bijhua
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
Am un opel vectra B, 1,6 16V benzina.
Am probleme cu temperatura. Desi am dus-o la service si akolo mi-au spus k nu mai mergea ventilatorul mic , ca ventilatorul mare nu pornea cand trebuie ,etc ... am plekat de akolo cu treaba rezolvata. 2 zile mi-a mers bine.
Akum kand dau drumu la aer conditionat urca temperatura la 100 , uneori kiar trece de 100 .
daka las aeru conditionat temperatura scade pana la 90-95. Kiar si asha uneori tot imi trece de 95 , mai ales kand sunt in trafic aglomerat, dar daca ma pun in miscare aproape instantaneu scade la 90 si ceva . Am ascultat bine si ventilatorul mic merge , dar cel mare porneste doar kand opresc motorul .
Foarte ciudat este faptul k nu intotdeauna se intampla problema asta. De exemplu de dimineata sau seara daca merg cu ea cu aer conditionat nu urca temperatura.
Nici eu nu mai stiu ce poate avea. O fi posibil oare sa-mi indice gresit acul? Pentru k atunci kand temperatura imi arata 100 sau peste o suta m-am uitat in vasu de expansiune si nu bolboroseshte , mai mult motorul toarce normal.
Voi ce ma sfatuiti?
Multumesc anticipat
te rog sa renunti la limbajul de chat
citeste Regulamentul Forumului
maiandrei
Am probleme cu temperatura. Desi am dus-o la service si akolo mi-au spus k nu mai mergea ventilatorul mic , ca ventilatorul mare nu pornea cand trebuie ,etc ... am plekat de akolo cu treaba rezolvata. 2 zile mi-a mers bine.
Akum kand dau drumu la aer conditionat urca temperatura la 100 , uneori kiar trece de 100 .
daka las aeru conditionat temperatura scade pana la 90-95. Kiar si asha uneori tot imi trece de 95 , mai ales kand sunt in trafic aglomerat, dar daca ma pun in miscare aproape instantaneu scade la 90 si ceva . Am ascultat bine si ventilatorul mic merge , dar cel mare porneste doar kand opresc motorul .
Foarte ciudat este faptul k nu intotdeauna se intampla problema asta. De exemplu de dimineata sau seara daca merg cu ea cu aer conditionat nu urca temperatura.
Nici eu nu mai stiu ce poate avea. O fi posibil oare sa-mi indice gresit acul? Pentru k atunci kand temperatura imi arata 100 sau peste o suta m-am uitat in vasu de expansiune si nu bolboroseshte , mai mult motorul toarce normal.
Voi ce ma sfatuiti?
Multumesc anticipat
te rog sa renunti la limbajul de chat
citeste Regulamentul Forumului
maiandrei
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- mihait
- **
- 165 mesaje
- din 27 Sep 2006
- Astra 1997 X16SZR
- Bucuresti
mihait
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2006
- Mesaj Privat
bijhua a scris:
Akum kand dau drumu la aer conditionat urca temperatura la 100 , uneori kiar trece de 100 .
Akum kand dau drumu la aer conditionat urca temperatura la 100 , uneori kiar trece de 100 .
Aerul conditionat mai raceste cand are apa 100 de grade ?
Eu am patit lucrul asta, dar la mine a fost din vina instalatiei de AC. Nu mai avea freon suficient si ventilatorul de la AC nu mai pornea ca de obicei.
Stiu ca suna ciudat, dar asta se intampla. Dupa reumplerea cu freon a instalatiei totul a revenit la normal.
- pamihai
- **
- 118 mesaje
- din 23 Jul 2004
pamihai
- Mesaje scrise: 118
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2004
- Mesaj Privat
bijhua a scris:Am un opel vectra B, 1,6 16V benzina.
Am probleme cu temperatura. Desi am dus-o la service si akolo mi-au spus k nu mai mergea ventilatorul mic , ca ventilatorul mare nu pornea cand trebuie ,etc ... am plekat de akolo cu treaba rezolvata. 2 zile mi-a mers bine.
Akum kand dau drumu la aer conditionat urca temperatura la 100 , uneori kiar trece de 100 .
daka las aeru conditionat temperatura scade pana la 90-95. Kiar si asha uneori tot imi trece de 95 , mai ales kand sunt in trafic aglomerat, dar daca ma pun in miscare aproape instantaneu scade la 90 si ceva . Am ascultat bine si ventilatorul mic merge , dar cel mare porneste doar kand opresc motorul .
Foarte ciudat este faptul k nu intotdeauna se intampla problema asta. De exemplu de dimineata sau seara daca merg cu ea cu aer conditionat nu urca temperatura.
Nici eu nu mai stiu ce poate avea. O fi posibil oare sa-mi indice gresit acul? Pentru k atunci kand temperatura imi arata 100 sau peste o suta m-am uitat in vasu de expansiune si nu bolboroseshte , mai mult motorul toarce normal.
te rog sa renunti la limbajul de chat
citeste Regulamentul Forumului
maiandrei
Am probleme cu temperatura. Desi am dus-o la service si akolo mi-au spus k nu mai mergea ventilatorul mic , ca ventilatorul mare nu pornea cand trebuie ,etc ... am plekat de akolo cu treaba rezolvata. 2 zile mi-a mers bine.
Akum kand dau drumu la aer conditionat urca temperatura la 100 , uneori kiar trece de 100 .
daka las aeru conditionat temperatura scade pana la 90-95. Kiar si asha uneori tot imi trece de 95 , mai ales kand sunt in trafic aglomerat, dar daca ma pun in miscare aproape instantaneu scade la 90 si ceva . Am ascultat bine si ventilatorul mic merge , dar cel mare porneste doar kand opresc motorul .
Foarte ciudat este faptul k nu intotdeauna se intampla problema asta. De exemplu de dimineata sau seara daca merg cu ea cu aer conditionat nu urca temperatura.
Nici eu nu mai stiu ce poate avea. O fi posibil oare sa-mi indice gresit acul? Pentru k atunci kand temperatura imi arata 100 sau peste o suta m-am uitat in vasu de expansiune si nu bolboroseshte , mai mult motorul toarce normal.
te rog sa renunti la limbajul de chat
citeste Regulamentul Forumului
maiandrei
aceeasi problema am observat-o si eu la mine de vreo 2 zile. ventilatorul era normal sa porneasca pe la vreo 97 de grade dar nu mai porneste, in schimb porneste dupa ce opresc motorul. celalalt ventilator mai mic merge. o sa ma uit sambata sa vad care e problema ca pana atunci nu am timp. daca intre timp rezolvi cu masina, pune si tu aici care a fost problema.
apa nu are cum sa bolboroseasca pe la 100 grade pt.ca circuitul de racire este sub presiune si atunci este crescut punctul de fierbere pe la 120 grade
- pamihai
- **
- 118 mesaje
- din 23 Jul 2004
pamihai
- Mesaje scrise: 118
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2004
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
@bijhua
Se intampla cumva doar cand mergi cu viteze mici, maxim 50km/h, in oras si la temperaturi exterioare mari (peste 27 de grade)? Daca da, se poate ca intre radiator si ventialator sa fie o pelicula de pamant care impiedica ventilatorul sa scoata aerul cald degajat de radiator.
Inca o intrebare: auzi ventilatorul dupa ce ai oprit motorul? In mod normal ar trebui sa-l auzi, daca temperatura este peste 95 de grade.
Se intampla cumva doar cand mergi cu viteze mici, maxim 50km/h, in oras si la temperaturi exterioare mari (peste 27 de grade)? Daca da, se poate ca intre radiator si ventialator sa fie o pelicula de pamant care impiedica ventilatorul sa scoata aerul cald degajat de radiator.
Inca o intrebare: auzi ventilatorul dupa ce ai oprit motorul? In mod normal ar trebui sa-l auzi, daca temperatura este peste 95 de grade.