- dodo_13
- OP
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- lucian
- **
- 368 mesaje
- din 29 Apr 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- tulcea
lucian
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: tulcea
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2005
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Toate bune, presupunand ca e asa de fiabil pe cat sustin astia, sa ne gandim ce presupune introducerea in productia de serie: scule noi, materiale ultraperformante (probabil ceramica pt. ca va avea probleme mari de racire tocmai pt. ca e f. mic iar la 250 de cai tot caldura aia o produci ca intr-un motor de 3 litri sa zicem), iar daca se va pune problema si de noi tipuri de ulei si bujii (cum s-a intamplat la motorul Wankel), deja ajungem la costuri mai mari decat un motor clasic cu aceiasi putere; probabil ca o sa se termine petrolul de mult si chestia asta nu va intra inca in productie.