- MEnache427
- OP
- 1 mesaje
- din 14 Apr 2022
MEnache427
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2022
- Mesaj Privat
Buna ziua! Am o problema extrem de bizara la opel ul meu. Totul a inceput anul trecut prin luna a 11-a cand a inceput sa imi taie pedala de acceleratie in mers, pe atunci aveam check engine ul in bord si auzisem ca ar fi din tija swirl problema. Imi taia puterea o data la 3 luni, dar nu era deranjant ca acuma. Dupa o vreme am cumparat niste dopuri de anulare a clapetei sperand ca voi remedia problema, dar niciun rezultat, ba chiar mai rau mi au facut. Am pus cateva testere pe masina si toate dadeau aceleasi erori(p1109 si p1110) care sunt din cauza tijei swirl. Un singur tester mi a dat si eroare pe debitmetru. Deja dupa o vreme masina era moarta rau, se limita in 3200 de ture, dar daca o opream si ii scoteam mufa de debitmetru isi revenea si eram sigur ca asta e cauza pentru lipsa de putere, dar n a fost asa. Am dat si banii pe un debitmetru nou si nu am rezolvat nimic. Dupa am zis sa anulez si tija swirl din soft ca sa vad daca se schimba ceva. Am fost sa fac si treaba asta si, minune, disparuse check engine ul din bord, care inainte de lipsa puterii era aprins si el de aproximativ 5 ani in bord. Toate bune si frumoase o zi, din pacate, iar mi s a taiat pedala in mers(acceleratia mi se taie intotdeauna in maxim 200-300m de cand plec, daca are ea chef, am zile cand ma invart o zi intreaga fara sa faca figuri)… Am fost iar la altcineva si mi a zis sa rezolv cu pierderea de motorina pe la carcasa filtrului de motorina, ca cica si asta conteaza. Am luat alt filtru + o alta carcasa si tot asa a mers. Am mai schimbat si vreo 2 furtune de vacuum. Ultima piesa schimbata a fost comanda de la electrovalva turbo, din cate am inteles. Erori nu am pe tester, turbina e ok, egr este in regula, tijele sunt scoase din admisie. Masina nu are filtru de particule, singura problema a ei este o mica pierdere de antigel, vara mai ales, pe la radiator, acesta fiind spart. Cel mai mult am mers cu ea aproximativ 2 saptamani fara sa fiu nevoit sa scot mufa din debitmetru, in iarna, fara anularea tijelor la acea vreme. Ma gandesc sa mai fac si o curatare a turbinei ca cica ar fi infundata, dar e ultimul lucru pe care incerc sa il fac, daca nu, o duc direct la reprezentanta la opel si dau ei de cap. Am incercat sa fiu cat mai explicit, voi ce parere aveti ? S a mai intalnit cineva cu stresul asta de problema ? Multumesc si zi faina in continuare!
MODEL: Astra h 2005
MOTOR: 1.9 150 cp z19dth
LOCATIE: Slatina
MODEL: Astra h 2005
MOTOR: 1.9 150 cp z19dth
LOCATIE: Slatina