Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Daniel Puescu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Salut! Am schimbat urmãtoarele piese: Egr, Senzor filtru particule, Senzor Maf, Spalat filtru Dpf de 2 ori și la nici 120 de km fãrã regenerare Filtrul de particule era încãrcat 50% nu vrea sa facã regenerarea. Ce problemã poate fii? Am fost la doi mecanici și nu ii poate descoperi problemã. Mulțumesc frumos!


MODEL: Zafira 2006
MOTOR: Z19DTH
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Salut , la 50% nu cred caci a-r trebui sa-si faca regenerare , la mine de la 70% in sus si scade la 15%-30% condus preponderent urban . Cum urmaresti regenerarile ? De unde stii la ce procent incarcare DPF trebuie sa-si faca regenerarea . Trebuiesc indeplinite anumite conditii pentru a face o regenerare . Nu se poate estima o urmatoare regenerare daca conditiile cerute nu sunt constante . Sunt multe subiecte aici pe forum si nu numai cu tipuri de regenerare ( pasiv , activ ) si in ce conditii . Ai avut erori pe DPF ?
  • Daniel Puescu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Da am avut erori mașinã este în service de mai bine de trei sãptãmâni au schimbat egr au spalat filtru particule au schimbat termostatul au încasat banii pe piese și manopera și mi-au dat sa circul dar nu a durat nici o sãptãmânã și am dus-o înapoi cu filtrul încãrcat 100% spun mecanicii ca, ceva intra în eroare și nu își poate face nici forțat regenerarea.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Era bine daca postai erorile prezente de pe motor.
Daca ai de exemplu P2279, pierzi presiunea pe la clapetele galeriei de admisie. Chiar daca porneste procesul de regenerare, pierzand presiunea pe admisie, nu se mai curata DPF. Tot fluxul care ar trebui sa iasa pe evacuare se pierde pe admisie.
  • Daniel Puescu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Mulțumesc frumos celor care au rãspuns în ajutorul meu ptr a rezolva problema care am avut-o la mașinã pana la urma sa rezolvat problema au descoperit ca egr cumpãrat nou marca magneti marelli a fost defect și pierdea presiunea și nu reușea sa facã procesul de regenerare.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR