AMarin635
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2021
- Mesaj Privat
Salutare ! Detin si eu un Astra H 1.7 CTDI 101CP din 2008 de aproximativ 2 ani de zile si de aproximativ 2-3 luni au inceput problemele la ea:
1 si cea mai importanta : mi s a intamplat si in mers dar si cand ii dau cheie de pe loc sa nu am pedala de acceleratie si sa se tureze singura pana undeva la 1500 turatii cred , apare martorul cu cheia+masina si are draci pe ea de nu vrea, isi revine singura poate la 10 minute sau la 1 saptamana , am citit undeva ca trebuie dat cu spray de contact pe pinii de la tablou de sigurante, la senzorul de la acceleratie si calculator pentru ca se oxideaza ( doar am citit n am pus in practica )
2. Am zis totusi sa o tin cateva zile poate isi revine ca sa nu stau cu platforma si alte nebunii ca nu aveam neaparat nevoie de masina, si a revenit si am reusit sa ii fac testul din pedale la care mi a dat urmatoarele coduri : P1120 P1122 P0500 P0234.
3. Alte probleme la ea : 1. I am schimbat claxonul dar tot nu functioneaza, la inceput a mers cand avea chef dar acum e mort,
2. La relanti a inceput sa bata volanta
3. A inceput sa fluiere din ce in ce mai tare ( uneori las muzica mai incet crezand ca am ambulanta dupa mine )
4. Distanta Range afisata pe Display nu corespunde cu cea de pe ceas ( cand raman fara motorina la ceas e cu 1 linie sau 2 mai sus decat ar fi la 0)
Asa in mare vreau o parere de la voi , fiind prima masina nu mai conteaza daca mi am luat teapa, am luat o am luat o , nu pot sa ma plang de bani pentru ca nu am bagat, doar consumabile si debitmetru care oricum nu trebuia schimbat ! Astept parerile voastre
MODEL: Opel Astra H 2008
MOTOR: 101
CODURI EROARE: P1120 P1122 P0500 P0234
LOCATIE: Calarasi
1 si cea mai importanta : mi s a intamplat si in mers dar si cand ii dau cheie de pe loc sa nu am pedala de acceleratie si sa se tureze singura pana undeva la 1500 turatii cred , apare martorul cu cheia+masina si are draci pe ea de nu vrea, isi revine singura poate la 10 minute sau la 1 saptamana , am citit undeva ca trebuie dat cu spray de contact pe pinii de la tablou de sigurante, la senzorul de la acceleratie si calculator pentru ca se oxideaza ( doar am citit n am pus in practica )
2. Am zis totusi sa o tin cateva zile poate isi revine ca sa nu stau cu platforma si alte nebunii ca nu aveam neaparat nevoie de masina, si a revenit si am reusit sa ii fac testul din pedale la care mi a dat urmatoarele coduri : P1120 P1122 P0500 P0234.
3. Alte probleme la ea : 1. I am schimbat claxonul dar tot nu functioneaza, la inceput a mers cand avea chef dar acum e mort,
2. La relanti a inceput sa bata volanta
3. A inceput sa fluiere din ce in ce mai tare ( uneori las muzica mai incet crezand ca am ambulanta dupa mine )
4. Distanta Range afisata pe Display nu corespunde cu cea de pe ceas ( cand raman fara motorina la ceas e cu 1 linie sau 2 mai sus decat ar fi la 0)
Asa in mare vreau o parere de la voi , fiind prima masina nu mai conteaza daca mi am luat teapa, am luat o am luat o , nu pot sa ma plang de bani pentru ca nu am bagat, doar consumabile si debitmetru care oricum nu trebuia schimbat ! Astept parerile voastre
MODEL: Opel Astra H 2008
MOTOR: 101
CODURI EROARE: P1120 P1122 P0500 P0234
LOCATIE: Calarasi
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
1. Ti-ai cam raspuns singur. Incepe prin demontarea UEC si dat cu spray in mufele lui. Gasesti indicatii si pe aici.
2. Nu este un organism viu, sa se regenereze singur. Primele doua se refera la punctul "1." si par a fi responsabile de comportamentul actual al motorului, P0500 am inteles ca se poate convietui cu ea, P0234 se refera la presiune prea mare de la turbina. Ultimele doua pot fi istorice.
3.1. Desi anul spui ca este 2008, pare a fi problema de CIM, citeste pe aici. In functie de situatie, ar mai merita vazut daca este actionat releul claxonului cand vrei sa claxonezi, in acest caz ai siguranta arsa sau fir intrerupt pana la claxon/claxoane.
3.2. Cel mai mult s-ar auzi la pornirea si oprirea motorului sau la o pozitie intermediara a ambreajului.
3.3. Poate fi legata de P0264, geometrie blocata sau paleti incarcati si deci dezechilibrat ansamblul sau ... joc prea mare.
3.4. Pe display afiseaja "mere" iar pe ceas indica "pere". Pe "ceas" tu vezi doar nivelul (transformat in volum) combustibilului din rezervor si acesta este indicatorul cel mai important, corelat cu becul aferent. Pe "display", acel "range" este un calcul matematic, intre combustibilul prezent in rezervor si consumul mediu al acelei calatorii.
Range sub 50Km (parca) nu va mai fi afisat, ceea ce nu inseamna ca tu ai ramas fara motorina, ci doar ca, daca mergi in acelasi regim, deci consumi la fel de mult, cu motorina ramasa in rezervor, poti face mai putin de 50Km.
Aici ar mai fi si varianta unei activari de BC, fara a se tine cont de caracteristicile masinii, dar pentru asta trebuie sa avem mai multe detalii.
2. Nu este un organism viu, sa se regenereze singur. Primele doua se refera la punctul "1." si par a fi responsabile de comportamentul actual al motorului, P0500 am inteles ca se poate convietui cu ea, P0234 se refera la presiune prea mare de la turbina. Ultimele doua pot fi istorice.
3.1. Desi anul spui ca este 2008, pare a fi problema de CIM, citeste pe aici. In functie de situatie, ar mai merita vazut daca este actionat releul claxonului cand vrei sa claxonezi, in acest caz ai siguranta arsa sau fir intrerupt pana la claxon/claxoane.
3.2. Cel mai mult s-ar auzi la pornirea si oprirea motorului sau la o pozitie intermediara a ambreajului.
3.3. Poate fi legata de P0264, geometrie blocata sau paleti incarcati si deci dezechilibrat ansamblul sau ... joc prea mare.
3.4. Pe display afiseaja "mere" iar pe ceas indica "pere". Pe "ceas" tu vezi doar nivelul (transformat in volum) combustibilului din rezervor si acesta este indicatorul cel mai important, corelat cu becul aferent. Pe "display", acel "range" este un calcul matematic, intre combustibilul prezent in rezervor si consumul mediu al acelei calatorii.
Range sub 50Km (parca) nu va mai fi afisat, ceea ce nu inseamna ca tu ai ramas fara motorina, ci doar ca, daca mergi in acelasi regim, deci consumi la fel de mult, cu motorina ramasa in rezervor, poti face mai putin de 50Km.
Aici ar mai fi si varianta unei activari de BC, fara a se tine cont de caracteristicile masinii, dar pentru asta trebuie sa avem mai multe detalii.