Dr.Bobby
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2012
- Mesaj Privat
Salutare! Inteleg ca schimbul in reprezentante, acum si pentru Insignia B diesel, se face cu ulei GM LongLife FE 0W20 (95528694).
Ati folosit tipul asta de ulei, este recomandabil?
Eu am pus fara probleme, la toate Opel-urile pe care le-am avut, arhicunoscutul GM 5W30 DEXOS2 (1942003), schimburile facute intotdeauna la timp.
Ati folosit tipul asta de ulei, este recomandabil?
Eu am pus fara probleme, la toate Opel-urile pe care le-am avut, arhicunoscutul GM 5W30 DEXOS2 (1942003), schimburile facute intotdeauna la timp.
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Tot ce e long life pentru ulei este short life pentru motor,adica schimbul de ulei periodic sau la intervale care sa tina cont de calitatea uleiului,regimul de explatare,starea motorului ,calitatea combustibilului ..... Long life este adevarat uleiul rezista problema este cata funingine a strans ,funingine care se depune pe canalele de ungere prin motor turbina in filtru si il obtureaza in turbina la BMW in teava de presiune ulei la turbina etc....funingine care se elimina din motor la schimbul de ulei.Uleiul contine printre altele si generic denumit detergent care asta face,aduna funinginea de aceea uleiul care se inegreste nu este intotdeauna cel mai slab este cel care mentine motorul curat .Asa ca alegeti lasati funinginea in motor mult si bine sau o eliminati la un interval cat mai scurt,eu am facut experimentul cu ulei long life si m-am linistit,prefer sa schimb mai des si gata.
O sa apara gigi contra de serviciu care aduce el niste citate,le stiu le stiu si cei care cand le spun motivul si pretul reparatiei motorului ii ia cu tremurat dar motoarele noi sunt una cele uzate ca ale majoritatii sunt altceva ...pe scurt Long Life e un vis frunos si atat.
O sa apara gigi contra de serviciu care aduce el niste citate,le stiu le stiu si cei care cand le spun motivul si pretul reparatiei motorului ii ia cu tremurat dar motoarele noi sunt una cele uzate ca ale majoritatii sunt altceva ...pe scurt Long Life e un vis frunos si atat.
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
0w-20 e mai subtire si teoretic motorul ar avea frecari mai putine, deci consum de carburant mai mic.
in context, toti producatorii auto alearga dupa reducerea consumului pentru ca tb sa indeplineasca norme de poluare la nivel de flota.
cum fac asta: ulei mai subtire, motoare mai mici, reducerea greutatii masinii (chiar cu reducerea calitatii), hibridizare, electrificare
longlife e o poveste si ar fi adevarata in conditii ideale de trafic. atat timp cat unele motoare noi au curele care stau in ulei si supra-alimentare la CC putini, uleiul si schimbul lui periodic devin critice.
daca producatorul recomanda 0w-20, nu ai de ce sa-ti faci griji.
important e sa pastrezi nivelul si sa-l schimbi la timp. 10.000km ar fi optim.
ca o paralela, producatorii spun ca uleiul din CV e garantat pe viata. ce uita sa spuna este ca "pe viata" inseamna perioada de garantie a masinii.
la Opelurile de dinainte am mers exclusiv cu GM 5w-30 schimbat la 10.000km si n-am avut probleme cu niciunul dintre motoare. total rulaj 300.000km
Honda din dotare merge cu 0w-20 si are contor de calitate ulei / km / stil de condus - ea stie ce si cum - si nu ma iarta mai mult de 8.000 km cu acelasi ulei.
in context, toti producatorii auto alearga dupa reducerea consumului pentru ca tb sa indeplineasca norme de poluare la nivel de flota.
cum fac asta: ulei mai subtire, motoare mai mici, reducerea greutatii masinii (chiar cu reducerea calitatii), hibridizare, electrificare
longlife e o poveste si ar fi adevarata in conditii ideale de trafic. atat timp cat unele motoare noi au curele care stau in ulei si supra-alimentare la CC putini, uleiul si schimbul lui periodic devin critice.
daca producatorul recomanda 0w-20, nu ai de ce sa-ti faci griji.
important e sa pastrezi nivelul si sa-l schimbi la timp. 10.000km ar fi optim.
ca o paralela, producatorii spun ca uleiul din CV e garantat pe viata. ce uita sa spuna este ca "pe viata" inseamna perioada de garantie a masinii.
la Opelurile de dinainte am mers exclusiv cu GM 5w-30 schimbat la 10.000km si n-am avut probleme cu niciunul dintre motoare. total rulaj 300.000km
Honda din dotare merge cu 0w-20 si are contor de calitate ulei / km / stil de condus - ea stie ce si cum - si nu ma iarta mai mult de 8.000 km cu acelasi ulei.