- deleted-47676
- OP
- 2 mesaje
- din 11 Apr 2010
deleted-47676
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2010
- Mesaj Privat
Buna seara tuturor membrilor acestui forum de discutii.
Supun atentiei dvs urmatoarea problema identificata la un Opel Astra H 1.7 cdti z17dth din 2005.
Situatia este urmatoarea:
Pornesc motorul , plec cu masina, aprind farurile si pornesc cd playerul si totul merge fara nicio problema, dar uneori la o viteza mai mica cand iau de volan stanga sau dreapta in mers se opresc toti consumatorii (faruri, cd player, lumini din bord, ventilator etc.) pt un interval de 1-2 secunde. Practic se face intuneric si se reporneste totul imediat.
Am verificat partea electrica si nu am identificat o anumita problema, nu sunt stocate erori, incarcarea este ok, bateria este buna si nu are probleme.
Exista cineva care a mai fost in aceeasi situatie?
Am citit aproape toate posturile de pe forum si nu am identificat o problema similara cu aceasta.
Multumesc anticipat!
Ultima modificare făcută de deleted-47676 la Lun 08 Apr, 2013 8:50 pm
Supun atentiei dvs urmatoarea problema identificata la un Opel Astra H 1.7 cdti z17dth din 2005.
Situatia este urmatoarea:
Pornesc motorul , plec cu masina, aprind farurile si pornesc cd playerul si totul merge fara nicio problema, dar uneori la o viteza mai mica cand iau de volan stanga sau dreapta in mers se opresc toti consumatorii (faruri, cd player, lumini din bord, ventilator etc.) pt un interval de 1-2 secunde. Practic se face intuneric si se reporneste totul imediat.
Am verificat partea electrica si nu am identificat o anumita problema, nu sunt stocate erori, incarcarea este ok, bateria este buna si nu are probleme.
Exista cineva care a mai fost in aceeasi situatie?
Am citit aproape toate posturile de pe forum si nu am identificat o problema similara cu aceasta.
Multumesc anticipat!
Ultima modificare făcută de deleted-47676 la Lun 08 Apr, 2013 8:50 pm
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,195 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,195
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
schimba lichidul din pompa servo cu unul nou, verifica intinderea curelei de la alternator si spune-ne daca mai face. Asta trebuie sa o faci cat mai curand pentru ca ai un calculator care gestioneaza toti parametri masinii si daca il lasi meru fara curent se supara iar supararea lui uneori costa foarte mult.
lichidul il schimbi tot!.
lichidul il schimbi tot!.
- deleted-47676
- OP
- 2 mesaje
- din 11 Apr 2010
deleted-47676
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2010
- Mesaj Privat
xmenmaxx
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2009
- Mesaj Privat
Buna seara !
Aceiasi problema o am si eu in mers, cand virez mai mult dreapta sau stinga si dau drumul volanului sa se indrepte rotile, se sting farurile, se opresc stergatoarele si cd-ul, dupa care se reaprind, luminile ceasurilor din bord raman aprinse. Alternatorul incarca normal 14.1-14.2V.
Astra H, Z17DTH,2008. S-a gasit problema care produce aceste neplaceri ?
Multumesc !
Aceiasi problema o am si eu in mers, cand virez mai mult dreapta sau stinga si dau drumul volanului sa se indrepte rotile, se sting farurile, se opresc stergatoarele si cd-ul, dupa care se reaprind, luminile ceasurilor din bord raman aprinse. Alternatorul incarca normal 14.1-14.2V.
Astra H, Z17DTH,2008. S-a gasit problema care produce aceste neplaceri ?
Multumesc !
xmenmaxx
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2009
- Mesaj Privat
dni7
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2015
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
dni7
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2015
- Mesaj Privat
- Madalin Prak
- *
- 17 mesaje
- din 30 Dec 2018
- Astra 2007 Z17DTH
- Bihor
Madalin Prak
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2018
- Mesaj Privat
Buna tuturor . A gasit cineva problema la aceasta situatie ? Aceasi problema o am si eu , la viraje se sting farurile si cd-playerul ptr 1-2 secunde dar nu ii dau nici cum de cap .pompa servo este electrica Daca stiti careva cauza as fii recunoscator . Mentionez masina este Opel astra H 1.7 cdti 101 cp an 2007
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut,
colegii de mai sus zic despre alternator (incarca uneori mai mult decit este nevoie ) sau contacte slabe la alternator, electromotor, baterie, pompa servodirectie (pompa poate chiar cu probleme proprii - blocare de exemplu, nu numai cu probleme de contact in mufa).
de asemenea mai poate fi lichidul de la pompa servodirectie (poate trebuie schimbat cu unul nou) sau cureaua de la alternator slaba.
citeste si tu subiectul de la inceputul lui (de dupa titlu), poate mi-a scapat ceva.
daca lichidul, cureaua si contactele sint in regula eu as verifica alternatorul si eventual as schimba releul lui de incarcare.
daca ajungi sa-l dai jos poti sa-i faci o revizie temeinica.
stiu ca la tipul asta de masina incarcarea este supravegheata de calculator si din cite am auzit si eu poate ajunge uneori si la 15 v (deci depaseste valorile pe care le stiu de la alte masini - 13,8->14,4v).
ar fi bine ca prima data sa-i faci o diagnoza, probabil ai coduri de eroare ramase in memoria calculatorului si iti pot arata cam pe unde ar putea fi o problema. o diagnoza e cam 50 de lei daca nu cunosti pe nimeni cu o interfata, daca ai prieteni poate fi si moka...
colegii de mai sus zic despre alternator (incarca uneori mai mult decit este nevoie ) sau contacte slabe la alternator, electromotor, baterie, pompa servodirectie (pompa poate chiar cu probleme proprii - blocare de exemplu, nu numai cu probleme de contact in mufa).
de asemenea mai poate fi lichidul de la pompa servodirectie (poate trebuie schimbat cu unul nou) sau cureaua de la alternator slaba.
citeste si tu subiectul de la inceputul lui (de dupa titlu), poate mi-a scapat ceva.
daca lichidul, cureaua si contactele sint in regula eu as verifica alternatorul si eventual as schimba releul lui de incarcare.
daca ajungi sa-l dai jos poti sa-i faci o revizie temeinica.
stiu ca la tipul asta de masina incarcarea este supravegheata de calculator si din cite am auzit si eu poate ajunge uneori si la 15 v (deci depaseste valorile pe care le stiu de la alte masini - 13,8->14,4v).
ar fi bine ca prima data sa-i faci o diagnoza, probabil ai coduri de eroare ramase in memoria calculatorului si iti pot arata cam pe unde ar putea fi o problema. o diagnoza e cam 50 de lei daca nu cunosti pe nimeni cu o interfata, daca ai prieteni poate fi si moka...
- Madalin Prak
- *
- 17 mesaje
- din 30 Dec 2018
- Astra 2007 Z17DTH
- Bihor
Madalin Prak
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2018
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Madalin Prak
- *
- 17 mesaje
- din 30 Dec 2018
- Astra 2007 Z17DTH
- Bihor
Madalin Prak
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2018
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Madalin Prak
- *
- 17 mesaje
- din 30 Dec 2018
- Astra 2007 Z17DTH
- Bihor
Madalin Prak
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2018
- Mesaj Privat
- Madalin Prak
- *
- 17 mesaje
- din 30 Dec 2018
- Astra 2007 Z17DTH
- Bihor
Madalin Prak
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2018
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut,
din cite stiu incarcarea la astra h este supravegheata de calculator asa ca probabil o tensiune de 16 v la viraj - cind probabil popa servodirectiei incepe sa consume ceva curent solicitind bateria nu e o valoare mare...(mie personal mi se pare putin cam mare dar poate fi o mica eroare a instrumentului de masura...(virezi->pompa incepe sa consume din baterie, aceasa neputind sa mai suporte asa bine consumul face calculatorul sa comande alternatorului incarcare la 16 v, banuiesc aceasta logica la ceea ce se intimpla, poate gresesc...)
bateria de cind o ai pe masina?
16 v e cam mult, teoretic ar fi releul de incarcare de pe alternator defect...
eu asa as incerca - releu si apoi baterie.
din cite stiu incarcarea la astra h este supravegheata de calculator asa ca probabil o tensiune de 16 v la viraj - cind probabil popa servodirectiei incepe sa consume ceva curent solicitind bateria nu e o valoare mare...(mie personal mi se pare putin cam mare dar poate fi o mica eroare a instrumentului de masura...(virezi->pompa incepe sa consume din baterie, aceasa neputind sa mai suporte asa bine consumul face calculatorul sa comande alternatorului incarcare la 16 v, banuiesc aceasta logica la ceea ce se intimpla, poate gresesc...)
bateria de cind o ai pe masina?
16 v e cam mult, teoretic ar fi releul de incarcare de pe alternator defect...
eu asa as incerca - releu si apoi baterie.
- Madalin Prak
- *
- 17 mesaje
- din 30 Dec 2018
- Astra 2007 Z17DTH
- Bihor
Madalin Prak
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2018
- Mesaj Privat