecta norma GM 1940004 si GM 19259104
https://www.ravenol.de/en/pr...ol-mtf-3-sae-75w/
La 1.4 turbo din 2014, cutie de generatia a doua cu rulmenti mai mari am scos 1.9 litri si am pus 2
Dupa lungi documentari am constatat ca majoritatea pun in cutie 2.5 l + ce ramane 200ml, cei drept la cutiile de generatie veche m32 2009-2012 la care cedeaza rulmentii pt. ca ar fi mici, ulei putin in cutie , nu ca ar pierde ci pentru ca ar fi putin calculat de fabrica+ lipsa canalelor de ungere
Nu am gasit nicaieri capacitatea de ulei necesara acestei cutii, modelul nou, aceasta nemaiavand buson de nivel.
La opel la alte cutii mai vechi busonul era langa planetara si cam la jumatatea acesteia, dar nu pot lua de baza asta deoarece cutia noua este plina de pinioane ( are 3 trenuri) si o cantitate mare de ulei ar fi prea mult si ar arunca pe la aerisitorul de langa schimbator
Totusi, personal, as mai pune cateva sute de ml max 500
La o insignia noua cand am scos planetara nu a curs ulei si am scos 2 litri pe la busonul de scurgere si 2 am pus
Se pare ca asta e cantitatea la opel pt ca avea alt model de cutie
Astept orice concluzii
https://www.ravenol.de/en/pr...ol-mtf-3-sae-75w/
La 1.4 turbo din 2014, cutie de generatia a doua cu rulmenti mai mari am scos 1.9 litri si am pus 2
Dupa lungi documentari am constatat ca majoritatea pun in cutie 2.5 l + ce ramane 200ml, cei drept la cutiile de generatie veche m32 2009-2012 la care cedeaza rulmentii pt. ca ar fi mici, ulei putin in cutie , nu ca ar pierde ci pentru ca ar fi putin calculat de fabrica+ lipsa canalelor de ungere
Nu am gasit nicaieri capacitatea de ulei necesara acestei cutii, modelul nou, aceasta nemaiavand buson de nivel.
La opel la alte cutii mai vechi busonul era langa planetara si cam la jumatatea acesteia, dar nu pot lua de baza asta deoarece cutia noua este plina de pinioane ( are 3 trenuri) si o cantitate mare de ulei ar fi prea mult si ar arunca pe la aerisitorul de langa schimbator
Totusi, personal, as mai pune cateva sute de ml max 500
La o insignia noua cand am scos planetara nu a curs ulei si am scos 2 litri pe la busonul de scurgere si 2 am pus
Se pare ca asta e cantitatea la opel pt ca avea alt model de cutie
Astept orice concluzii
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
- Georgius
- **
- 380 mesaje
- din 12 Sep 2015
- Astra 2005 Z16XEP
- Prahova
Georgius
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2015
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
- fratie
- **
- 135 mesaje
- din 14 Aug 2008
- Astra 2018 B14NET
- Bucuresti
fratie
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2008
- Mesaj Privat
Urmeaza sa inlocuiesc la Astra J 2018 / benzina / 1.4 turbo / 6 trepe / cu ;
https://www.ravenol.de/en/ap...ol-mtf-3-sae-75w/
Am cumparat 3 litri, si foarte interesant este faptul ca pot verifica autenticitatea fiecarui bidon in parte pe site-ul ravenol.
Asa sunt sigur ca e ulei de calitate, si foarte important nu este cotrafacut
Din ce am documentat respecta cerintele GM fara nici o problema, si pare a fi mai bun.
https://www.ravenol.de/en/ap...ol-mtf-3-sae-75w/
Am cumparat 3 litri, si foarte interesant este faptul ca pot verifica autenticitatea fiecarui bidon in parte pe site-ul ravenol.
Asa sunt sigur ca e ulei de calitate, si foarte important nu este cotrafacut
Din ce am documentat respecta cerintele GM fara nici o problema, si pare a fi mai bun.
- mosudan
- ***
- 651 mesaje
- din 16 Jun 2017
- Astra Sedan 2018 B14NET TURBO
- Galati
mosudan
- Mesaje scrise: 651
- Locatie: Galati
- Masina: Astra Sedan 2018 B14NET TURBO
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2017
- Mesaj Privat
Share
"Urmeaza sa inlocuiesc la Astra J 2018 / benzina / 1.4 turbo / 6 trepe / cu ;
https://www.ravenol.de/en/ap...ol-mtf-3-sae-75w/
Am cumparat 3 litri, si foarte interesant este faptul ca pot verifica autenticitatea fiecarui bidon in parte pe site-ul ravenol.
Asa sunt sigur ca e ulei de calitate, si foarte important nu este cotrafacut
Din ce am documentat respecta cerintele GM fara nici o problema, si pare a fi mai bun.''
Buna seara,tot 1.4 Turbo, Sedan am si eu din 2017 are 36000 km ! Imi poti spune de ce ai schimbat uleiul din cutie?
