- marian_sro
- OP
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
multumesc anticipat pt cei care isi vor da cu parerea pertinent!
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,290 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,290
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- marian_sro
- OP
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
multumesc de raspunsuri!
ova
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2007
- Mesaj Privat
dj_coma
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2007
- Mesaj Privat
- marian_sro
- OP
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
cobbra
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina: Ascona 1988 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2007
- Mesaj Privat
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- marian_sro
- OP
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
normal instalatiile de gaz de pe masinile pe injectie pornesc pe benzina si trecerea pe gaz se face dupa o anumita turatie. a ta nu e asa?din cate stiu eu returul nu e blocat de nici o supapa.deci e posibil sa fie infundat si atunci se prea poate sa mearga prost.mai sapa pe forum.
bafta!
viozone
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
dany_dany
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2009
- Mesaj Privat
c959762
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2008
- Mesaj Privat
Problema care apare la ,,scoaterea pe liber " a manetei de viteze este corelata cu faptul ca atunci se reduce si turatia motorului, amestecul de carburant (aer si gaz gpl) este saracit datorita reducerii bruste a debitului de GPL, si intrarii prin filtru de aer a aceleasi cantitati de aer care saraceste amestecul carburant pana nu se mai realizeaza arderea.
Am avut acest fenomen si am rezolvat-o astfel : se scoate furtunul prizei de aer care vine de la difuzor si se lasa cu capatul liber undeva in zona prizei de aer. Astfel la decelerari nu mai intra cantitatea mare de aer care sa saraceasca amestecul carburant, iar in sarcina motorul aspira aer cat este nevoie.Am avut aceasta problema si am avut ceva cautari pana s-o rezolv.
Am si doua poze in caz ca ai nevoie sa pozitionezi furtunul de la priza de aer
dany_dany
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2009
- Mesaj Privat
dany_dany
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2009
- Mesaj Privat
c959762
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2008
- Mesaj Privat
Ai zis bine ca ai pus furtunul catre far, asa am facut si eu.
Instalatia mea este B.R.C, asa am luat-o din Germania.Motorul este 1.6 i, tip X16SZR.
Nu stiu cum sa anexez pozele dar am senzatia ca ai facut cum trebuie.
La mine se oprea cand schimbam vitezele, incepand cam de la 60km/h, cand luam piciorul de pe acceleratie sa bag in alta treapta de viteza, a 4-a sau a 5-a.Am facut si test la o firma folosind testerul si a fost ok.
Eu cred ca responsabilitatea eliminarii defectului este a celor din service, mai ales ca instalatia se afla inca in garantie iar bataia de cap...a clientului.
Daca as intui defectul ar fi simplu.
Daca spui ca miroase a GPL la esapament inseamna ca este amestecul foarte bogat deci mecanicii au marit dozajul in ideea ca trebuie mai mult carburant ca sa nu se opreasca motorul, ceea ce este gresit.
In cearca si la alte firme specializate in GPL. Alta solutie nu ai!
bafta si La Multi Ani de Sf Nicolae.sa-ti aduca Mosul sansa rezolvarii.
dany_dany
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2009
- Mesaj Privat
dany_dany
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2009
- Mesaj Privat
c959762
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2008
- Mesaj Privat
Daca sunt probleme de intreruperi in ralanti chiar si pe benzina, verifica instalatia de aprindere.Fa-i o testare la functionare pe benzina.Daca masina se comporta identic si pe benzina si pe GPL, nu cauta rezolvarea strict la GPL.
Cele mai elementare lucruri pe care le poti face tu este sa verifici bujii, fise delcou. Dar cel mai sigur este sa faci o diagnosticare la un mecanic bun.Bafta.!
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
daca amestecul nu este facut bine , de exemplu fara aer ,prea mult gaz , merge la fel foarte prost, trebuie sa ai putina ureche si il poti regla si singur, daca ai ceva tarie sa treci peste faza spusa de domnu mecanic:las-o asa, sa nu umbli la ea
reglajul la gaz se face cu motorul cald
si cel mai important lucru este sa ai/montezi releu pentru supapele de la vaporizator, semnalul pentru supapele de gaz trebuie trecut prin releu cu fire generoase pentru a putea transmite amperajul necesar deschiderii supapelor
in timp papucii corodeaza si in lipsa unui flux corespunzator nu se deschid supapele, de aici si fenomenul pornirii usoare urmate de oprirea dupa 2-3 sec
cand supapele nu lucreaza corespunzator nu se mai aude zgomotul acela puternic metalic cand pui contactul ci numai un click anemic
membrana daca se sparge, miroase a gaz in compartimentul motor, sau chiar curge gazul prin partea de jos, masina consuma mult si merge balbait
sitele din supape trebuiesc verificate la o perioada de timp
se verifica nivelul de antigel sa fie normal, altfel ingheata vaporizatorul si se opreste motorul
mai este problema iac-ului ,daca este stricat , merge prost motorul, se tureaza, se opreste, intra in setari de avarie, etc