- SMarian159
- OP
- 2 mesaje
- din 13 Jun 2022
SMarian159
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2022
- Mesaj Privat
Salut, am o problema cu ambreiajul asa cred, am mai spus intr un topic dar nu cred ca a fost corect, infine.
Aceasta problema a aparut astazi, am mers cu masina dupa de la 80 Km am oprit si am vrut sa plec din ambreiaj, masina a dat sa moara cand am apasat inapoi ambreiajul nu stiu cum a murit dar a mai stat cateva secunde pornit si s a auzit ceva de pe la cutie cu ambreiajul calcat fiind, a murit motorul am pornit-o sa plec dar ambreiajul era moale si prindea foarte sus, am oprit-o din nou si cand am pornit-o iar era foarte tare, dar jumatate din pedala e moarta si jumatate foarte tare, care e problema ce trebuie facut?
MODEL: Opel Insignia 2009
MOTOR: 2.0 CDTI DTH
LOCATIE: Bacau
Aceasta problema a aparut astazi, am mers cu masina dupa de la 80 Km am oprit si am vrut sa plec din ambreiaj, masina a dat sa moara cand am apasat inapoi ambreiajul nu stiu cum a murit dar a mai stat cateva secunde pornit si s a auzit ceva de pe la cutie cu ambreiajul calcat fiind, a murit motorul am pornit-o sa plec dar ambreiajul era moale si prindea foarte sus, am oprit-o din nou si cand am pornit-o iar era foarte tare, dar jumatate din pedala e moarta si jumatate foarte tare, care e problema ce trebuie facut?
MODEL: Opel Insignia 2009
MOTOR: 2.0 CDTI DTH
LOCATIE: Bacau
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
Problema ar fi placa de presiune dar e bine sã schimbi tot ambreiajul.Nu ai spus citi cai are motorul 130 sa 160 poate ști ce tip de cutie de viteze ai pe mașinã dacã motorul are130 cai ai cutie M32 și diametru la ambreiaj de 240mm la 160 de cai F40 cu diametrul de 250 .F40 sint mai robuste și au treptele de viteze mai lungi și te ajutã la depãșiri in treapta 4.5.6