- octavian4
- OP
- 145 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Zafira 2007 Z18XER
- Bucuresti
octavian4
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salutare.
Ma confrunt cu o problema de ceva vreme.
Nu ma mai pot conecta pe modulele masinii cu OPCOM. Mai de mult mergea, daca nu am avut nevoie, n-am mai folosit.
Stie careva, poate fi din cauza unei navigatii android aftermarket cu can-bus? De cand am montat navigatia nu m-am mai conectat cu OpCOM.
In ultimul timp mi se aprinde check engine cu eroarea : P0140 - O2 sensor circuit(Bank 1 Sensor2) - Din cate am citit ar fi senzorul Lambda de dupa catalizator. Tot sterg eroarea si la urmatoarea pornire apare iar. Voi schimba acest senzor.
Problemea mea este ca am nevoie de cineva care se pricepe sa-mi rezolve problema cu conectarea la modulele ECU-lui. Poate fi de la contact imperfect, din Ecu.
Cine este din Bucuresti si ma poate ajuta?
Multumesc.
MODEL: Zafira B 2007
MOTOR: Z18XER - Benzina
Ma confrunt cu o problema de ceva vreme.
Nu ma mai pot conecta pe modulele masinii cu OPCOM. Mai de mult mergea, daca nu am avut nevoie, n-am mai folosit.
Stie careva, poate fi din cauza unei navigatii android aftermarket cu can-bus? De cand am montat navigatia nu m-am mai conectat cu OpCOM.
In ultimul timp mi se aprinde check engine cu eroarea : P0140 - O2 sensor circuit(Bank 1 Sensor2) - Din cate am citit ar fi senzorul Lambda de dupa catalizator. Tot sterg eroarea si la urmatoarea pornire apare iar. Voi schimba acest senzor.
Problemea mea este ca am nevoie de cineva care se pricepe sa-mi rezolve problema cu conectarea la modulele ECU-lui. Poate fi de la contact imperfect, din Ecu.
Cine este din Bucuresti si ma poate ajuta?
Multumesc.
MODEL: Zafira B 2007
MOTOR: Z18XER - Benzina
- corsablue
- ****
- 2,811 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,811
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- octavian4
- OP
- 145 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Zafira 2007 Z18XER
- Bucuresti
octavian4
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,607 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,607
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- octavian4
- OP
- 145 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Zafira 2007 Z18XER
- Bucuresti
octavian4
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
Eroarea pot s-o sterg cu interfata ELM+telefon(bluetooth).
Cum am scris si mai sus, nu ma pot conecta in MODULELE ECU --- Adica REC, UEC... Etc. OPCOM se conecteaza, iar pe urmatoarele module nu ma mai lasa. De exemplu: La conectarea pe UEC imi da eroarea "Ëroare la comunicarea ECU. ECU este ocupat sau refuza solicitarea.
Am doua interfete de diagnoza OPCOM si DELPHI care sunt bune. Ceva nu functioneaza pe masina, ori fire, ori ceva in ECU... Ma interesa cineva care se pricepe unde sa se uite.
In DELPHI- C0240 Date incorecte receptionate de la modulul de control motor - Intermitent. / EHU fara comunicare - permanent. (asta o inteleg pt. ca am navigatie aftermarket)
Cu interfata ELM -si aplicatia ODB CAR DOCTOR pot vedea parametrii masinii, viteza, temp. lichid, avans, MAF, temp aerului aspirat, RPM, O2...
Insa programari si altele nu le mai pot face. As vrea sa inteleg ce se intampla.
Ce alte detalii iti mai tebuiesc? Pe mine ma depaseste.
Cum am scris si mai sus, nu ma pot conecta in MODULELE ECU --- Adica REC, UEC... Etc. OPCOM se conecteaza, iar pe urmatoarele module nu ma mai lasa. De exemplu: La conectarea pe UEC imi da eroarea "Ëroare la comunicarea ECU. ECU este ocupat sau refuza solicitarea.
Am doua interfete de diagnoza OPCOM si DELPHI care sunt bune. Ceva nu functioneaza pe masina, ori fire, ori ceva in ECU... Ma interesa cineva care se pricepe unde sa se uite.
In DELPHI- C0240 Date incorecte receptionate de la modulul de control motor - Intermitent. / EHU fara comunicare - permanent. (asta o inteleg pt. ca am navigatie aftermarket)
Cu interfata ELM -si aplicatia ODB CAR DOCTOR pot vedea parametrii masinii, viteza, temp. lichid, avans, MAF, temp aerului aspirat, RPM, O2...
Insa programari si altele nu le mai pot face. As vrea sa inteleg ce se intampla.
Ce alte detalii iti mai tebuiesc? Pe mine ma depaseste.
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
- octavian4
- OP
- 145 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Zafira 2007 Z18XER
- Bucuresti
octavian4
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
@ DRosiuoru - Ai mai auzit asa ceva? Ca nu stiu ce sa cred. Singura optiune, este sa incerc fara EHU.
De aceea am specificat ca am o navigatie aftermarket, pentru ca o suspectez. Nanvigatia are un controller can-bus pentru comenzile de pe volan. E cam neplacut si greu sa demontez navigatia... Am bagat-o cam cu forta din cauza firelor si a mufelor adaptoare. Si are si o ureche care nu declipseaza chiar daca folosesc sarmele de demontare. Dar cand am timp o sa incerc si fara navigatie. Ar fi bine sa fie de acolo. Sa vad daca merge sa-i scot siguranta pentru EHU (navigatie)... Sper sa nu fie din cablaj sau ECU. Stiu ca dunt expuse foarte rau ECU-urile Zafirelor.
De aceea am specificat ca am o navigatie aftermarket, pentru ca o suspectez. Nanvigatia are un controller can-bus pentru comenzile de pe volan. E cam neplacut si greu sa demontez navigatia... Am bagat-o cam cu forta din cauza firelor si a mufelor adaptoare. Si are si o ureche care nu declipseaza chiar daca folosesc sarmele de demontare. Dar cand am timp o sa incerc si fara navigatie. Ar fi bine sa fie de acolo. Sa vad daca merge sa-i scot siguranta pentru EHU (navigatie)... Sper sa nu fie din cablaj sau ECU. Stiu ca dunt expuse foarte rau ECU-urile Zafirelor.
- corsablue
- ****
- 2,811 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,811
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
Poti incerca si cu siguranta scoasa dar daca tot nu merge scoate mufa de comunicare CAN-bus de pe navigatie si scoate borna ( - ) de pe acumulator 5 min. dupa care pune borna ( - ) la loc fara a mai conecta si mufa CAN-bus , pune diagnoza si vezi ce se antampla . Posibil sa ai o surpriza ( placuta sper ) .
Sigur ECU a depistat o chinezarie in sistem ( navigatia ) si inchide comunicarea cu o alta chinezarie ( diagnoza ) prin el catre toate modulele prin mufa OBD .
Cu mufa CAN scoasa nu mai ai contact direct cu transceiverul de comunicare din navigatie .
Sigur ECU a depistat o chinezarie in sistem ( navigatia ) si inchide comunicarea cu o alta chinezarie ( diagnoza ) prin el catre toate modulele prin mufa OBD .
Cu mufa CAN scoasa nu mai ai contact direct cu transceiverul de comunicare din navigatie .
- octavian4
- OP
- 145 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Zafira 2007 Z18XER
- Bucuresti
octavian4
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat