Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • r3yko88

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Detin un opel insignia model 2013(a20dth) nou.Am doar 25.000 de km.Astazi de dimineata in drum spre serviciu imi apare din senin mesajul:Motor supraincalzit,opriti motorul.Am oprit motorul si am tras pe dreapta.Imediat au pornit niste ventilatoare care s-au oprit ulterior dupa vreo 5 min.Am verificat nivelul lichidului de racire si era la nivelul optim,temperatura apei era undeva la 70 de grade C.Am incercat sa pornesc motorul dar nu porneste.Se aude ca un huruit,porneste parca un pic dar nu pana la capat.Urmeaza sa o duc la service dar as dorii cateva opinii deoarece nu ma pricep si nu as vrea sa fiu mintit la service.

Multumesc!
Skip ads

  • george_slz

  • Mesaje scrise: 536
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Ar putea avea legatura cu ungerea. Daca a cedat semeringul ala cu defect de fabricatie de la pompa de ulei, circuitul de racire nu a mai avut ce sa mai raceasca.
Probabil ca ar trebui sa iei legatura cu GM Europe si sa le detaliezi problema, sa stie si ei ca sunt niste dobitoci!
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pompa de apa este blocata. Cureaua de distributie se invarte pe rola blocata. Nu mai incerca sa pornesti motorul. Platforma si la service.
  • r3yko88

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc,va voi tine la curent cu raspunsul de la service!
  • r3yko88

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Cei de la service mi-au spus ca ar fi vorba de un senzor de la motor(nu mai retin exact ce senzor)costul reparitie ar fi undeva la 700 ron + 300 ron manopera!Astpet parerile voastre
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Nu te panica colegul,poate fi si o problema similara cu a mea, nu neaparat poimpa apa. Citeste aici : https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0 . O dimineata frumoasa. Wink
  • r3yko88

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Revin la acest post cu urmatoarea informare:am reusit sa rezolv problema initiala,am inlocuit senzor pozitia 1(reparatie ce m-a costat cu tot cu transport 1200 lei Sad(( ) la evacuare(asa au spus cei de la service).Toate bune si frumoase pana astazi,cand ce sa vezi,imi apare in bord mesajul ENGINE OVERHEATED PLS STOP ENGINE.Am tras pe dreapta am deschis capota(vuiau ventilatoarele) iar dupa ce s-au oprit am incercat sa o repornesc.A mers sa o repornesc,porneste dar apare mesajul de overheat engine si motorul e fara vlaga,parca isi da duhul.Am oprit dupa 5 secunde,am pus-o pe rampa si la service(reprezentanta cu ea.Astept sa vad zilele urmatoare ce raspuns primesc.
  • r3yko88

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema,aparent 2 mufe de le senzorii de la filtrul de particule nu functionau corespunzator fapt ce ma face sa decurg la urmatoarea operatiune si anume:scoaterea acestui filtru de particule care mi-a creat numai probleme pana acum!
  • deleted-103883

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Subscriu si eu la acest topic. Sãptãmâna trecutã pe autostradã in timpul unui mers mai sportiv pe o distanțã de aproximativ 30km, mi-a apãrut minunatul "engine overheating, stop engine immediately" Zis si fãcut, tras pe dreapta si am așteptat sa se rãceascã dar, mașina nu a mai binevoit sa porneascã. La o verificare scurtã ochiometric antigelul era la nivel, nu fierbea, uleiul tot acolo nu scotea fum nu nimic si ventilatoarele funcționau impecabil. Dupã o plimbare destul de scumpã cu rampa la service motorul a pornit si functioneza corespunzator dar, doar dupa ce s-a sters eroarea stocatã de calculator, mai exact senzorul de temperatura la evacuare.

Cei care întâmpinã aceasta problemã recomand sa aveti un laptop si OP-COM tot timpul în mașinã pentru ca, odata ce o eroare este înregistratã aceasta nu mai permite motorului sa porneasca pana cand nu este ștearsã.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Sau pana nu se scoate mufa de la calculator + borna de la baterie .
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ce nu am inteles este de ce userul @r3yko88 a trebuit sa plateasca reparatia? in primul post zicea ca are doar 25.000km si masina este noua deci trebuia facuta reparatia pe garantie.
pana la urma sa intelegem ca este vorba de senzorul de la evacuarea gazelor care odata defectat nu mai lasa motorul sa mearga pana nu este inlocuit (stearsa eroarea) ca sa nu intre in regenerare (asta cred ca activeaza eroarea si duce la aceasta problema)...
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
E noua, dar e din 2013 si are doar 25.000km si problema cu DPF infundat. Ceva nu se leaga.
Bine ca solutia universala e sa ciopartesti masina si sa scoti DPF-ul. Aia e, pana dai de vreun ingineras care te lasa fara acte si incepi sa decartezi pana la loc comanda ca sa te lase sa mergi din nou cu ea.
Una din doua: ori masina a cerut de mai multe ori sa isi faca regenerarea si s-a colmatat, fiind intrerupta, ori nu are 25.000 km. Smile Smile
  • cpb

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Resita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2021

  • Mesaj Privat
Salut.am aceeași problemã și eu, prima datã a fãcut acum 3 luni, am resetat eroarea și am plecat la drum.ieri am pãțit-o din nou, clar trebuie schimbat senzorul respectiv.stie cineva sã îmi spunã cu exactitate care senzor trebuie schimbat?cel dinaintea filtrului sau cel de dupã?un link cu senzorul respectiv ar fi super, cât și poziționarea cu exactitate a lui.eroarea este P2428-00 exhaust gas temperature sensor 1 high temp.multumesc
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,374
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Vezi discutia asta: https://www.clubopel.com/vie...p=1893401#1893401

Aparent, unele modele au 3 senzori, altele 2. Daca are 3, cel de dupa filtru, daca are 2, cel de dinainte.
  • cpb

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Resita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2021

  • Mesaj Privat
Am rãsfoit toate discuțiile despre acest subiect.din ce am vãzut, existã într-adevãr 3 senzori, 2 de temperaturã, unul înainte celãlalt dupã dpf, cât și un senzor de presiune, care poate fi confundat cu al 3-lea.ajutã cu ceva un VIN? mulțumesc
  • cpb

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Resita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2021

  • Mesaj Privat
Atasez si o pozã cu erorile ce le-am gãsit, poate mã îndrumati si în legãturã cu celelalte douã.
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,374
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Conform discutiei linkate anterior, e cel de dupa dpf.

Celelalte doua erori, P2243-04 si P2A00-53, se refera la senzorul de oxigen, care ar fi in fata motorului.
Dar nu stiu sa-ti spun care ar fi cauza problemei. Posibil ca senzorii sa fie OK iar problema sa vina din alta parte.

Fa o inspectie vizuala macar, vezi daca sunt deconectate legaturile sau rupte/degradate, eventual desfa senzorul de oxigen si vezi cum arata.
  • cpb

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Resita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2021

  • Mesaj Privat
Merci de precizãri.cu senzorul de temperaturã am rezolvat, e cel de sub turbinã, mai rãmâne sã vãd care e schema cu senzorul de oxigen.legãturile sunt ok, nu am nimic rupt, ros sau oxidat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR