Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Alex68

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2005 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Va salut! Dupa un drum pe autostrada de aproximativ 30km am sesizat in spatele masinii fum sau abur, nu mi am putut da seama prea bine pe moment. Dupa ce am oprit si am ridicat capota am observat ca vasul de expansiune era gol si am gasit un furtun care duce spre caloriferul de clima fisurat. am pus niste apa in vas si dupa ce am pornit din nou motorul acesta a inceput sa "bata". Stie cineva de la ce ar putea veni acest sunet? acum aproximativ 2 luni am schimbat distributia dar nu am avut nici o problema pana acum...
https://youtube.com/watch?v=U0C-uSL5gGM


MODEL: Astra 2006
MOTOR: Z17DTH
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu ti s-a aprins un martor rosu in bord ? Cel de temperatura motor prea mare.
  • Alex68

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2005 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Ba da, s a aprins
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
La Astra H (pentru ca e fara ceas indicator de apa) trebuie mers cu BC-ul setat pe afisarea temperaturii motorului si periodic sa o verifici vizual sa nu treaca de 110 grade C fara sa coboare imediat, pentru ca atunci e ceva in neregula cu racirea motorului si trebuie sa opresti de urgenta.

In fine, acum e tardiv pentru ca nemaiavand apa in circuitul de racire.. pentru o perioada de timp blocul motor s-a racit doar cu ulei motor, care singur nu reuseste sa faca fata temperaturii ridicate care se acumuleaza in bloc. Deasemenea, chiulasa motorului nu a mai avut racire cu apa motor astfel ca uleiul motor care circula prin chiulasa a ajuns la valori ridicate iar ungerea lagarelor nu a mai fost cea corecta, ca efect cumulativ aluminiul chiulasei s-a dilatat peste limita de dilatare calculata de inginerii ce au gandit chiulasa motorului, dincolo de care in aluminiul chiulasei de obicei apar fisuri.

As zice ca ar fi o ideie buna sa inlocuiesti motorul complet (motor cu tot cu chiulasa sa, dar fara cutia de viteze) iar restul de componente sa le refolosesti de pe motorul vechi (galerie de avacuare cu turbina si catalizator, galerie de admisie, EGR, alternator, demaror, compresor de clima, etc... si sa dai injectoarele tale la schimb, toate astea ca sa mai reduci din costurile reparatiei). Daca-mi amintesc eu corect in 2015 la Astra G 1.7cdti 2004 a sotiei gasisem motor cu chiulasa completa iar restul de componente sa le dau la schimb la un pret total de 1.400lei, acum ca cursul EUR este mai mare probabil pretul motorului va fi ceva mai mare, dar nu cu mult. Adauga la asta plata mecanicului care face inlocuirea motorului si vezi care e suma finala la care iesi cu reparatia lui.

Daca exista si alte pareri, rog colegii de forum care au fost in aceiasi situatie sa ni le impartaseasca aici.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Un alt motor poate fi exact ca acesta, cu garnitura arsa...
Eu am desfacut complet si am testat chiuloasa, am reconditionat motorul ...
De atunci a rulat peste 30k si toarce frumos.
Asta NU inseamna ca ceea ce spune colegul @ahappyuser este gresit!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR