CRISTI_ro
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2005
- Mesaj Privat
Orice idee e binevenita....Multzam!
baron
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2005
- Mesaj Privat
Excessive fuel consumption:
1. air filter
2. air intake system/vacuum system - leaks/blockage
3. engine colant temperature ECT sensor
4. fuel pressure/delivery rate/fuel presure regulator
5. throtle position TP sensor
6. closed throtle position switch CTP
7. injectors
8. mass air flow sensor MAF
9. maniflod absolute pressure MAP sensor
10. intake air temperature IAT sensor
11. heated oxygen sensor HO2S
12. exhaus system/catalytic converter
13. engine controle module ECM
Cam astea ar fi cauzele posibile. Ordinea este pur aleatorie dar poti incepe cu punctul 1. Bineinteles ca nu am pomenit nimic de stilul de condus, benzina de proasta calitate, lipsa termostatului, parcurgerea de distante mici cu motorul rece, fisurarea conductei de carburant... kestii de genul asta 🙄 🙄
Numai bine!
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
la revizii i-a curatat cineva vreodata clapeta de acceleratie?
(mi-e lene sa ma uit in EPC sa vad exact care e denumirea subansamblului...dar e ceva de genul pct. 5 si pct 6. din ce-a zis baron sau parca throttle valve)
daca tot timpul face la relanti asa mai mult ca sigur ca asta e explicatia...
eu stiu cind ii vine vremea (cam la 2 revizii adica pe la 30000 km) ca incepe si mie sa imi faca asa cind si cind...
si schimb filtrul de aer la 7-8000 km, pun benzina buna (zic io asta, da' cine mai stie???)
p.s. da' de Zafira, hm, de Zafira nu zici nimic???? 😉
- vectra16
- **
- 103 mesaje
- din 09 Sep 2005
- Bucuresti
vectra16
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2005
- Mesaj Privat
CRISTI_ro
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2005
- Mesaj Privat
Marea , marea, marea....prostie ....e ca nu i-au pus a 6 a treapta .... Pana acum 3 luni am avut un astra caravan 2.0 DTI si la 140 km /h aveam fix 3000rpm ...la Zafira am 130km/h....alta cutie ....Masina cere a 6 a ... si pentru ca nu o are ....consuma ...la viteze mari ...Mai conduc un Pasat al unui pretin din cand in cand si intra 6 a la 160 am 3000 de ture ...consumul pe bc este de 6 - 6,4.
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
CRISTI_ro
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2005
- Mesaj Privat
- danut4u2003
- *
- 13 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Corsa 2002
- galati
danut4u2003
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: galati
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
Dupa acesta vizita la service nu a mai oscilat relantiul inssa tot timpul (inainte de a merge si dupa ce am mers la service) am avut un martor aprins in bord.
Martorul este un fel de robinet care e in stanga
O alta problema pe care o are masina este consumul foarte mare.
Daca stie cineva care e semnificatia martorului mai sus mentionat in rog tare mult sa ma lamureasca.
Multumesc anticipat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9123
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10400
EGR :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9280
Debitmetru :
https://www.clubopel.com/vie...2556&start=40
Sonda oxigen :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10978
Becul aprins gen robinet este EXHAUST deci sonda oxigen terminata sau noxe mari sau egr blocat deschis sau catalizator infundat sau debitmetru sau ....
Citeste cod eroare si parametri