r3yko88
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2013
- Mesaj Privat
Detin un opel insignia model 2013(a20dth) nou.Am doar 25.000 de km.Astazi de dimineata in drum spre serviciu imi apare din senin mesajul:Motor supraincalzit,opriti motorul.Am oprit motorul si am tras pe dreapta.Imediat au pornit niste ventilatoare care s-au oprit ulterior dupa vreo 5 min.Am verificat nivelul lichidului de racire si era la nivelul optim,temperatura apei era undeva la 70 de grade C.Am incercat sa pornesc motorul dar nu porneste.Se aude ca un huruit,porneste parca un pic dar nu pana la capat.Urmeaza sa o duc la service dar as dorii cateva opinii deoarece nu ma pricep si nu as vrea sa fiu mintit la service.
Multumesc!
Multumesc!
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
r3yko88
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2013
- Mesaj Privat
r3yko88
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2013
- Mesaj Privat
- David_Andrei
- **
- 380 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
Nu te panica colegul,poate fi si o problema similara cu a mea, nu neaparat poimpa apa. Citeste aici : https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0 . O dimineata frumoasa.
r3yko88
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2013
- Mesaj Privat
Revin la acest post cu urmatoarea informare:am reusit sa rezolv problema initiala,am inlocuit senzor pozitia 1(reparatie ce m-a costat cu tot cu transport 1200 lei (( ) la evacuare(asa au spus cei de la service).Toate bune si frumoase pana astazi,cand ce sa vezi,imi apare in bord mesajul ENGINE OVERHEATED PLS STOP ENGINE.Am tras pe dreapta am deschis capota(vuiau ventilatoarele) iar dupa ce s-au oprit am incercat sa o repornesc.A mers sa o repornesc,porneste dar apare mesajul de overheat engine si motorul e fara vlaga,parca isi da duhul.Am oprit dupa 5 secunde,am pus-o pe rampa si la service(reprezentanta cu ea.Astept sa vad zilele urmatoare ce raspuns primesc.
r3yko88
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2013
- Mesaj Privat
- deleted-103883
- **
- 125 mesaje
- din 20 Aug 2015
deleted-103883
- Mesaje scrise: 125
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2015
- Mesaj Privat
Subscriu si eu la acest topic. Sãptãmâna trecutã pe autostradã in timpul unui mers mai sportiv pe o distanțã de aproximativ 30km, mi-a apãrut minunatul "engine overheating, stop engine immediately" Zis si fãcut, tras pe dreapta si am așteptat sa se rãceascã dar, mașina nu a mai binevoit sa porneascã. La o verificare scurtã ochiometric antigelul era la nivel, nu fierbea, uleiul tot acolo nu scotea fum nu nimic si ventilatoarele funcționau impecabil. Dupã o plimbare destul de scumpã cu rampa la service motorul a pornit si functioneza corespunzator dar, doar dupa ce s-a sters eroarea stocatã de calculator, mai exact senzorul de temperatura la evacuare.
Cei care întâmpinã aceasta problemã recomand sa aveti un laptop si OP-COM tot timpul în mașinã pentru ca, odata ce o eroare este înregistratã aceasta nu mai permite motorului sa porneasca pana cand nu este ștearsã.
Cei care întâmpinã aceasta problemã recomand sa aveti un laptop si OP-COM tot timpul în mașinã pentru ca, odata ce o eroare este înregistratã aceasta nu mai permite motorului sa porneasca pana cand nu este ștearsã.
- David_Andrei
- **
- 380 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
ce nu am inteles este de ce userul @r3yko88 a trebuit sa plateasca reparatia? in primul post zicea ca are doar 25.000km si masina este noua deci trebuia facuta reparatia pe garantie.
pana la urma sa intelegem ca este vorba de senzorul de la evacuarea gazelor care odata defectat nu mai lasa motorul sa mearga pana nu este inlocuit (stearsa eroarea) ca sa nu intre in regenerare (asta cred ca activeaza eroarea si duce la aceasta problema)...
pana la urma sa intelegem ca este vorba de senzorul de la evacuarea gazelor care odata defectat nu mai lasa motorul sa mearga pana nu este inlocuit (stearsa eroarea) ca sa nu intre in regenerare (asta cred ca activeaza eroarea si duce la aceasta problema)...
- Kamob
- ***
- 864 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
Kamob
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
E noua, dar e din 2013 si are doar 25.000km si problema cu DPF infundat. Ceva nu se leaga.
Bine ca solutia universala e sa ciopartesti masina si sa scoti DPF-ul. Aia e, pana dai de vreun ingineras care te lasa fara acte si incepi sa decartezi pana la loc comanda ca sa te lase sa mergi din nou cu ea.
Una din doua: ori masina a cerut de mai multe ori sa isi faca regenerarea si s-a colmatat, fiind intrerupta, ori nu are 25.000 km.
Bine ca solutia universala e sa ciopartesti masina si sa scoti DPF-ul. Aia e, pana dai de vreun ingineras care te lasa fara acte si incepi sa decartezi pana la loc comanda ca sa te lase sa mergi din nou cu ea.
Una din doua: ori masina a cerut de mai multe ori sa isi faca regenerarea si s-a colmatat, fiind intrerupta, ori nu are 25.000 km.
cpb
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Resita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2021
- Mesaj Privat
Salut.am aceeași problemã și eu, prima datã a fãcut acum 3 luni, am resetat eroarea și am plecat la drum.ieri am pãțit-o din nou, clar trebuie schimbat senzorul respectiv.stie cineva sã îmi spunã cu exactitate care senzor trebuie schimbat?cel dinaintea filtrului sau cel de dupã?un link cu senzorul respectiv ar fi super, cât și poziționarea cu exactitate a lui.eroarea este P2428-00 exhaust gas temperature sensor 1 high temp.multumesc
- Mr.Opel
- Admin
- 2,374 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,374
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
Vezi discutia asta: https://www.clubopel.com/vie...p=1893401#1893401
Aparent, unele modele au 3 senzori, altele 2. Daca are 3, cel de dupa filtru, daca are 2, cel de dinainte.
Aparent, unele modele au 3 senzori, altele 2. Daca are 3, cel de dupa filtru, daca are 2, cel de dinainte.
cpb
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Resita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2021
- Mesaj Privat
cpb
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Resita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2021
- Mesaj Privat
- Mr.Opel
- Admin
- 2,374 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,374
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
Conform discutiei linkate anterior, e cel de dupa dpf.
Celelalte doua erori, P2243-04 si P2A00-53, se refera la senzorul de oxigen, care ar fi in fata motorului.
Dar nu stiu sa-ti spun care ar fi cauza problemei. Posibil ca senzorii sa fie OK iar problema sa vina din alta parte.
Fa o inspectie vizuala macar, vezi daca sunt deconectate legaturile sau rupte/degradate, eventual desfa senzorul de oxigen si vezi cum arata.
Celelalte doua erori, P2243-04 si P2A00-53, se refera la senzorul de oxigen, care ar fi in fata motorului.
Dar nu stiu sa-ti spun care ar fi cauza problemei. Posibil ca senzorii sa fie OK iar problema sa vina din alta parte.
Fa o inspectie vizuala macar, vezi daca sunt deconectate legaturile sau rupte/degradate, eventual desfa senzorul de oxigen si vezi cum arata.
cpb
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Resita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2021
- Mesaj Privat