Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
Soluție
  • snuk95

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Salutare colegi,

Am si eu o Corsa D 1.4 benzina din 2008 si intampin de curand o problema la ea si am tot cautat pe internet dar nu am gasit pe nimeni sa se planga de asa ceva. Masina nu are coduri de eroare.

Am schimbat bujiile la masina pentru ca aveau 30k km si de atunci masina la relanti are mici vibratii in scaun, uneori are, alteori nu are, depinde cand vrea ea sa faca, acul turometrului pe toata durata acestor vibratii si mici socuri fiind stabil fara a fluctua. Masina in mers merge perfect, trage bine, nu am nicio problema, singura problema fiind vibratiile la relanti.

Ce am schimbat:
- initial am cumparat bujii Bosch si am crezut ca, problema e de la cele Bosch asa ca am cumparat acelasi model de bujii cu care am mers in trecut 30k km, niste NGK foarte bune dar din pacate masina avand acelasi tremurat si cu acestea.
- Unii mi-au spus ca ar fi bobina de inductie, intr-adevar, masoanele erau putin crapate la capat si m-am gandit ca poate fura curent pe acolo, asa ca am luat una noua Delphi, problemele persista...Masina tot are acele vibratii aleatorii.
- Altii mi-au spus ca ar fi benzina de vina, zis si facut, merg la Moll, bag benzina de 100 si ii dau forja, nimic, masina tot vibreaza.
- Poate sunt injectoarele? Mergi si fa full-ul la masina si pune-i aditiv, zis si facut, am facut full-ul, de aceasta data cu benzina 95 de la Rompetrol cu aditiv Sonax...Masina trage si mai bine acum, cel mai probabil de la acel aditiv cu kerosen, dar masina tot tremura...

Ce mi-au mai sugerat mecanicii:
- tampon motor -> din cate stiu asta ar trebui sa faca mereu, nu aleatoriu si cunosc persoane ce aveau tampoanele praf si n-aveau pic de vibratii in interiorul masinii
- "sefule" asa fac ele, e normal, da-i forja -> nu mi se pare normal sa faca asa tinand cont ca inainte nu simteam aceste vibratii.
- Injectoare, volanta, clapeta de acceleratie muradara (clapeta a fost curatata acum 1 an jumate si pana atunci nu fusese curatata deloc si nu arata rau nici atunci, masina neavand vibratii in habitaclu)

A mai intampinat cineva aceste probleme la Corsa D specific pe motorul Z14XEP? Nu mai vreau sa arunc cu bani degeaba in ea si sa nu-i gasesc o rezolvare, totul fiind asa de greu de depistat neavand un cod de eroare.
Nu cunosc pe nimeni cu o Corsa ca a mea sa pot verifica daca are aceleasi vibratii, asa ca apelez la voi daca ati trecut prin asa ceva si daca ati gasit o rezolvare sau nu.

Masina in prezent are 205k km, motorul e ingrijit si curat. Va multumesc!



MODEL: Corsa 2008
MOTOR: X14XE

Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție

Skip ads

  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Verifica clapetii de pe galeria de admisie, cei actionati de tija si cele doua furtune din capacul motorului
Cel mic trebuie sa aiba o gaura de 2mm unde intra in admisie
Verifica si supapa de vapori de benzina ,e in spatele clapetei,daca nu gasesti nimic
Sterge x14 xe de la descriere
  • snuk95

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Salutare @ney, mersi de sfat!
As sterge X14XE dar nu gasesc niciun buton de editat....
  • banned-143386

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Reaseaza bujiile, s-ar sa nu le fi asejat corespunzator si uneori sa nu ii placa. Eventual verifica PCV-ul cap coada ca asta e mai problematic.
  • stolniceanulucian

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2009 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca exista o legatura dar pot sa iti zic ceva de la Opelul meu Astra H Z14XEP.

Cand masina avea vreo 180 000 de km incepuse sa aiba vibratii la relanti, tot asa fara sa fluctueze turometrul.
Daca porneam aerul conditionat era si mai evident fenomenul.

Omul caruia i-am vandut masina mi-a spus ca la un timp foarte scurt i s-a dus pompa de benzina.
Eu cred ca pompa de benzina era pe moarte si nu mai facea presiune suficienta si asta cauza vibratiile.
Asta e parerea mea, fara sa fiu un specialist.
  • snuk95

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2019

  • Mesaj Privat
S-a rezolvat problema intre timp, mi-am adus aminte despre acest topic deoarece mi-a trimis un coleg mesaj privat.

Problema s-a rezolvat cu strangerea bujiilor. Intre timp a venit si vara si nu stiu daca asta ar fi rezolvat problema dar acum oricum dupa strangerea bujiilor cu o dinamometrica si nu la mana cum am facut prima data, acum nu mai sesizez acele vibratii in scaun.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR