Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua, dupã cum am spus intr-o postare precedenta masinuta mea Opel Astra H motor A17DTR oscila usor la relantiv de cand am luat-o din 2014. De cam un an oscilațiile s-au marit și m-am decis ca ar fi cazul sa schimb regulatorul de presiune pompã injectie (boala lor). Citind pe aici pe forum am comandat de la dl. Danciu Octavian regulatorul si fiind din Cluj-Napoca mi l-a montat dl Andrei Matei. Montarea nu a fost fara peripeții din pãcate, incercand sa dea jos piesa veche dl.Andrei a observat ca unul dintre șuruburile de prindere ale regulatorului este foarte ovalizat in interior (hexagonul) neputând fi desfacut nici cum. Cineva inaintea mea, vreun dorel a mesterit la cel vechi si l-a strâns inapoi in bataie de joc. In fine dupa ce s-a chinuit si el si eu ore bune sa il dam jos am apelat (la recomandarea dl-ui Andrei) la un baiat care scoate bujii, injectoare, suruburi rupte Petrar Traian. El a reușit destul de usor sa îl scoatã chiar nu ma așteptam sã funcționeze. A sudat un șurub în capãtul șurubului vechi chestie care ne-am gândit si noi (dl Andrei si cu mine) dar eu nu am avut curaj sa sudez.... sincer dai foc la masina foarte usor, o gramada de conducte si furtune trec pe acolo... Mi-am tras aparatul de sudura pana langa masina si efectiv nu am avut curaj sa dau scânteie,... nu sunt sudor profesionist. Repet daca știam cat de usor (și ok la preț) scoate dl Traian surubul nici nu imi bateam capul (si pierdut vreo 4-5h). Am avut si "noroc" ca a fost surubul de deasupra la cel de dedesupt nu ar fi avut acces sa sudeze, nu stiu daca se putea de sub mașinã (ridicatã pe elevator). In fine, l-am scos ieri, am revenit azi dimineațã la dl. Andrei si dânsul a reușit rapid sa puna piesa sus.
Ce am observat la primele impresii:
Consumul masinii la relantiv imi era undeva la 0.8-0.9L acum e (iarãși) la 0.5-0.6L/h. Bineînțeles spurcãciunile alea de oscilații la relantiv si la turatii (f) mici au dispãrut de tot. Am observat o ușoarã creștere a puterii mașinii, nu am apucat sa merg inca cu ea la drum intins dar surprinzator acum trage mai bine in a 3-a, la viteza a 2-a nu simt mare diferențã fațã de inainte de "operație". Repet inca nu am apucat sa fac decât cateva zeci de km si mai mult prin localitate. O sa mai revin cu impresii peste ceva timp dupa ce mai fac cativa km.
Per total sunt multumit de upgrade-ul cu regulatorul si cred ca merita investiția, tin sa le mulțumesc domnilor Danciu, Matei si Traian, la ultimul ii postez aici adresa de facebook dat fiind ca el nu este pe forum si poate va mai confruntati cu probleme de genul (repara si mașini nu doar suruburi si bujii):
https://www.facebook.com/Sco...1286186711462708/



MODEL: Astra 2009
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR