- CZaharia680
- OP
- 11 mesaje
- din 29 Jul 2019
CZaharia680
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2019
- Mesaj Privat
buna seara!
..incerc de cateva luni sa pornesc un opel corsa c,motor 10xep!
problema 1- pompa de benzina primeste doar 3,8 volti! am schimbat calculator ECu la sugestia unui mecanic bun , s a inlocuit calculator de motor tot 10 xep!.. nimic!..cumpar kit complet de pornire ,10 xe,..it istul meu imi spune ca nu s pereche! ..v a ti mai izbit careva de asa ceva? multumesc
MODEL: corsa c ,2005
MOTOR: 10xep
LOCATIE: mures
..incerc de cateva luni sa pornesc un opel corsa c,motor 10xep!
problema 1- pompa de benzina primeste doar 3,8 volti! am schimbat calculator ECu la sugestia unui mecanic bun , s a inlocuit calculator de motor tot 10 xep!.. nimic!..cumpar kit complet de pornire ,10 xe,..it istul meu imi spune ca nu s pereche! ..v a ti mai izbit careva de asa ceva? multumesc
MODEL: corsa c ,2005
MOTOR: 10xep
LOCATIE: mures
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Am si eu o intrebare, dar sper sa nu fie cu suparare.
Ce defect ar putea avea ECU, ca sa gasesti pe pompa de benzina 3.8V ?
Pentru alimentarea pompei de benzina si a injectoarelor, ECU comanda un releu si acest releu, printr-o sigurnata de 20A, aduce tensiunea de pe acumulator (pana pe pompa si injectoare).
Deci, datorita sau din cauza ECU, poti avea releu comandat sau necomandat, rezultant pe pompa +12V sau 0V.
Prezenta unei tensiuni de 3.8V, pe un circuit cu impedanta(rezistenta) atat de mica (motor de cc cu perii), mie imi spune ca ECU comanda acel releu, dar un contact imperfect inainte, inauntrul sau dupa releu, face ca sa ramai doar cu saracia aia de tensiune.
Cu privire la acel kit de pornire, daca provine tot de pe Corsa C, depinde ce anume contine [poate sa nu contina toate componentele necesare pentru immo (ECU, BCM, ImmoBox, Cluster/Instrumente/IPC si transponder cheie) sau chiar poate sa nu fie "pereche"]. Sper ca nu ati incercat cu transponderul din cheia ta ...
Ce defect ar putea avea ECU, ca sa gasesti pe pompa de benzina 3.8V ?
Pentru alimentarea pompei de benzina si a injectoarelor, ECU comanda un releu si acest releu, printr-o sigurnata de 20A, aduce tensiunea de pe acumulator (pana pe pompa si injectoare).
Deci, datorita sau din cauza ECU, poti avea releu comandat sau necomandat, rezultant pe pompa +12V sau 0V.
Prezenta unei tensiuni de 3.8V, pe un circuit cu impedanta(rezistenta) atat de mica (motor de cc cu perii), mie imi spune ca ECU comanda acel releu, dar un contact imperfect inainte, inauntrul sau dupa releu, face ca sa ramai doar cu saracia aia de tensiune.
Cu privire la acel kit de pornire, daca provine tot de pe Corsa C, depinde ce anume contine [poate sa nu contina toate componentele necesare pentru immo (ECU, BCM, ImmoBox, Cluster/Instrumente/IPC si transponder cheie) sau chiar poate sa nu fie "pereche"]. Sper ca nu ati incercat cu transponderul din cheia ta ...
- CZaharia680
- OP
- 11 mesaje
- din 29 Jul 2019
CZaharia680
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2019
- Mesaj Privat
buna ! multumesc ptr implicare!
....incepand cu finalul raspunsului tau,ultimul kit a fost complet,(asa sustine cel ce mi l a vandut - parea de buna credinta omul) si nu , nu am incercat cu cipul de la mine, l am montat pe cel primit ,pereche, cu piesele pe care le am primit.
......referitor la tensiune ( aiurea ) pe pompa de benzina, posibil sa ai dreptate,!.....s au uitat si la acel releu ,firul de masa care vine din ECU , a fost taiat si legat la piciorusul releului. Minunea a tinut o zi , si a fost un mers relativ chinuit ( pornire greoaie) . Am adus electronist care a incercat sa decodeze si imperecheze piesele,dar nu reusit sa imperecheze ceasurile ! ..o sa incerc saptamana viitoare sa merg la alt service.
....incepand cu finalul raspunsului tau,ultimul kit a fost complet,(asa sustine cel ce mi l a vandut - parea de buna credinta omul) si nu , nu am incercat cu cipul de la mine, l am montat pe cel primit ,pereche, cu piesele pe care le am primit.
......referitor la tensiune ( aiurea ) pe pompa de benzina, posibil sa ai dreptate,!.....s au uitat si la acel releu ,firul de masa care vine din ECU , a fost taiat si legat la piciorusul releului. Minunea a tinut o zi , si a fost un mers relativ chinuit ( pornire greoaie) . Am adus electronist care a incercat sa decodeze si imperecheze piesele,dar nu reusit sa imperecheze ceasurile ! ..o sa incerc saptamana viitoare sa merg la alt service.
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Fara sa para o lipsa de respect fațã de persoanele respective, parerea mea este aceea ca, nu prea stiu ei cu ce se mananca exact problema.
Au luat-o pe cai gresite si asa au si continuat.
In loc sa izoleze problema/defectul, prin restrangerea ariei, au largit aria de lucru pana a devenit coplesitoare.
Daca motorul a pornit si masina a functionat o zi (indiferent cat de chinuit), partea de immo era in regula.
Au luat-o pe cai gresite si asa au si continuat.
In loc sa izoleze problema/defectul, prin restrangerea ariei, au largit aria de lucru pana a devenit coplesitoare.
Daca motorul a pornit si masina a functionat o zi (indiferent cat de chinuit), partea de immo era in regula.