dany955
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2018
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,049 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,049
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
dany955
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2018
- Mesaj Privat
dany955
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2018
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,049 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,049
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
dany955
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2018
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,775 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,775
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Pentru inceput, as verifica daca in mers am caldura (si cand zic asta, cu motorul la temperatura optima de functionare gen 85grade C... aerul care iese din gaurile de aerisire din bord pe centru sa simti ca efectiv te arde la mana). Macar asa as avea siguranta ca apa care trece prin sistemul mic de apa este capabila sa produca caldura necesara. Apoi m-as focaliza pe ce se intampla atunci cand turatia motorului scade la relanti.
dany955
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2018
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,775 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,775
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
dany955
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2018
- Mesaj Privat
dany955
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2018
- Mesaj Privat
dany955
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2018
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,775 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,775
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Stimate coleg, daca urmareai discutia mai cu atentie ai fi observat ca in cazul meu cu garnitura de chiulasa partial compromisa (la motorul X17DT Isuzu 1995-1998) nu au existat semne clare de garnitura de chiulasa defecta. In sensul ca nu a bagat niciodata bule de aer in borcan sau ulei in apa ori apa in ulei. Garnitura de chiulasa metalica, originala ISUZU din 1997, avea pe orificiile prin care circula apa motor niste garnituri la exterior care au imbatranit in 18ani de folosire si doar dupa temperatura de 95grade C se crea presiune suplimentara in vasul de expansiune. Iarna nu aveam nicio problema doar cea cu caldura la relanti care in 5-6 sec disparea, daca turam motorul in mod miraculos caldura revenea in habitaclu. Furtunele erau cam tari, semn ca se crea presiune suplimetara in sistem, dar cauciucul furtunelor se dilata si mai prelua din presiune, supapa de presiune din borcan daca iti lucreaza corect elibereaza si ea o buna parte din presiunea de peste 1.5bari, iar eu avand diesel cu injectie indirecta... nu prea treceam de 2.500rpm ca peste turatia asta motorul deja il auzi neplacut in habitaclu la modelele vechi de turbodiesel. Si am mers asa ceva ani, cu singura problema deranjanta fiind chestiunea suparatoare doar pe timp de iarna ca la relanti aerul era cam caliu... deci cam ,,nema-caldura,, la stationare cu motorul pornit. Cand afara era frig de peste -10grade C si cu motorul la relanti caldura disparea cu totul, asa ca abia asteptam sa ma pun in miscare ca sa se dezmorteasca putin aerul pe care-l baga aeroterma.
- ahappyuser
- *******
- 6,775 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,775
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Colegu' cauta pe google dupa o schema de racire motor specifica pentru motorul tau sau eventual o poza motor cu furtunele pe el... ca sa vezi cum se mufeaza corect furtunele de pe radiatorul de incalzire din habitaclu. Si mai verifica, a doua zi dupa ce ai oprit motorul, daca ai presiune in circuitul de apa. Desfaci busonul si daca auzi cum se elibereaza presiunea din circuit, atunci nu e de bine... de aici si eventualele bule de aer ce pot exista pe circuitul mic de racire motor si care duc la fenomenul amintit in enuntul acestui topic.
- Andrei_JOY
- **
- 137 mesaje
- din 04 Jun 2015
- Zafira 2008 A17DTR
- Bucuresti
Andrei_JOY
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2008 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2015
- Mesaj Privat
Am intalnit la modelul de 1,7 dar dth sa fie obturata o intrare in termoflot (racitorul de ulei) care este in spatele motorului, daca ai posibilitatea si il scoti din circuit si sa vezi cum se comporta caldura dupa aceea.
Pe ecran in meniul secret al masinii, coolant (antigelul) cam in cat timp ajunge la 50 de grade stand la relantiu?
dany955
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2018
- Mesaj Privat
- palanraducristian
- **
- 88 mesaje
- din 02 Sep 2008
- Zafira 2011 A17DTR
- Bucuresti
palanraducristian
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2008
- Mesaj Privat
alexasv
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Galati
- Masina: Omega
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2014
- Mesaj Privat