- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
Buna ziua, masina este un Opel Astra H, cu motorul A17DTR (care e si pe J). De cand am luat-o din 2014 avea mici oscilatii la relantiv. La sfatul d-lui Adam din Cluj nu am schimbat atunci regulatorul de presiune, zicandu-mi ca cel mai probabil o va duce mai mult decat un regulator after market. De ceva vreme au inceput sa fie chiar enervante oscilatile la relantiv. Osicleaza intre 70-100 rpm. Stiu ca intre timp au aparut ceva regulatoare after market mai accesibile la pret si fiabile, chiar un coleg din Cluj am inteles ca se ocupa. De asemenea am inteles si ca dl. Adam ar aduce regulatoare de presiune fiabile. Intrebarea mea este: Inainte sa il schimb, nu s-ar merita sa incerc sa il curat? Este un tutorial pe Youtube un om il desface si il curata in sub 30m. Ce ii trebuie sunt un imbus de 5, o cheie de 10 (parca) si putina dexteritate. Oare nu s-ar merita incercarea? Trebuie reprogramat dupa? Din cate am inteles de la un coleg intr-un post gasit pe aici pe forum lui nu i-a trebuit reprogramat https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1933006 . Atasez de asemenea filmuletul cu omuletul care il curata. Este pt Astra J dar amplasarea, forma si totul sunt exact la fel ca la mine http://www.youtube.com/watch?v=NNYo3QbqHlA . Multumesc pt raspunsuri.
MODEL: Astra 2009
MODEL: Astra 2009
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat