haustic
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2016
- Mesaj Privat
Salutare tuturor! Am nevoie de o informație: știe cineva ce înãlțime trebuie sã aibã arcurile de pe spate la o Vectra C berlina model 2005, benzina 1.8 cu 90 kw? Am comandat unele care au înãlțimea 256 cm și când sã le monteze mecanicul a observat cã sunt mai mici decât cele care le am deja montate pe mașinã. Și acum vreau sa știu dacã sunt bune cele care le-am comandat eu sau cele care le am deja pe mașinã?
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Nu e clar deloc de ce le schimbi și nici cum au fost identificate arcurile comandate...în fine...ele nu se identificã dupã înãlțime, mai ales dacã sunt noi...
Ce ți-aș recomanda eu:
1. dacã vrei sã montezi ce ai avut pe mașinã, încearcã sã citești codul de pe arcurile mașinii și comanzi dupã acel cod; dacã nu reușești,
2. dupã VIN, identifici arcurile originale ale mașinii( cu care a ieșit din fabricã, nu neapãrat cele de pe mașinã) și vezi ce obții, compari cu cele comandate...
3. cu 1 arc de pe mașinã, cauți, la dezmembrãri, 1 pereche (identice) apropiate ca dimensiuni de ale tale.
Ce ți-aș recomanda eu:
1. dacã vrei sã montezi ce ai avut pe mașinã, încearcã sã citești codul de pe arcurile mașinii și comanzi dupã acel cod; dacã nu reușești,
2. dupã VIN, identifici arcurile originale ale mașinii( cu care a ieșit din fabricã, nu neapãrat cele de pe mașinã) și vezi ce obții, compari cu cele comandate...
3. cu 1 arc de pe mașinã, cauți, la dezmembrãri, 1 pereche (identice) apropiate ca dimensiuni de ale tale.
haustic
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2016
- Mesaj Privat
Salut bibu16v și mulțumesc pentru rãspunsuri. Vreau sa schimb arcurile pe spate deoarece am unul rupt și am o diferențã pe înãlțime de 30 mm intre stânga și dreapta.
Am comandat arcurile de pe un site care vinde piese auto dupã ce am selectat inainte pentru ce mașina, motorizare, an,etc și apoi am introdus VIN-ul pentru verificare. Cei de pe site au verificat și mi-au confirmat cã arcurile sunt bune pentru mașina mea și apoi mi le-au expediat. Menționez cã arcurile pe care le-am comandat sunt pentru suspensie normala, nu sport. Iatã ce am comandat: https://www.autoeco.ro/arc-s...2/16459/a1272302/
1. O sa incerc sa mã bag pe sub mașina poate identific ceva scris pe arcurile de pe mașinã.
2. Cum verific dupã VIN cu ce arcuri a ieșit mașina din fabrica?
3. Nu vreau SH cãci și alea pot fi obosite și se pot rupe oricând.
Mulțumesc anticipat pentru raspuns!
Drumuri bune!
Am comandat arcurile de pe un site care vinde piese auto dupã ce am selectat inainte pentru ce mașina, motorizare, an,etc și apoi am introdus VIN-ul pentru verificare. Cei de pe site au verificat și mi-au confirmat cã arcurile sunt bune pentru mașina mea și apoi mi le-au expediat. Menționez cã arcurile pe care le-am comandat sunt pentru suspensie normala, nu sport. Iatã ce am comandat: https://www.autoeco.ro/arc-s...2/16459/a1272302/
1. O sa incerc sa mã bag pe sub mașina poate identific ceva scris pe arcurile de pe mașinã.
2. Cum verific dupã VIN cu ce arcuri a ieșit mașina din fabrica?
3. Nu vreau SH cãci și alea pot fi obosite și se pot rupe oricând.
Mulțumesc anticipat pentru raspuns!
Drumuri bune!
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
haustic
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2016
- Mesaj Privat
haustic
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2016
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
haustic
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2016
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
haustic
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2016
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Arcurile nu au codul pe ele, Cele originale au doua litere scrise pe sprilale dupa care le cauti in lista de piese.
Dar iti trebuie si modelul de caroserie din VIN.
Si mie mi-au pus KYB pe spate, la greutate se lasa masina, chiar daca dupa cod piesa erau ce trebuie.
Urmatoarele cred ca vor fi din dezmembrari, bine cu literele de pe spirala identice cu cele de pe masina.
Cele aftermarket nu am idee care sunt mai bune, toti spun KYB dar dupa montare iti dai seama ca nu sunt chiar asa cum se spune.
Cum scrie aici ex: SB
Pai scrie "diametrul sarmei constant" la cel cumparat din ce vad.
Cod producator: RX6222
Partea de montare: Puntea spate
Tip consctructiv arc: Arc elicoidal cu diametrul sarmei constant
Parametru: E
Greutate (în kg): 2.22
Grosime 1 [mm]: 13.5
Diametru exterior [mm]: 133
Lungime [mm]: 256
Ultima modificare făcută de T.ion la Mie 24 Oct, 2018 10:31 am, modificat de 2 ori în total
Dar iti trebuie si modelul de caroserie din VIN.
Si mie mi-au pus KYB pe spate, la greutate se lasa masina, chiar daca dupa cod piesa erau ce trebuie.
Urmatoarele cred ca vor fi din dezmembrari, bine cu literele de pe spirala identice cu cele de pe masina.
Cele aftermarket nu am idee care sunt mai bune, toti spun KYB dar dupa montare iti dai seama ca nu sunt chiar asa cum se spune.
Cum scrie aici ex: SB
Pai scrie "diametrul sarmei constant" la cel cumparat din ce vad.
Cod producator: RX6222
Partea de montare: Puntea spate
Tip consctructiv arc: Arc elicoidal cu diametrul sarmei constant
Parametru: E
Greutate (în kg): 2.22
Grosime 1 [mm]: 13.5
Diametru exterior [mm]: 133
Lungime [mm]: 256
Ultima modificare făcută de T.ion la Mie 24 Oct, 2018 10:31 am, modificat de 2 ori în total
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
haustic a scris:Sã înțeleg cã cele cu diametrul sârmei constant sunt mai confortabile?
Dacã umbli cu feru” mai încãrcat, așa ar trebui...
T.ion a scris:Arcurile nu au codul pe ele, Cele originale au doua litere scrise pe sprilale dupa care le cauti in lista de piese.
.....Cum scrie aici ex: SB
.....Cum scrie aici ex: SB
Corect: cele 2 litere sunt suficiente ptr identificarea cu precizie a arcului, în varianta originalã. Când am zis sã vadã ”codul” de pe arc, la asta mã refeream...poate n-a fost cea mai precisã/clarã exprimare
Teo2601
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa OPC 2006 z13cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2013
- Mesaj Privat
Dragii mei, buna ziua!
Eu am Opel Corsa C, diesel., Euro 4.
Pana la urma unde a ajuns telenovela arcurilor KAYABA,:Cod producator: RX6222. OPEL CORSA C Z 1,3 CDTI 2006
si au am pus pe masina arcuri KAYABA, la service autorizat si dupa aceea am fost la n prieten de incredere si a verificat, arcurle erau montate ok,
La fel am reglat unghiul de fuga tot la un service recomandat dar
Masina imi pare lasata cu cel putin 3 sau 5 cm......
Am schimbat tot, am stat in service si am vazut ce au lucrat, am schimbat amortizoare , flanse, arcuri Kayaba si amortizoare Sachs.
Arcurile aveau codul asta pe el, se vedea destu lde bine stanta. dar erau ok,totusi mult mai subtiri decat originalele...
Am schimbat arcurile doar pe fata, pe spate nu, aveau capetele rupte, masina facea valuri cand mám dus la ITP,.
