Vin 15 Apr, 2022 2:43 pm
Pe partea de instrumente (ceasuri/ace indicatoare), cele doua fire pentru sonda litrometrica, au aceleasi culori din fațã si pana in spate.
- Maro cu alb --> firul de masa;
- Albastru cu negru --> firul (de semnal) pentru comparator.
Pentru o localizare rapida a defectului, se pune contactul si cu o lampa cu bec (nu cu LED), se pune la masa, firul Albastru cu negru din mufa care intra in ansamblul pompa / sonda, din rezervor.
Daca instalatia electrica (si instrumentele de bord) este buna, nivelul combustibilului ar trebui sa fie acum peste maxim.
Daca asa nu se intampla nimic, eu as masura instalatia pana in mufa mare, de la baza stalpului stanga fațã, (la piciorul stang al soferului).
Repet, cele doua fire pentru sonda sunt cele amintite mai sus.
Daca pana in acea mufa este totul ok, se merge pe firul albastru cu negru spre instrumentele de bord pana se identifica locul unde acesta se imbina firul Albastru (care merge spre ECU motor), pana acolo sau chiar acolo ar putea fi problema.