Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • MSerban

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Vreau sa inlocuiesc garnitura capacului de culbultori, la 150k au inceput sa apara supuratii de ulei in mai multe locuri in zona capacului de culbultori.
Am intrebat pina acum 2 mecanici, care au service-uri de cartier si au zis ca nu se baga, ca sunt multe accesorii de demontat, altul ca capacul sustine nu stiu ce....
Pentru cei care ati facut aceasta lucrare, unde ati facut-o si un pret orientativ.
Multumesc.


MODEL: Opel astra j
MOTOR: a14xer

LOCATIE: Bucuresti
Skip ads

  • mariocove

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Nu mi se pare nimic iesit în comun înlocuirea acelei garnituri, doar putinã rãbdare si câteva scule . Chiar nu vad care sunt acele "multe accesorii de demontat"... Pot sa îti recomand si unde sa faci la service, dar dacã vrei sa o faci si tu, în maxim doua ore nu ai ce face...
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=AZt4V4uy-ss
  • banned-143386

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2020

  • Mesaj Privat
O poti schimba chiar si tu acasa... cica mult de indepartat, multe cum ar fi ce? In 20 de minute ar trebui sa fie schimbata fara probleme
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Sunt doua tipuri de garnituri pe la magazine
Luati o pe cea lata la partea de jos,cea pe care etanseaza
Exista si ingusta si nu va avea suprafata mare de etansare si cel putin in turatie va da ulei mai rau ca cea veche.
Recomand si un pospai de ermetic pe ia si pe la tot ce inseamna colturi ( fie ele si semirotunde ) si la imbinarea capacului de distributie cu motorul,acolo unde se vede cauciucul de la garnitura
Garnitura este foarte importanta pt ca in afara etansarii uleiului ,etanseaza si canalul de PCV
De obicei o gasiti ca lemnul pe parte din fata la evacuare
De exemplu in aceasta poza se vad latimea garniturii si striatiile longitudinale de pe ia
  • MSerban

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2017

  • Mesaj Privat
mariocove a scris:Salut! Nu mi se pare nimic iesit în comun înlocuirea acelei garnituri, doar putinã rãbdare si câteva scule . Chiar nu vad care sunt acele "multe accesorii de demontat"... Pot sa îti recomand si unde sa faci la service, dar dacã vrei sa o faci si tu, în maxim doua ore nu ai ce face...

Multumesc!
  • MSerban

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2017

  • Mesaj Privat
ney a scris:Sunt doua tipuri de garnituri pe la magazine
Luati o pe cea lata la partea de jos,cea pe care etanseaza
Exista si ingusta si nu va avea suprafata mare de etansare si cel putin in turatie va da ulei mai rau ca cea veche.
Recomand si un pospai de ermetic pe ia si pe la tot ce inseamna colturi ( fie ele si semirotunde ) si la imbinarea capacului de distributie cu motorul,acolo unde se vede cauciucul de la garnitura
Garnitura este foarte importanta pt ca in afara etansarii uleiului ,etanseaza si canalul de PCV
De obicei o gasiti ca lemnul pe parte din fata la evacuare
De exemplu in aceasta poza se vad latimea garniturii si striatiile longitudinale de pe ia

Multumesc!
  • MSerban

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2017

  • Mesaj Privat
bibu16v a scris:http://www.youtube.com/watch?v=AZt4V4uy-ss

Multumesc!
  • MSerban

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2017

  • Mesaj Privat
mariocove a scris:Salut! Nu mi se pare nimic iesit în comun înlocuirea acelei garnituri, doar putinã rãbdare si câteva scule . Chiar nu vad care sunt acele "multe accesorii de demontat"... Pot sa îti recomand si unde sa faci la service, dar dacã vrei sa o faci si tu, în maxim doua ore nu ai ce face...

Multumesc!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
@MSerban
Nu mai posta consecutiv într-un interval de 60 minute dela prima postare(vezi regulament!): ori folosești funcția ”edit” ori, în cazul de fațã, era suficient UN singur „mulțumesc tuturor celor care...”
  • MSerban

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Am inlocuit garnitura singur! Nu este nicio filosofie!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Ai avut noroc...se-ntâmplã destul de des sã se gripeze șurubul 7 și/sau 8 sau bucșele lor în chiulasã și atunci vedeai tu filozofie!
  • MSerban

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2017

  • Mesaj Privat
bibu 16v, noroc nenoroc, am intrebat 2 mecanici inainte si mi-au zis ca nu se baga! Asa ca am trecut la actiune, a durat aprox o ora, toate suruburile au mers perfect!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Pãi, de-aia am zis: noroc chior. De ce crezi tu cã te-au refuzat cei 2 mecanici? Cã nu puteau sã-ți ia banii ptr o lucrare așa ușoarã cum ți s-a pãrut ție?! Pãi, dacã se gripa (mãcar) o bucșã sau se rupea (mãcar) un șurub, muncea ãla de i se acrea sau dacã nu stãpânea serios subiectul mai scotea și bani din buzunar ptr cã existã riscul sã-ți compromitã iremediabil capacul culbutori .
Tu te-ai aruncat cu capul înainte, fãrã sã ai habar de astea, și ai reușit! Bravo ție, dar pe viitor nu ar strica o mai bunã informare...spre binele tãu. Norocul este bun, dar nu poate înlocui experiența. E vorba aia cu învãțatul din greșeli...ideal e sã înveți din greșelile (experiența) altora.


Ultima modificare făcută de bibu16v la Sam 05 Nov, 2022 9:34 pm
  • MSerban

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2017

  • Mesaj Privat
bibu16v, mecanicii vor sa castige usor, din lucrari ce nu implica niciun risc din partea lor! Eu am riscat intre ghilimele, toate suruburile s-au desfacut la fel! Opelul nu este o masina complexa! Poate fi reparata si pe marginea drumului!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Ai o viziune cam romanticã(n-am vrut sã zic primitivã) despre mașini(fie ele și Opel) și cum sunt ele concepute a se interveni asupra lor, de-o vreme încoace...
Probabil cã și un ambreiaj te-ai gândi sã-l schimbi pe marginea drumului...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
MSerban a scris:bibu16v, mecanicii vor sa castige usor, din lucrari ce nu implica niciun risc din partea lor! Eu am riscat intre ghilimele, toate suruburile s-au desfacut la fel! Opelul nu este o masina complexa! Poate fi reparata si pe marginea drumului!

Asta-i ,,farmecul,, de-a avea un Opel. Il poti repara in fata blocului, din simplul motiv ca Opel a pus accent pe inventie si inovatie. Asta se traduce în timpi redusi de reparatie, ca sa nu stai prea mult cu el in service.

E o vorba.... daca ai Mercedes nu intrebi niciodata cât te costa reparatia, intrebi doar când poti sa-l iei de la ei. Iar costul reparatiei e pe masura. Opel-ul pâna in 2013 a fost e pe inovatie, deci e usor de servisat o poate face oricine.
  • turmol

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
bibu16v a scris:Ai o viziune cam romanticã(n-am vrut sã zic primitivã) despre mașini(fie ele și Opel) și cum sunt ele concepute a se interveni asupra lor, de-o vreme încoace...
Probabil cã și un ambreiaj te-ai gândi sã-l schimbi pe marginea drumului...


Am un prieten care chiar a schimbat ambreiajul pe marginea drumului; inainte de 1989. Masina era o Dacia 1100.
Avea tot ce trebuie in portbagaj, inclusiv un taburet pe care l-a folosit sa tina motorul suspendat in timpul operatiei. Stia ca urma sa cedeze, dar a sperat sa ajunga in atelier sa-l schimbe.
Nu a ajuns; ambreiajul a cedat pe drum.
Caz real.
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Am imbatranit si vrem confort si siguranta !
Asta inseamna elevator si cheie dinamometrica !
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Cheie dinamometrica gasesti la orice magazin serios si o poti avea cu tine in portbagaj.

Nu toti putem avea elevator (as zice ca e lux daca il ai) dar doua capre YATO si un cric hidraulic bun ca sa-ti ridici masina pe capre cred ca poate sa-si cumpere oricine.

Suntem români, ne descurcam in orice situatie. Eu la Vectra B 1.7TD i-am schimbat pompa de apa in Germania pe marginea drumului... lânga un cimitir la marginea satului (aveam toate cheile la mine, inclusiv cele dinamometrice). Acolo m-a lasat masina, acolo am reparat-o si apoi am revenit cu ea acasa fara sa am niciun fel de probleme. Aveam cu mine inclusiv o baterie de schimb...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR