- MFlaviuSuhani
- OP
- 5 mesaje
- din 10 Nov 2022
- Insignia 2009
- Cluj-Napoca
MFlaviuSuhani
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2022
- Mesaj Privat
Salut! E primul meu mesaj pe grup. Am aceastã mașinã din 2015, cam de 1 an încoace vibreazã/oscileazã acul turometrului la relanti undeva intre 800-1000 rpm iar turația motorului este sacadatã, întreruptã.
Am observat cã oscileazã mai tare dupã circulat mai mult prin oraș, în special dupa manevre de parcare, ieșire din parcare sau marșarier. La pornire, turația e pe la 1200, dupa care scade repede la 800. La scurt timp dupã apariție, am trimis la curãțat DPF-ul dar oscilațiile nu au dispãrut. Cred ca si EGR-ul a fost curãțat, nu mai stiu 100%. Am schimbat senzorul de temperaturã, am fost de multe ori în ture pe autostradã, oscilația rezistã ).
Am verificat alternatorul la 2 electricieni, mi-au spus ca nu exista tensiune acolo. Pe testere neoriginale de alte 2-3 ori. Recent am fost la un service reputabil pt o diagnozã, concluzia lor: nu necesitã curãțare, dar nici nu a atins temperatura doritã de 600 grade pt a face o determinare exactã si imi recomandã un aditiv pt curãțare DPF care sã aducã temperatura la 600. Si sa monitorizez + revin dupa 1000 km. Motorul a avut momente când a fost mai leneș. Mașina a atins recent 300 000 km pe bord, reali as zice cel puțin 350 000.
Ce altceva as putea încerca pt a scãpa de oscilația aceasta enervantã?
Mulțumesc.
MODEL: Insignia 2009
MOTOR: 2.0CDTI
Am observat cã oscileazã mai tare dupã circulat mai mult prin oraș, în special dupa manevre de parcare, ieșire din parcare sau marșarier. La pornire, turația e pe la 1200, dupa care scade repede la 800. La scurt timp dupã apariție, am trimis la curãțat DPF-ul dar oscilațiile nu au dispãrut. Cred ca si EGR-ul a fost curãțat, nu mai stiu 100%. Am schimbat senzorul de temperaturã, am fost de multe ori în ture pe autostradã, oscilația rezistã ).
Am verificat alternatorul la 2 electricieni, mi-au spus ca nu exista tensiune acolo. Pe testere neoriginale de alte 2-3 ori. Recent am fost la un service reputabil pt o diagnozã, concluzia lor: nu necesitã curãțare, dar nici nu a atins temperatura doritã de 600 grade pt a face o determinare exactã si imi recomandã un aditiv pt curãțare DPF care sã aducã temperatura la 600. Si sa monitorizez + revin dupa 1000 km. Motorul a avut momente când a fost mai leneș. Mașina a atins recent 300 000 km pe bord, reali as zice cel puțin 350 000.
Ce altceva as putea încerca pt a scãpa de oscilația aceasta enervantã?
Mulțumesc.
MODEL: Insignia 2009
MOTOR: 2.0CDTI
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- MFlaviuSuhani
- OP
- 5 mesaje
- din 10 Nov 2022
- Insignia 2009
- Cluj-Napoca
MFlaviuSuhani
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2022
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
poti incerca sa cumperi un aditiv de curatat sistemul de injectie de la LiquiMolly la 500ml il gasesti cam peste tot (este cu rosu pe el) si sa il pui la jumatate de rezervor si sa mergi cu el la un drum mai lung cu schimbari de turatie dese. Daca este mizerie sau depunere se curata. Daca tot asa face se poate verifica senzorul de presiune de pe rampa comuna sau cel din pompa de injectie...
botedno
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2008
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat