DAutos
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2010 1.7 Dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2022
- Mesaj Privat
Buna seara . Am o problema cu un Astra H 1.7 injectie Denso
Are eroare P0001 Se opreste in relanti ,am schimbat regulatorul dupa pompa dar nu sa schimbat nimic
Este presiune mare in rampa
Porneste usor la rece si la cald
Va rog un sfat ce ar trebui sa caut ? Multumesc
MODEL: Astra 2010
MOTOR: 1.7 Dtj
Are eroare P0001 Se opreste in relanti ,am schimbat regulatorul dupa pompa dar nu sa schimbat nimic
Este presiune mare in rampa
Porneste usor la rece si la cald
Va rog un sfat ce ar trebui sa caut ? Multumesc
MODEL: Astra 2010
MOTOR: 1.7 Dtj
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Regulatoarele acelea, au ele probleme destule, dar nu am auzit inca de bobina intrerupta.
Daca pe langa aceasta eroare, ai verificat parametri reali si ai presiune foarte mare in rampa (parca face peste 1000 Bar, chiar si la relanti), atunci ...
Posibile probleme:
- bobina regulatorului de debit este intrerupta (putin probabil si oricum spui ca l-ai inlocuit);
- contacte proaste in mufa regulatorului (s-au intalnit destule cazuri, incearca sa tii putin tensionata mufa cu mana si cineva sa porneasca masina si sa verifice presiunea in rampa):
- firele intrerupte pana in ECU, vorbim de cele doua dintre mufa regulatorului si mufa ECU (nu am auzit pana acum, dar este posibil):
- mufa de la ECU sa fie oxidata si deci sa prezinte contacte imperfecte (s-a mai intalnit si este posibil, deci):
- ECU defect, pini oxidati/rupti din cauza apei sau chiar alt defect intern al ECU, cam tot din cauza apei.
Daca pe langa aceasta eroare, ai verificat parametri reali si ai presiune foarte mare in rampa (parca face peste 1000 Bar, chiar si la relanti), atunci ...
Posibile probleme:
- bobina regulatorului de debit este intrerupta (putin probabil si oricum spui ca l-ai inlocuit);
- contacte proaste in mufa regulatorului (s-au intalnit destule cazuri, incearca sa tii putin tensionata mufa cu mana si cineva sa porneasca masina si sa verifice presiunea in rampa):
- firele intrerupte pana in ECU, vorbim de cele doua dintre mufa regulatorului si mufa ECU (nu am auzit pana acum, dar este posibil):
- mufa de la ECU sa fie oxidata si deci sa prezinte contacte imperfecte (s-a mai intalnit si este posibil, deci):
- ECU defect, pini oxidati/rupti din cauza apei sau chiar alt defect intern al ECU, cam tot din cauza apei.
- Mr.Opel
- Admin
- 2,374 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,374
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
La cele enumerate de @sebage adaug senzorul crankshaft (vibrochen): Astra h 1.7 CDTI, 101 CP nu porneste sau moare la relanti
DAutos
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2010 1.7 Dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2022
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Nu ai spus cat de mare este presiunea in rampa (cu si fara mufa in regulator).
Nu ai spus daca eroarea este permanenta sau se poate sterge. Daca se poate sterge, in ce conditii reapare?
Nu ai spus daca "se opreste la relanti", mereu si in orice conditii sau doar ocazional.
Cand spui ca "instalatia de la regulator este in regula", sper ca verificarile au fost facute cu atentie si serios, nu doar dupa aspect. Acel regulator face parte dintr-un sistem destul de pretentios, este comandat PWM, desi sunt doar doua fire, nu este precum un bec.
Ar mai fi varianta ca regulatorul original chiar sa aiba bobina intrerupta (nu as crede asa ceva) iar regulatorul nou, sa fie de o firma de calitate ... indoielnica si sa aiba o impedanta prea mare, iar ECU sa interpreteze ca fiind circuit deschis. Repet, este o posibilitate, dar eu nu prea cred in ea, este mai mult SF.
Furnizand toate datele corect si exact, putem sti daca te indrepti catre un ECU cu probleme, sau ceva din exterior, ati trecut voi cu vederea.
Nu ai spus daca eroarea este permanenta sau se poate sterge. Daca se poate sterge, in ce conditii reapare?
Nu ai spus daca "se opreste la relanti", mereu si in orice conditii sau doar ocazional.
Cand spui ca "instalatia de la regulator este in regula", sper ca verificarile au fost facute cu atentie si serios, nu doar dupa aspect. Acel regulator face parte dintr-un sistem destul de pretentios, este comandat PWM, desi sunt doar doua fire, nu este precum un bec.
Ar mai fi varianta ca regulatorul original chiar sa aiba bobina intrerupta (nu as crede asa ceva) iar regulatorul nou, sa fie de o firma de calitate ... indoielnica si sa aiba o impedanta prea mare, iar ECU sa interpreteze ca fiind circuit deschis. Repet, este o posibilitate, dar eu nu prea cred in ea, este mai mult SF.
Furnizand toate datele corect si exact, putem sti daca te indrepti catre un ECU cu probleme, sau ceva din exterior, ati trecut voi cu vederea.
DAutos
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2010 1.7 Dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2022
- Mesaj Privat
Buna ziua . Cu mufa este o presiune mare , Ecu cere 25 MPA si masoara 74 MPA
Fara mufa ecu cere o presiune de 27 Mpa si masoara 56 mpa
Cu mufa in regulator se opreste regulat ,tot la 40 -60 secunde
Eroarea apare doar in momentul cand se opreste in relanti, si eroarea este INTERMITENTA
Am schimbat 2 regulatoare nu se schimba mimic
Am verificat mufa regulatorului pana la ecu B29 vine 12 v am verificat cu un bec de 16w este ok chear si cu regulatorul
Al 2 lea fir B5 nu este intrerupt masa era ok un osciloscop dar nu detin
Sa masoare senzorul dupa rampa prost?
Fara mufa ecu cere o presiune de 27 Mpa si masoara 56 mpa
Cu mufa in regulator se opreste regulat ,tot la 40 -60 secunde
Eroarea apare doar in momentul cand se opreste in relanti, si eroarea este INTERMITENTA
Am schimbat 2 regulatoare nu se schimba mimic
Am verificat mufa regulatorului pana la ecu B29 vine 12 v am verificat cu un bec de 16w este ok chear si cu regulatorul
Al 2 lea fir B5 nu este intrerupt masa era ok un osciloscop dar nu detin
Sa masoare senzorul dupa rampa prost?
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Nu prea inteleg eu cum poate fi o presiune mai mare, cu mufa babata in regulator, eu stiam ca regulatorul este deschis la maxim atunci cand nu este alimentat (deci fara mufa).
Treaba cu verificatul, ar trebui cumva invers facuta, in sensul de a te asigura ca in mufa ECU, poti masura exact rezistenta bobinei regulatorului. Adica masurata rezistenta bobinei direct pe regulator, apoi bagata mufa si masurata rezistenta in mufa ECU, astfel vei sti ca nu ai "crestere de rezistenta" deci contacte imperfecte pe traseu.
Tot in acest moment, ar trebui mers cu mana pe instalatie, pentru a te asigura ca acel contact imperfect nu apare tocmai cand motorul porneste si deci, apar miscari/vibratii.
Verificarea cu tensiuni, nu mi se pare relevanta, pentru ca schema de comanda, spuneam eu, ca nu este precum comanda unui bec.
Nu ai nici plus (+12V) si nici minus (- sau masa sau GND) permanent. De asta, desi nu inteleg bine ceea ce ai spus cu privire la masa, dar daca spui ca ai masa (GND) permanent pe pinul 5 de la ECU .... nu bun
Cam asa arata etajul de comanda al acelui regulator (ignorati partea artistica)
Toate aceste mufe si conectori, sunt sensibile/sensibili, nu ar fi recomandat sa bagi tot felul de obiecte cand faci masuratorile, de asta, sincer si fara urma de rautate sau altceva, as recomanda sa mergi la cineva care este de meserie.
Treaba cu verificatul, ar trebui cumva invers facuta, in sensul de a te asigura ca in mufa ECU, poti masura exact rezistenta bobinei regulatorului. Adica masurata rezistenta bobinei direct pe regulator, apoi bagata mufa si masurata rezistenta in mufa ECU, astfel vei sti ca nu ai "crestere de rezistenta" deci contacte imperfecte pe traseu.
Tot in acest moment, ar trebui mers cu mana pe instalatie, pentru a te asigura ca acel contact imperfect nu apare tocmai cand motorul porneste si deci, apar miscari/vibratii.
Verificarea cu tensiuni, nu mi se pare relevanta, pentru ca schema de comanda, spuneam eu, ca nu este precum comanda unui bec.
Nu ai nici plus (+12V) si nici minus (- sau masa sau GND) permanent. De asta, desi nu inteleg bine ceea ce ai spus cu privire la masa, dar daca spui ca ai masa (GND) permanent pe pinul 5 de la ECU .... nu bun
Cam asa arata etajul de comanda al acelui regulator (ignorati partea artistica)
Toate aceste mufe si conectori, sunt sensibile/sensibili, nu ar fi recomandat sa bagi tot felul de obiecte cand faci masuratorile, de asta, sincer si fara urma de rautate sau altceva, as recomanda sa mergi la cineva care este de meserie.
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
DAutos
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2010 1.7 Dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2022
- Mesaj Privat