Acum nu ma iface valuri dar e ma ilasata pe fata decat ep spate, e echilibrata dar ma scoate din sarite cand o vad cu botul pe labe si cand nu mai pot incaleca borduri ca inainte!
Ce parere aveti, e normal sa se lasa asa dupa ce schimbi arcurile?
Oricum dupa parearea mea e clar ca nimic nu e ca originalul... cand incepi sa schimbi mai bie cumperi alta.....
[/b]
Am masina de la 0 km, din anul 2006 si am cu ea 110.000 km.... nu am schimbat decat rola intinzatoare si cureaua de acolo, o data, supapa IGR in 2019 si arcurile pe fata si ce am mai spus... Masina merge perfect!
Ce parere aveti, e normal sa se lasa asa dupa ce schimbi arcurile?
Aveti solutii sa ii ridic garda_ Am citit si toti vor sa ii conboare garda dar eu vreau bordrui si bolovani:=)))
Va multumesc!
Theo
[
Eu am Opel Corsa C, diesel., Euro 4.
Pana la urma unde a ajuns telenovela arcurilor KAYABA,:Cod producator: RX6222. OPEL CORSA C Z 1,3 CDTI 2006
si au am pus pe masina arcuri KAYABA, la service autorizat si dupa aceea am fost la n prieten de incredere si a verificat, arcurle erau montate ok,
La fel am reglat unghiul de fuga tot la un service recomandat dar
Masina imi pare lasata cu cel putin 3 sau 5 cm......
Am schimbat tot, am stat in service si am vazut ce au lucrat, am schimbat amortizoare , flanse, arcuri Kayaba si amortizoare Sachs.
Arcurile aveau codul asta pe el, se vedea destu lde bine stanta. dar erau ok,totusi mult mai subtiri decat originalele...
Am schimbat arcurile doar pe fata, pe spate nu, aveau capetele rupte, masina facea valuri cand mám dus la ITP,.
Acum nu ma iface valuri dar e ma ilasata pe fata decat ep spate, e echilibrata dar ma scoate din sarite cand o vad cu botul pe labe si cand nu mai pot incaleca borduri ca inainte!
Ce parere aveti, e normal sa se lasa asa dupa ce schimbi arcurile?
Oricum dupa parearea mea e clar ca nimic nu e ca originalul... cand incepi sa schimbi mai bie cumperi alta.....
[/b]
Am masina de la 0 km, din anul 2006 si am cu ea 110.000 km.... nu am schimbat decat rola intinzatoare si cureaua de acolo, o data, supapa IGR in 2019 si arcurile pe fata si ce am mai spus... Masina merge perfect!
Ce parere aveti, e normal sa se lasa asa dupa ce schimbi arcurile?
Aveti solutii sa ii ridic garda_ Am citit si toti vor sa ii conboare garda dar eu vreau bordrui si bolovani:=)))
Va multumesc!
Theo
[
- UNHleaSHD
- ****
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Identificarea pieselor de schimb, de cãtre vânzãtorii de piese, este uneori imprecisã( aș zice cu precãdere la arcuri, dar nu numai) din cauza programelor folosite(și a erorilor ce le conțin) și , nu în ultimul rând, a superficialitãții...
Ptr înlocuire arcuri cu unele noi aftermarket, e destul de dificil...trebuie sã compari datele tehnice ale arcurilor, cel original și cel de înlocuire, și sã fii cât mai apropiat posibil...bineînțeles cã nu este garantat cã vei obține fix același rezultat, mai ales când e vorba de garda la sol...ideal ar fi sã gãsești în dezmembrãri arcuri identice, cu același cod...
Ptr înlocuire arcuri cu unele noi aftermarket, e destul de dificil...trebuie sã compari datele tehnice ale arcurilor, cel original și cel de înlocuire, și sã fii cât mai apropiat posibil...bineînțeles cã nu este garantat cã vei obține fix același rezultat, mai ales când e vorba de garda la sol...ideal ar fi sã gãsești în dezmembrãri arcuri identice, cu același cod...