SIon339
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 A17DTF
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2020
- Mesaj Privat
Salutare colegi,
Am si eu o problema cu pozitiile. Am schimbat seturile de becuri H7, si la un interval de 2-3 luni ( nu e o regula), se ard. Car ar fi cauza, mentionez ca nu se ard odata, ci pe rand, nu trece bine cateva luni ba se arde pe stanga, ba se arde pe dreapta, nu stiu ce sa fac... Ma dispera aceasta problema, ce este de facut?
Multumesc anticipat colegi.
MODEL: Corsa 2006
MOTOR: Z13DT
Am si eu o problema cu pozitiile. Am schimbat seturile de becuri H7, si la un interval de 2-3 luni ( nu e o regula), se ard. Car ar fi cauza, mentionez ca nu se ard odata, ci pe rand, nu trece bine cateva luni ba se arde pe stanga, ba se arde pe dreapta, nu stiu ce sa fac... Ma dispera aceasta problema, ce este de facut?
Multumesc anticipat colegi.
MODEL: Corsa 2006
MOTOR: Z13DT
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Daca vorbim de "pozitiile" (lumini de stationare), acestea nu pot fi H7.
Oricum, cred ca are mai putina importanta.
La becurile de putere mare (temperatura foarte mare a filamentului), problemele pot sa apara si din cauza socurilor mecanice (sa spunem un far care nu este bine fixat pe caroserie, un bec care nu este bine fixat in far, chiar si probleme la suspensii/amortizoare).
Toate acestea, daca vorbim despre becuri cu incandescenta. Daca vorbim de panarame cu LED si alte minuni, Dumnezeu cu mila!
Eu as spune sa incerci cu un bec bun, produs de un producator de becuri.
Oricum, cred ca are mai putina importanta.
La becurile de putere mare (temperatura foarte mare a filamentului), problemele pot sa apara si din cauza socurilor mecanice (sa spunem un far care nu este bine fixat pe caroserie, un bec care nu este bine fixat in far, chiar si probleme la suspensii/amortizoare).
Toate acestea, daca vorbim despre becuri cu incandescenta. Daca vorbim de panarame cu LED si alte minuni, Dumnezeu cu mila!
Eu as spune sa incerci cu un bec bun, produs de un producator de becuri.
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
SIon339
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 A17DTF
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2020
- Mesaj Privat
SIon339
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 A17DTF
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2020
- Mesaj Privat
bibu16v a scris:Cred cã te referi la becurile de fazã de întâlnire, mai popular zisã fazã scurtã...asta, dacã tipul de bec menționat este corect...
Este foarte importantã calitatea becurilor...una e un bec de 10-15 RON, alta de 30+ dela producãtori premium.
Este foarte importantã calitatea becurilor...una e un bec de 10-15 RON, alta de 30+ dela producãtori premium.
Faza scurta este vorba, nu este bec ieftin este Osram cel cu 200+ luminozitate. Nu pot sa imi dau seama de ce se ard asa repede.
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Din ceea ce cunosc eu, 3 posibilitati:
- Socuri mecanice cat timp becul este aptins (o parte le-am enuntat mai sus);
- Temperatura prea mare in functionare, din cauza tensiunii de alimentare sau din cauza impiedicarii radiatiilor sa paraseasca balonul (grasimi sau alte impuritati pe "sticla" becului), aceste impuritati, impiedica un anumit spectru de radiatie sa paraseasca balonul becului, automat se acumuleaza mai muta caldura:
- Becurile sunt niste falsuri.
Presupun ca ai varianta de 55W, deci ar trebui sa fie suficient volumul de aer din interiorul farului, mai ales in acest sezon.
Si ca o nota, oricum aceste becuri cu +++, sunt mai sensibile decat variantele clasice (materialele sunt folosite mai spre limitele maxime, fara rezerve pentru siguranta).
- Socuri mecanice cat timp becul este aptins (o parte le-am enuntat mai sus);
- Temperatura prea mare in functionare, din cauza tensiunii de alimentare sau din cauza impiedicarii radiatiilor sa paraseasca balonul (grasimi sau alte impuritati pe "sticla" becului), aceste impuritati, impiedica un anumit spectru de radiatie sa paraseasca balonul becului, automat se acumuleaza mai muta caldura:
- Becurile sunt niste falsuri.
Presupun ca ai varianta de 55W, deci ar trebui sa fie suficient volumul de aer din interiorul farului, mai ales in acest sezon.
Si ca o nota, oricum aceste becuri cu +++, sunt mai sensibile decat variantele clasice (materialele sunt folosite mai spre limitele maxime, fara rezerve pentru siguranta).
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Cum zice colegul @sebage, becurile halogen, mai ales astea cu xxx%, sunt foarte sensibile și au o viațã mai scurtã decât cele normale. La modul general, chiar și manipularea lor defectuoasã le poate scurta viața: bãnuiesc cã știi cã este interzis ca balonul becului sã intre în contact cu pielea umanã...sau cu orice alte grãsimi.
Deasemenea vibrațiile, contactele imperfecte și tensiunea excesivã.
Dacã ai obiceiul sã umbli la motor cu faza scurtã aprinsã, dupã care trântești capota ptr închidere...e moarte sigurã.
Controleazã papucii din mufe/conectori sã nu fie oxidați...farurile sã fie prinse ferm pe caroserie.
Dacã circuli pe drumuri nenorocite și conduci ca la Dakkar, iacã încã un motiv...
Deasemenea vibrațiile, contactele imperfecte și tensiunea excesivã.
Dacã ai obiceiul sã umbli la motor cu faza scurtã aprinsã, dupã care trântești capota ptr închidere...e moarte sigurã.
Controleazã papucii din mufe/conectori sã nu fie oxidați...farurile sã fie prinse ferm pe caroserie.
Dacã circuli pe drumuri nenorocite și conduci ca la Dakkar, iacã încã un motiv...
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Pe ambalajul lor ,pe spate , scrie foarte clar ca durata de viata este foarte scurta.
Cu cat creste luminozitatea scade durata de viata
La un bec normal ,standard" Life time" este maxima !
Problema se pune ca ai ars deja oglinzile deasupra becului ...99%
Alte faruri cu bec standard rezolva problema luminii pe drum
Cu cat creste luminozitatea scade durata de viata
La un bec normal ,standard" Life time" este maxima !
Problema se pune ca ai ars deja oglinzile deasupra becului ...99%
Alte faruri cu bec standard rezolva problema luminii pe drum