La mine mai agata din 1 in a-2a dar am observat asta atunci cand este rece uleiul !
"Urmeaza sa inlocuiesc la Astra J 2018 / benzina / 1.4 turbo / 6 trepe / cu ;
https://www.ravenol.de/en/ap...ol-mtf-3-sae-75w/
Am cumparat 3 litri, si foarte interesant este faptul ca pot verifica autenticitatea fiecarui bidon in parte pe site-ul ravenol.
Asa sunt sigur ca e ulei de calitate, si foarte important nu este cotrafacut
Din ce am documentat respecta cerintele GM fara nici o problema, si pare a fi mai bun.''
Buna seara,tot 1.4 Turbo, Sedan am si eu din 2017 are 36000 km ! Imi poti spune de ce ai schimbat uleiul din cutie?
La mine mai agata din 1 in a-2a dar am observat asta atunci cand este rece uleiul !
- fratie
- **
- 135 mesaje
- din 14 Aug 2008
- Astra 2018 B14NET
- Bucuresti
fratie
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2008
- Mesaj Privat
Salut,
Datoritã documentãrii am convingerea clarã cã Ravenol e mai calitativ. Ravenol nu singurul, mai sunt și alte brand-uri de ulei. În cazul meu cu Ravenol constatat cã mașina și-a schimbat mersul, pornirea, schimbul treptelor de vitezã, trepidații, etc. La înlocuire cantitatea uleiului din cutie era undeva aproximativ la 2.3 litri dar ce mi-a atras atenția era faptul cã uleiul era foarte subțire. Se știe uleiul cutiei este subțire dar cel dat jos era pur și simplu apã. Cutia este de generație nouã cu modificãri pentru o ungere (barbotare) mai eficientã a ansamblului cutiei dar în special a rulmentului de la treapta 6 care înțeleg cã e poziționat undeva mai sus decât restul. Tipul de ungere prin barbotare al cutiei e bun, dar ca sã ajut am hotãrât sã pun un pic mai mult ulei, undeva aproximativ 2.5 litri de Ravenol, 200-300 grame în plus. La mine nu agațã, nici înainte nici dupã înlocuirea uleiului. Cu noul ulei schimbul treptelor e mai cursiv, mai lin, oricum e o diferențã în bine, dar nu spectaculoasã. Inlocuiește uleiul la cutie, în definitiv nu e o avere. Baftã !
Datoritã documentãrii am convingerea clarã cã Ravenol e mai calitativ. Ravenol nu singurul, mai sunt și alte brand-uri de ulei. În cazul meu cu Ravenol constatat cã mașina și-a schimbat mersul, pornirea, schimbul treptelor de vitezã, trepidații, etc. La înlocuire cantitatea uleiului din cutie era undeva aproximativ la 2.3 litri dar ce mi-a atras atenția era faptul cã uleiul era foarte subțire. Se știe uleiul cutiei este subțire dar cel dat jos era pur și simplu apã. Cutia este de generație nouã cu modificãri pentru o ungere (barbotare) mai eficientã a ansamblului cutiei dar în special a rulmentului de la treapta 6 care înțeleg cã e poziționat undeva mai sus decât restul. Tipul de ungere prin barbotare al cutiei e bun, dar ca sã ajut am hotãrât sã pun un pic mai mult ulei, undeva aproximativ 2.5 litri de Ravenol, 200-300 grame în plus. La mine nu agațã, nici înainte nici dupã înlocuirea uleiului. Cu noul ulei schimbul treptelor e mai cursiv, mai lin, oricum e o diferențã în bine, dar nu spectaculoasã. Inlocuiește uleiul la cutie, în definitiv nu e o avere. Baftã !
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Culmea este ca rulmentul care se strica era in partea de jos a cutiei, deci tot timpul scufundat in ulei.
In timpul functionarii aparea un vortex , care nu permitea ungerea cu ulei proaspat + rulmenti subdimensionati= pilitura si fiabilitate redusa = schimb rulmentia sau cutie
Noul capac al cutiei prevede canale de ungere direct ispre carcasa rulmentilor si rulmenti mai mari
Asta nu inseamna ca merge pe viata
Bine ai facut ca l -ai schimbat
In timpul functionarii aparea un vortex , care nu permitea ungerea cu ulei proaspat + rulmenti subdimensionati= pilitura si fiabilitate redusa = schimb rulmentia sau cutie
Noul capac al cutiei prevede canale de ungere direct ispre carcasa rulmentilor si rulmenti mai mari
Asta nu inseamna ca merge pe viata
Bine ai facut ca l -ai schimbat
- mosudan
- ***
- 651 mesaje
- din 16 Jun 2017
- Astra Sedan 2018 B14NET TURBO
- Galati
mosudan
- Mesaje scrise: 651
- Locatie: Galati
- Masina: Astra Sedan 2018 B14NET TURBO
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2017
- Mesaj Privat
LOancea
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2020
- Mesaj Privat
Madyy
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2011
- Mesaj Privat